Tak więc wziąłem się za zrobienie nowego czaru przemiany, dodałem wpisy w:
Spell_Transform_Alleconst int SPL_Cost_TrfMeatbug = 10;
// ------ Meatbug ------
func int Spell_Logic_TrfMeatbug (var int manaInvested)
{
if ((Npc_GetActiveSpellIsScroll(self) && (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Scroll)))
|| (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_TrfMeatbug)
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_TrfMeatbug;
Npc_SetActiveSpellInfo(self, Meatbug);
return SPL_SENDCAST;
}
else
{
return SPL_SENDSTOP;
};
};
Spell_ProcessMana if (activeSpell == SPL_TrfMeatbug ) { return Spell_Logic_TrfMeatbug (manaInvested); };
Constants (skorzystałem z wolnego slotu)
const int SPL_TrfMeatbug = 91;
"Transform", // 91 SPL_TrfMeatbug
"TRF", // 91 SPL_TrfMeatbug
Oraz zrobiłem skrypt runy.
/*******************************************************************************************/
INSTANCE ItCr_Meatbug(C_Item)
{
name = "Kryształ";
mainflag = ITEM_KAT_RUNE;
flags = 0;
value = Value_Ru_Firebolt;
visual = "itar_rune_35.3ds";
material = MAT_METAL;
spell = SPL_TrfMeatbug;
mag_circle = 0;
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_WEAKGLIMMER";
description = "Kryształ Chrząszcza";
TEXT [1] = NAME_Manakosten;
COUNT [1] = SPL_Cost_Scroll;
TEXT [5] = NAME_Value;
COUNT [5] = value;
};
Ucieszyłem się kiedy nie wywaliło żadnych błędów, więc pełen euforii postanowiłem wpisać kod. Jednak stało się coś czego nie rozumiem, postać trzyma w ręce tooo... światełko od czarów przywołania, po użyciu wykonuje animację taką jak przy przemianie (tzn. kuca czy coś) jednak się nie transformuje, tylko wstaje i nic się nie dzieje.
Czy ktoś może mi wyjaśnić co zrobiłem źle? Za pomoc będę bardzo wdzięczny... oraz nagrodzę propsem!