skrypt użycia klawiszy g1 6935 28

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 12.03.2011 roku

Wyświetleń 6935

Odpowiedzi 28

gothic1210
  • Gość
:facepalm:  ty robisz w g1 czyli musisz używać tej orca bo ta z wog jest do g2 a orc nazw funkcji nie zmieniał

Tak, tylko, że w Ikarusie orca nie było tego pliku o którym mówiłeś.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
bo jak mniemam trza użyć tego pliku z ikarusa do g2
 

gothic1210
  • Gość
Kolejkę w Gothic.src ustawiłem taką:
_INTERN\Floats32.D
_INTERN\IntToHex.D
_INTERN\ENGINECLASSES\*.D
_INTERN\IKARUS.D
_INTERN\IKARUS_HLP_FUNCS.D
_INTERN\Ikarus_Const_G1.d
_INTERN\GERfunkcje.d

i wywala mi:


co z tym zrobić?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Gdzieś co najmniej dwukrotnie zadeklarowałeś MEM_FARFARAWAY. Użyj np. Notepad++ do przeszukiwania wszystkich skryptów.

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

skrypt użycia klawiszy g1
#24 2011-06-10, 17:31(Ostatnia zmiana: 2011-06-10, 17:32)
Czemu mi ckey wywala jako błąd?

func void klawisz1()
{
ckey = MEM_KeyState(KEY_P);//

if //(ckey == KEY_PRESSED) //
(ckey == key_hold) //
{
AI_PlayAniBS (hero,"T_STAND_2_SIT",BS_SIT);
};

};

Unkown indentifier  :D
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
bo pewnie masz źle ikarusa zainstalowanego
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

skrypt użycia klawiszy g1
#26 2011-06-10, 17:53(Ostatnia zmiana: 2011-06-10, 17:55)
bo pewnie masz źle ikarusa zainstalowanego

Gothic.src:

_INTERN\INTERN.SRC
_INTERN\MAGIC_INTERN.D

_INTERN\Floats32.D
_INTERN\IntToHex.D
_INTERN\ENGINECLASSES\*.D
_INTERN\IKARUS.D
_INTERN\IKARUS_HLP_FUNCS.D

_INTERN\GERfunkcje.d

AI\AI_INTERN\BODYSTATES.D
AI\AI_INTERN\PRINTDEBUG.D
AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D
AI\AI_INTERN\AI_MM_CONSTANTS.D
AI\AI_INTERN\PERCEPTION.D
AI\AI_INTERN\C_FUNCTIONS.D
AI\AI_INTERN\B_FUNCTIONS.D
AI\AI_INTERN\PRINTATTITUDES.D
AI\AI_INTERN\BALANCING.D

STORY\GER_Func.d
STORY\STORY_GLOBALS.D
STORY\LOG_CONSTANTS.D
STORY\B\B_CLEARFMC.D
STORY\B\B_CheckDeadMissionNPCs.D





Co jeszcze źle?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A czy ckey nie powinien zostać zadeklarowany?

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
up@
TA
@gothic1210
tak to jest jak się bezmyślnie kopiuje musisz dać:
var int ckey
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry