Wieć tak od niedawna staram się zrobić małego moda.Dużo czytałem na forum tutoriali na temat pisania skryptów i obsługi spacera.
Jednak chyba nie umiem dobrze wykorzystać tej wiedzy, bo mój npc nie spawnuje się w nowym świecie, a gdy przywołam za pomocą kodu to pojawia się, ale nie wtedy nie idzie do waypointu.
Niżej napisze wszystko co zrobiłem i proszę o pomoc:
Znalazłem sobie świat na worldofgothic.de i stworzyłem waypointy (posiadał tylko startpoint). Następie przerobiłem skrypt Lorda Hagena na swojego npc i dopisałem go do nowego skryptu w start upie oraz 2 linijki w NPC_Globals.
Zrobiłem paczkę z modem gdzie umieściłem: Zena, gothic dat i pozostałe pliki dat, gothic src i ou.bin. Bum ! nie działa ;[
EDIT: Zapomniałem napisać, że przed zrespasowaniem skrypów w spacerze usunałem gothic.dat aby uzyskać nowy
Tutaj jest moja paczka jak ktoś chce to może przejrzeć
http://www.filesonic.com/file/557491584
Skrypt NPC
instance Pal_20001_Hugs (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Lord Hugs";
guild = GIL_PAL;
id = 20001;
voice = 4;
flags = NPC_FLAG_IMMORTAL;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
// ------ AIVARS ------
aivar[AIV_ToughGuy] = TRUE;
aivar[AIV_ToughGuyNewsOverride] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Murder] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Theft] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller] = TRUE;
// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 6);
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;
// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_2h_Pal_Sword);
// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);
// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_Tough_Okyl, BodyTex_N, ITAR_PAL_H);
Mdl_SetModelFatness (self, 1.5);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds");
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self, 80);
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_20001;
};
FUNC VOID Rtn_Start_20001 ()
{
TA_Stand_ArmsCrossed (08,00,20,00,"test_01");
TA_Stand_ArmsCrossed (20,00,08,00,"test_02");
};
Linijki dodane do NPC_Globals
var C_NPC Hugs;
Hugs = Hlp_GetNpc(PAL_20001_Hugs);
Skrypt dodany do startupa:
//-----------------------TEST---------------------------
// Zamek Test
//------------------------------------------------------
// *********
// BIGCASTLE01A.zen
// *********
func void STARTUP_BIGCASTLE01A()
{
Wld_InsertNpc (PAL_20001_Hugs,"TEST_01");
};
func void INIT_SUB_BIGCASTLE01A()
{
};
func void INIT_BIGCASTLE01A()
{
B_InitMonsterAttitudes ();
B_InitGuildAttitudes();
B_InitNpcGlobals ();
INIT_SUB_BIGCASTLE01A();
};