Witam:) Zrobiłem monolog do stołu alchemicznego. Wszystko działa... Prawie...;/
Mam składniki i flaszke, jestem wyuczony alchemii od NPC, podchodzę do stołu mam do wyboru 2 wywary(poniżej) Wybieram jaki chcę sobie uwarzyć, działa, lecz jak chcę podejść do stołu po raz drugi nie wyświetla się animacja, monolog... nic...
Po prostu targetuje stół, "podchodzi" do niego i stoi...
Tu jest skrypt:
//****************************
// Alchemia
//****************************
func void AlchemiaPO()
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
PrintScreen ("Udało Ci się coś uważyć.", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
Snd_Play ("PsiLab_Drawliquid");
AI_PlayAni (self,"T_LAB_S0_2_STAND");
Uzycie = FALSE;
PrintGlobals(PD_ITEM_MOBSI);
Npc_SendPassivePerc(hero,PERC_ASSESSENTERROOM,NULL,hero);
};
func void Alchemia_S1()
{
Uzycie = AlchemiaUSE;
var C_NPC him; him = Hlp_GetNpc(PC_Hero);
var C_NPC rocker; rocker = Hlp_GetNpc(PC_Rockefeller);
//***ALT** if (Hlp_GetInstanceID (self)== Hlp_GetInstanceID (Hero)) // MH: geändert, damit kontrollierte NSCs nicht schlafen können!
if ( (Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(him))||(Hlp_GetInstanceID(self)==Hlp_GetInstanceID(rocker)) )
{
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=TRUE;
Ai_ProcessInfos (him);
};
};
//-------------------- Brak Umiejętności lub chęci -------------------------
INSTANCE BrakAlchemii1 (c_Info)
{
npc = PC_Hero;
nr = 999;
condition = BrakAlchemii1_Condition;
information = BrakAlchemii1_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = "Nie znasz się na tajnikach alchemii.";
};
FUNC INT BrakAlchemii1_Condition()
{
if (Uzycie == AlchemiaUSE)&&(Alchemia_Nauka == FALSE)
{
return 1;
};
};
func VOID BrakAlchemii1_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
Uzycie = FALSE;
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
};
INSTANCE BrakAlchemii (c_Info)
{
npc = PC_Hero;
nr = 999;
condition = BrakAlchemii_Condition;
information = BrakAlchemii_Info;
important = 0;
permanent = 1;
description = "Odejdź od stołu.";
};
FUNC INT BrakAlchemii_Condition()
{
if (Uzycie == AlchemiaUSE)&&(Alchemia_Nauka == TRUE)
{
return 1;
};
};
func VOID BrakAlchemii_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
Uzycie = FALSE;
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
};
//---------------------- Trollan --------------------------------------
INSTANCE Trollan (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = Trollan_Condition;
information = Trollan_Info;
important = 0;
permanent = 0;
description = "Trollan.";
};
FUNC INT Trollan_Condition()
{
if (Uzycie == AlchemiaUSE)&&(Alchemia_Nauka == TRUE)&&(Trollan_TAK == TRUE)
{
return 1;
};
};
func void Trollan_Info ()
{
if (Npc_HasItems (other,ItFo_Plants_Trollberrys_01)>=5)&&(Npc_HasItems (other,ItFo_Plants_Stoneroot_01)>=2)&&(Npc_HasItems (other,ItFo_Potion_Water_01)>=1)&&(Npc_HasItems (other,ItMi_Alchemy_Alcohol_01)>=2)
{
AI_StopProcessInfos (self);
Npc_RemoveInvItems (hero, ItFo_Plants_Trollberrys_01, 5);
Npc_RemoveInvItems (hero, ItFo_Plants_Stoneroot_01, 2);
Npc_RemoveInvItems (hero, ItFo_Potion_Water_01, 1);
Npc_RemoveInvItems (hero, ItMi_Alchemy_Alcohol_01, 2);
CreateInvItems (hero, SD_POT_SPEC_TROLLAN,1);
B_GiveXP(1500);
AlchemiaPO();
}
else
{
AI_StopProcessInfos (self);
PrintScreen ("Nie posiadasz odpowiednich składników.", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
Uzycie = FALSE;
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
};
};
//---------------------- Mikstura ze smoczej krwi --------------------------------------
INSTANCE Mikstura_ze_smoczej_krwi (C_INFO)
{
npc = PC_Hero;
condition = Mikstura_ze_smoczej_krwi_Condition;
information = Mikstura_ze_smoczej_krwi_Info;
important = 0;
permanent = 0;
description = "Mikstura ze smoczej krwi.";
};
FUNC INT Mikstura_ze_smoczej_krwi_Condition()
{
if (Uzycie == AlchemiaUSE)&&(Alchemia_Nauka == TRUE)&&(Mikstura_ze_smoczej_krwi_TAK == TRUE)
{
return 1;
};
};
func void Mikstura_ze_smoczej_krwi_Info ()
{
if (Npc_HasItems (other,SD_SKL_Siarka)>=5)&&(Npc_HasItems (other,ItFo_Plants_Flameberry_01)>=2)&&(Npc_HasItems (other,SD_SKL_Smocza_Krew)>=2)&&(Npc_HasItems (other,ItMi_Alchemy_Alcohol_01)>=2)
{
AI_StopProcessInfos (self);
Npc_RemoveInvItems (hero, SD_SKL_Siarka, 5);
Npc_RemoveInvItems (hero, ItFo_Plants_Flameberry_01, 3);
Npc_RemoveInvItems (hero, SD_SKL_Smocza_Krew, 2);
Npc_RemoveInvItems (hero, ItMi_Alchemy_Alcohol_01, 2);
CreateInvItems (hero, SD_POT_SPEC_Mikstura_ze_smoczej_krwi,1);
B_GiveXP(1500);
AlchemiaPO();
}
else
{
AI_StopProcessInfos (self);
PrintScreen ("Nie posiadasz odpowiednich składników.", -1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
Uzycie = FALSE;
self.aivar[AIV_INVINCIBLE]=FALSE;
};
};
Jest w nim jakiś błąd?