PAR: Expected ")" 2211 3

O temacie

Autor Kraall

Zaczęty 28.03.2011 roku

Wyświetleń 2211

Odpowiedzi 3

Kraall

Kraall

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Witam,

Mam pewien problem, dotyczący NPC
Podczas reparsowania pojawia się błąd:
     U:PAR: Expected ')' ( line 28 )

Podaje mój skrypt:


instance NON_2000_Gerad (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "Gerad";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_NON;
level = 15;
voice = 11;
id = 2000;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 50;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 50;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 500;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 500;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Tired.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",3, 2,"Hum_Head_Bald",11, 2,VLK_ARMOR_M);
B_Scale (self );
Mdl_SetModelFatness(self,);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem      (self, ItMw_1H_Club_01);
CreateInvItems  (self,ItFoApple,1);
CreateInvItems  (self,ItFoLoaf,3);
CreateInvItems  (self,ItMiHammer,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic   =   FAI_HUMAN_Coward;
daily_routine = Rtn_start_2000;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_start_2000 ()
{
TA_Stand (09,00,20,00,"START1");
TA_SitCampfire (20,00,09,00,"START2");
};


Podkreślone i pogrubione to linia 28
Próbowałem coś z tym zrobić ale nic mi nie wychodziło.
Jakieś propozycje rozwiązania ?
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc

Graveir

PAR: Expected ")"
#1 2011-03-28, 20:32(Ostatnia zmiana: 2011-03-28, 20:35)
Ja się nie znam,ale albo czegoś brakuje po przecinku w tym miejscu Mdl_SetModelFatness(self,);albo ten przecinek jest zbędny.
Edit:Spróbuj zamienić Mdl_SetModelFatness(self,);na
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Nie gwarantuję,że zadziała,bo nie mam dostępu do Gothica(komp do moderki zepsuty;/)
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Powinna być jakaś wartość po przecinku. Ta linia odpowiada za grubość NPC.
Np:
Mdl_SetModelFatness(self,0);
W tym wypadku postać jest normalna. Im większa wartość, tym jest grubsza.
 

Kraall

Kraall

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Sprawa jasna, nie było tam zera.
Dzięki wielkie.
Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry