Napisałem taki skrypt:
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// hello
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Ezehiel_hello (C_INFO)
{
npc = GRD_2016_Ezehiel;
condition = Dia_Ezehiel_hello_condition;
information = Dia_Ezehiel_hello_info;
permanent = FALSE;
important = TRUE;
};
FUNC int Dia_Ezehiel_hello_condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Ezehiel_hello_info()
{
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_hello_1_01"); //Witaj. Wybierasz się do obozu?
AI_Output (self, other,"DIA_Ezehiel_hello_1_02"); //Tak. A wy co tutaj robicie?
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_hello_1_03"); //Tutaj jest nasz obóz.
AI_Output (self, other,"DIA_Ezehiel_hello_1_04"); //Nazywacie się jakoś?
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_hello_1_05"); //Zwą nas renegatami. Pomagamy Gomezowi w zamian za ekwipunek.
AI_Output (self, other,"DIA_Ezehiel_hello_1_06"); //Rozumiem.
};
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// info
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Ezehiel_info (C_INFO)
{
npc = GRD_2016_Ezehiel;
nr = 2;
condition = Dia_Ezehiel_info_condition;
information = Dia_Ezehiel_info_info;
permanent = TRUE;
important = FALSE;
description = "Czym się zajmujecie?";
};
FUNC int Dia_Ezehiel_info_condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Ezehiel_info_info()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Ezehiel_info_1_01"); //Czym się tutaj zajmujecie?
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_info_1_02"); //Ron ćwiczy umiejętności bojowe, a także magiczne, czegio po nim nie widać.
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_info_1_03"); //Almor zajmuje się połowem ryb.
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_info_1_04"); //Tunas pilnuje zapasów, a Joe gotuje.
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_info_1_05"); //John jest kowalem.
AI_Output (self, other,"DIA_Ezehiel_info_1_06"); //Sporo was tutaj. Tworzycie zgraną drużynę?
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_info_1_07"); //Tak.
};
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// info2
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Ezehiel_info2 (C_INFO)
{
npc = GRD_2016_Ezehiel;
nr = 3;
condition = Dia_Ezehiel_info2_condition;
information = Dia_Ezehiel_info2_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Kto może mi dać jakieś zadanie?";
};
FUNC int Dia_Ezehiel_info2_condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Ezehiel_info2_info()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Ezehiel_info2_1_01"); //Kto może mi dać jakieś zadanie?
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_info2_1_02"); //Porozmawiaj z Tunasem, on zajmuje się magazynem.
};
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// quest1
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Ezehiel_quest1 (C_INFO)
{
npc = GRD_2016_Ezehiel;
nr = 4;
condition = Dia_Ezehiel_quest1_condition;
information = Dia_Ezehiel_quest1_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Masz dla mnie jakeś zadanie?";
};
FUNC int Dia_Ezehiel_quest1_condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Ezehiel_quest1_info()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Ezehiel_quest1_1_01"); //Masz dla mni jakieś zadanie?
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_quest1_1_02"); //Tak. Ostatnio konflikt pomiędzy bandytami a Starym Obozem nasilił się.
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_quest1_1_03"); //Dlatego trzech bandytów od kilku dni czai się blisko naszego obozu.
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_quest1_1_04"); //Boję się że zanożują kogoś w nocy. Musisz ich zabić.
AI_Output (self, other,"DIA_Ezehiel_quest1_1_05"); //Trzech, tak?
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_quest1_1_06"); //Tak, tylko najpierw zdobądź trochę doświadczenia.
Info_ClearChoices (DIA_Ezehiel_quest1);
Info_Addchoice (DIA_Ezehiel_quest1,"Dobra, zajmę się tym.",DIA_Ezehiel_quest1_quest_tak);
Info_Addchoice (DIA_Ezehiel_quest1,"Sam ich zabij.",DIA_Ezehiel_quest1_quest_nie);
};
func void DIA_Ezehiel_quest1_quest_tak()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Ezehiel_quest1_2_01"); //Dobra zajmę się tym.
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_quest1_2_02"); //Wporządku. Wróć po nagrodę.
Log_CreateTopic(CH1_quest_kill_bandit, LOG_MISSION);
B_LogEntry(CH1_quest_kill_bandit, "Ezehiel z przed starego obozu kazał mi zabić trzech bandytow. Prawdopodobnie są blisko obozu.");
Info_ClearChoices (DIA_Ezehiel_quest1);
};
func void DIA_Ezehiel_quest1_quest_nie()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Ezehiel_quest1_3_01"); //Czemu sam ich nie zabijesz. To twój obóz! Ne wysługuj się mną.
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_quest1_3_02"); //Hmmm...
Info_ClearChoices (DIA_Ezehiel_quest1);
};
///////////////////////////////////////////////////////
////////////// quest2
///////////////////////////////////////////////////////
instance Dia_Ezehiel_quest2 (C_INFO)
{
npc = GRD_2016_Ezehiel;
nr = 5;
condition = Dia_Ezehiel_quest2_condition;
information = Dia_Ezehiel_quest2_info;
permanent = FALSE;
important = FALSE;
description = "Co do tych bandytów...";
};
FUNC int Dia_Ezehiel_quest2_condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Ezehiel_quest2_info()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Ezehiel_quest2_1_01"); //Co do tych bandytów...
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_quest2_1_02"); //Tak...
Info_ClearChoices (DIA_Ezehiel_quest2);
Info_Addchoice (DIA_Ezehiel_quest2,"Zabiłem ich.",DIA_Ezehiel_quest2_quest_ok);
Info_Addchoice (DIA_Ezehiel_quest2,"Nie dałem rady.",DIA_Ezehiel_quest2_quest_no);
};
func void DIA_Ezehiel_quest2_quest_ok()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Ezehiel_quest2_2_01"); //Zabiłem ich.
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_quest2_2_02"); //Proszę oto 250 bryłek rudy.
Info_ClearChoices (DIA_Ezehiel_quest2);
};
func void DIA_Ezehiel_quest2_quest_no()
{
AI_Output (self, other,"DIA_Ezehiel_quest2_3_01"); //Nie dałem rady. Mało co a bym zginął.
AI_Output (other,self,"DIA_Ezehiel_quest2_3_02"); //No cóż... Wyślę tam kogoś innego. Następnym razem uważaj.
Log_SetTopicStatus(CH1_quest_kill_bandit, LOG_FAILED);
B_LogEntry(CH1_quest_kill_bandit, "Nie udało mi się zabić bandytów.");
Info_ClearChoices (DIA_Ezehiel_quest2);
};
Przy reparsie wyświetla mi się komunikat:
na załączonym obrazku

jak ma się nazywać quest żeby było poprawnie?