Dziedzictwo - Dyskusja ogólna 311194 991

Ankieta

Chcesz aby dubbing był połączony z paczką modyfikacji?

Tak. Wszystko w jednym.
Tak, jeżeli będzie możliwość wyłączenia go podczas gry, gdyby nie spełniał moich oczekiwań.
Nie. Lepiej zrobić to jako osobną paczkę.

O temacie

Autor kaczka

Zaczęty 30.04.2011 roku

Wyświetleń 311194

Odpowiedzi 991

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Kaczka, podziel się świnią :F
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
XD
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak te modele będą się prezentować w grze ? W sensie czy nie są zbyt szczegółowe, przez co będą się bardzo wyróżniać ? Chyba że zmieniacie wszystkie potwory i model człowieka na bardziej szczegółowy. To by było coś ;) + świat jest z podstawki czy korzystacie np. z h,viver ?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Pokaż siatki tych modeli :|
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Jak te modele będą się prezentować w grze ? W sensie czy nie są zbyt szczegółowe, przez co będą się bardzo wyróżniać ?
Low poly

świat jest z podstawki czy korzystacie np. z h,viver ?
Przerabiany przez ekipę RaveN
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Nareszcie będziemy mogli dokończyć pracę nad portem w Khorinis. Revo pchnął do przodu większość roboty z 3D. Dok, w którym kiedyś stała Esmeralda, po latach został nieco rozbudowany.


 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
to jest zagadka w stylu znajdź 1 różnicę? xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
I wciaz stoi w nim jeden statek? :lol2:
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Evgarr

Evgarr

Użytkownicy
posty62
Propsy36
Profesjabrak
  • Zbanowany
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
A widzisz tam jeden statek?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A przepraszam, rzeczywiscie slepy jestem :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
Łodzie się doda w spacerze.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Łodzie się doda w spacerze.
:ok: W szczególności że Lehona załatwił problem deszczu przenikającego przez voby :lol:
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
deszczu przenikającego przez voby :lol:

tam stało 8 statków, ale zatonęły  :F
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Łodzie się doda w spacerze.
:ok: W szczególności że Lehona załatwił problem deszczu przenikającego przez voby :lol:
Ale to nie załatwi problemu ze światłem.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Tak to jest jak przez 15 lat deszcz leciał pod pokład :F
@Splash ja doskonale o tym wiem :lol: Trzeba czekać aż jakiś miły modder zrobi taki myk za nas :F
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Revo16pl

Revo16pl

RaveN Studio
posty101
Propsy100
ProfesjaGrafik 3D
  • RaveN Studio
jak chcecie to mogę tam wpierdolić 20   :lol2:
 

Dark

Dark

Użytkownicy
posty1052
Propsy2197
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Splash ja doskonale o tym wiem :lol: Trzeba czekać aż jakiś miły modder zrobi taki myk za nas :F
:facepalm:
To nie jest człowieku możliwe. Widać jak czytałeś tutoriale dotyczące 3d na forum
Stworzenie DX11 pod gothica to żart w porównaniu do przebudowywania silnika na działanie bez portali, tworzenie automatycznego oświetlenia, i jeszcze przy okazji kilkuset wyższego progu ilości vobów i trisów wyświetlnaych na ekranie przy jednoczesnej stabilności silnika

Necro59

Necro59

Użytkownicy
Nekromanta
posty1002
Propsy98
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nekromanta
Ciekawe jak będzie wyglądać animacja koni :D i jazdy na nich :P

Tak na marginesie. Czy moglibyście głównemu bohaterowi zrobić całkowicie nową twarz? Wiecie, żebym grajac w moda nie odczuwał, że gram randomową postacią z Gothica :)
 
"Jestem NAJLEPSZYM Nekromantą na świecie, jedynym władcą podziemi, ożywieńców, i demonów... Dziwko!"

PC, na którym siedzę:

Karta Graficzna: GeForce GTX 550Ti
Procesor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q9300 @ 2.50GHz
Pamięć: 3,00GB pamięci RAM (użyteczne 3,00 GB)
System Operacyjny: Windows 7 Ultimate.

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Łodzie się doda w spacerze.
:ok: W szczególności że Lehona załatwił problem deszczu przenikającego przez voby :lol:
Mylisz dwa obiekty. Łódź - taka mała łódeczka a nie statek xD

Post połączony: 2016-03-24, 14:28
Ciekawe jak będzie wyglądać animacja koni :D i jazdy na nich :P
Sama animacja i konie tak. Jazda niekoniecznie.

Tak na marginesie. Czy moglibyście głównemu bohaterowi zrobić całkowicie nową twarz? Wiecie, żebym grajac w moda nie odczuwał, że gram randomową postacią z Gothica :)
Tak
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry