Nowe czary przemian... 3394 4

O temacie

Autor Valhir

Zaczęty 13.04.2011 roku

Wyświetleń 3394

Odpowiedzi 4

Valhir

Valhir

Użytkownicy
posty13
Propsy6
  • Użytkownicy
Tak więc wziąłem się za zrobienie nowego czaru przemiany, dodałem wpisy w:

Spell_Transform_Alle
const int SPL_Cost_TrfMeatbug      = 10;// ------ Meatbug ------
func int Spell_Logic_TrfMeatbug (var int manaInvested)
{
if ((Npc_GetActiveSpellIsScroll(self) && (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Scroll)))
|| (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_TrfMeatbug)
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_TrfMeatbug;

Npc_SetActiveSpellInfo(self, Meatbug);
return SPL_SENDCAST;
}
else
{
return SPL_SENDSTOP;
};
};

Spell_ProcessMana
if (activeSpell == SPL_TrfMeatbug      ) { return Spell_Logic_TrfMeatbug      (manaInvested); };

Constants (skorzystałem z wolnego slotu)
const int SPL_TrfMeatbug = 91;"Transform", // 91 SPL_TrfMeatbug"TRF",   // 91 SPL_TrfMeatbug
Oraz zrobiłem skrypt runy.
/*******************************************************************************************/
INSTANCE ItCr_Meatbug(C_Item)
{
name = "Kryształ";

mainflag = ITEM_KAT_RUNE;
flags = 0;

value = Value_Ru_Firebolt;

visual = "itar_rune_35.3ds";
material = MAT_METAL;

spell = SPL_TrfMeatbug;
mag_circle = 0;

wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_WEAKGLIMMER";

description = "Kryształ Chrząszcza";

TEXT [1] = NAME_Manakosten;
COUNT [1] = SPL_Cost_Scroll;

TEXT [5] = NAME_Value;
COUNT [5] = value;
};

Ucieszyłem się kiedy nie wywaliło żadnych błędów, więc pełen euforii postanowiłem wpisać kod. Jednak stało się coś czego nie rozumiem, postać trzyma w ręce tooo... światełko od czarów przywołania, po użyciu wykonuje animację taką jak przy przemianie (tzn. kuca czy coś) jednak się nie transformuje, tylko wstaje i nic się nie dzieje.

Czy ktoś może mi wyjaśnić co zrobiłem źle? Za pomoc będę bardzo wdzięczny... oraz nagrodzę propsem! :ok:  :lol:
 

Valhir

Valhir

Użytkownicy
posty13
Propsy6
  • Użytkownicy
Odświeżam!
 

Valhir

Valhir

Użytkownicy
posty13
Propsy6
  • Użytkownicy
//Refresh

Ej no! Ludzie, nikt mi nie pomoże? No błagam was. :pokerface:
 

orcwarrior

orcwarrior

The Modders
posty475
Propsy317
Profesjabrak
  • The Modders
Z tego co wiem, beż zadnych kombinowanych metod nie można dodawać nowych czarów transformacji, conajwyżej możesz modyfikować orginalne czary transformacji, tak by transformować się w inne potwory.
 



Valhir

Valhir

Użytkownicy
posty13
Propsy6
  • Użytkownicy
Dzięki Ork. :ok:  Przynajmniej nie będę się nad tym dłużej głowić. :lol:

Skoro Ork tak uważa, to ja mu wierzę, więc temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry