A że tak spytam jak kompletny nowicjusz , która z tych linijek skryptu odpowiada za użycie mikstury ? Bo ciężko mi się domyślić , a na przerabianiu mikstur za bardzo się nie znam (dopiero się uczę i nie mogłem znaleźć jako takiego tutka). Skołowałem od pewnego znajomego taki skrypt :
[xml]INSTANCE ItPo_potion(C_Item)
{
name = NAME_Trank;
mainflag = ITEM_KAT_POTIONS;
flags = ITEM_MULTI;
value = Value_HpTrunk;
visual = "ItPo_Health_03.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseItPo_potion;
scemeName = "POTIONFAST";
wear = WEAR_EFFECT;
effect = "SPELLFX_HEALTHPOTION";
description = "Stała mikstura leczenia";
//TEXT[1] = NAME_Bonus_HP;
TEXT[2] = "";
TEXT[5] = NAME_Value;
COUNT[5] = Value_HpTrunk;
};
FUNC VOID UseItPo_potion()
{
self.attribute[ATR_HITPOINTS] = self.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX];
Createinvitems (self, ItPo_potion, 1); //ta linijka sprawia, że mikstura jest nieskończona
};[/xml]
A i tak nie wiem czy tutaj nie ma żadnego błędu, bo po wstawieniu tego skryptu (nie całego rzecz jasna, oprócz "ta linijka sprawia ...") mikstura po przywołaniu kodem jest mimo wszystko "na raz".