Nowy model zbroi...? 4587 8

O temacie

Autor janpl

Zaczęty 26.03.2011 roku

Wyświetleń 4587

Odpowiedzi 8

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
Otóż mam pytanie czy jak stworzę nowy model zbroi 3ds. to czy przy animacji to tylko kwestia nałożenia zbroi na model człowieka czy coś jeszcze trzeba zrobic??
 

Revolution

Revolution

Użytkownicy
posty127
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
model człowieka ? chodzi ci o kości (bipedy)?
 

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
model człowieka ? chodzi ci o kości (bipedy)?
Tak ;)
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Importujesz zbroję w formacje .asc(np.Armor_diego.asc) usuwasz tą zbroję zostawiasz tylko kości i importujesz swoją nakładasz na kości i gotowe.
 

janpl

janpl

Użytkownicy
posty95
Propsy7
  • Użytkownicy
Importujesz zbroję w formacje .asc(np.Armor_diego.asc) usuwasz tą zbroję zostawiasz tylko kości i importujesz swoją nakładasz na kości i gotowe.
Właśnie oto mi chodziło dzięki:) Temat do zamknięcia. ^^
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nie wystarczy szkielet nałożyć na kości trza je połączyć
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale to już nie taki duży problem.
 

Kruczek

Kruczek

Użytkownicy
posty169
Propsy31
  • Użytkownicy
jest chyba do tego tutek na forum ale nie jestem na 100% pewien
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Nie wiem czy tu na forum ale tu jest
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry