Problem z budynkami 5551 10

O temacie

Autor Jhon Brother Army

Zaczęty 20.04.2011 roku

Wyświetleń 5551

Odpowiedzi 10

Jhon Brother Army

Jhon Brother Army

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Sciagnolem ostatnio na stornie gothic (niemieckiej tej) budynki rozne a poniewaz autorzy odwalili kawal dobrej roboty to postanowilem kilka z nich dodac do spacera. Mam juz swiat zen. Patrzylem modele 3ds w mesh i voby i normalnie ich przyzywam w swiecie (dzialają) ale te budynki 3ds to mi nie chce sie przezwac. Daje (insert Cvob) nastepnie nazwe pliku w vizual i vob name i nic, nie ma tego budynku a raczej budynków a jakos inne modele 3ds normalnie sie przyzywja. W czym problem? jak mam zorbic zeby sie przezwaly? bo na filmiku YOUTUBE "Jak dodać budynki do Gothic 2 NK" normalnie sie przezywaja :///
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Budynki dodaj w programie 3d

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Sciagnolem ostatnio na stornie gothic (niemieckiej tej) budynki rozne a poniewaz autorzy odwalili kawal dobrej roboty to postanowilem kilka z nich dodac do spacera. Mam juz swiat zen. Patrzylem modele 3ds w mesh i voby i normalnie ich przyzywam w swiecie (dzialają) ale te budynki 3ds to mi nie chce sie przezwac. Daje (insert Cvob) nastepnie nazwe pliku w vizual i vob name i nic, nie ma tego budynku a raczej budynków a jakos inne modele 3ds normalnie sie przyzywja. W czym problem? jak mam zorbic zeby sie przezwaly? bo na filmiku YOUTUBE "Jak dodać budynki do Gothic 2 NK" normalnie sie przezywaja :///

Najprawdopodobniej nie dodałeś ich do folderu Work Data Meshes i przykładowo NewWorld, niektóre tam domy są przesunięte od środka, można sprawdzić w Wingsie, czy jest na środku siatki.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Jhon Brother Army

Jhon Brother Army

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Juz wiem zeczewiscie nalezalo dac do Folderu Mesh i normalnie juz wszystko chodzi hehe xD Dzieks za odp :D
 

lewy

lewy

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy
Nie będę pisał, że jestem nowy itp. Po prostu proszę innych starszych użtkowników forum o pomoc i wyrozumiałość.
Ja mam podobny problem. Na razie jeszcze nie umiem posługiwać się SPACEREM i prosił bym o małą pomoc. Chciałbym, żeby mi ktoś wytłumaczył krok po kroku jak mam to wykonać ( w opcjach plik - otwórz zen - wybierz lokalizację - i tu się pojawia mój problem mam znaleźć lokalizację pliku new world i tu jest ból. Co mam robić i jak mam postępować krok po kroku. proszę nie odebrać mnie jako kolejne dziecko neo lub Sierotkę Marysię, bo dopiero zacząłem przygodę z modowaniem. Proszę o szybką pomoc. Jak coś to można pisać na gadu (11644159 tylko proszę pisać, że z forum) Z góry dzięki LEWY.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
mam odrebna prosbę, chće edytować tekstury zamku w SO,czy edytuję pliki w folderze meshes i jakim programem?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
pawbuj Spacerem to zrobisz o ile dobrze zrozumiałem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jak mam do tego się zabrać?edytować mesha czy podmienić mesha w folderze MESHES?
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Musisz edytować mesh z zaznaczoną opcją Editormode

Potem jak oteksturujesz to zapisz jako Mesh, a następnie ponownie otwórz zedytowany zamek tym razem z odznaczoną opcją Editormode, teraz zapisz jako ZEN, ale po tym znikną ci voby, waypointy itp.

Obejrzyj też ten filmik
https://www.youtube.com/watch?v=9m_sVkCUrtI
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
świetny tutorial... ale nie moge go pobrać w żaden sposób. możez go gdzieś wrzucić na jakis serwer? leci props
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
wybieram teksrę z materials i nic. normalnąteksturę moge obracać, co jest?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry