Problem z teksturowaniem w 3ds max 4567 1

O temacie

Autor Paradoxal

Zaczęty 29.03.2011 roku

Wyświetleń 4567

Odpowiedzi 1

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Od jakiegoś czasu ma problem z teksturowaniem w 3ds max 2009 +design.Gdy chcę nałożyć teksturę a robię to tak:
Wchodzę w Material Editor-->zaznaczam jedną z kulek rozwijam general maps i włączam  diffuse color-->bitmap.Mam juz teksturę-->klikam Show Standard Map in Viewport-->Assign Material to Selection.I tu niespodzianka tekstura się nie pojawia(obiekt jest koloru srebrnego lub ciemnego)a na dodatek kwadrat od kamery traci tekstury(jest przezroczysty.Może miał ktoś kiedyś podobny problem?
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ

eto

Problem z teksturowaniem w 3ds max
#1 2011-03-29, 22:27(Ostatnia zmiana: 2011-03-29, 22:36)
Cytuj
a na dodatek kwadrat od kamery traci tekstury
Jaki kwadrat od kamery?


Cytuj
I tu niespodzianka tekstura się nie pojawia
może Show Standard Map in Viewport miałeś już włączone, a tym kliknięciem go wyłączyłeś?

a i zobacz też czy mapping w coordinates to "Planar from world XYZ" i zmień na "Explicit Map Channel"
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry