Nowa broń - błąd 2886 2

O temacie

Autor Marid

Zaczęty 10.02.2011 roku

Wyświetleń 2886

Odpowiedzi 2

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"

Marid

Nowa broń - błąd
2011-02-10, 13:13(Ostatnia zmiana: 2011-02-10, 14:00)
Po obejrzeniu wszelkiej maści poradników dotyczących zrobienia nowej broni, zbroi ,nowego npc czy dodania do tego npc nowego dialogu, postanowiłem na start wypróbować swoje możliwości. Spróbowałem zrobić nową broń , która modelem i teksturą opierałaby się na innej - próbowałem zrobić topór jedno ręczny który opierałby się na toporze berserkera . Po napisaniu skryptu i umieszczeniu go w It_addon_weapons postanowiłem zrobić reparse scripts spacerem. Tak też zrobiłem, zrobiłem też refresh, update i save. Wszystko ładnie pięknie ,oprócz reparse scripts który trwa w nieskończoność i muszę go alt ctrl del wyłączać (nie wiem czy opisany poniżej błąd nie jest aby tym spowodowany). Dobra ale mniejsza z tym. Zrobiłem już broń, zmieniłem odpowiednie wartości aby MÓJ topór był toporem jednoręcznym, zmieniłem kod na inny i tutaj właśnie błąd. Gdy po reparsie i innych tych machinacjach włączyłem gothica i przywołałem broń kodem .... stało się coś dziwnego - broń NIBY POJAWIŁA SIĘ - ma wszystkie funkcje które jej dałem ,odpowiedni atak,cenę i nowy kod - ALE NIE MA TEKSTURY ANI (CHYBA) MODELU, oraz nie jest jednoręczny tylko dwuręczny. Poniżej podaję cały skrypt jaki napisałem. Proszę o pomoc,bo bardzo mi na tym zależy ,aby broń miała jednak tą teksturę czy tam model. Jeśli napisałem temat w złym dziale proszę o przeniesienie. Proszę także o wyrozumiałość i tym razem potraktowanie mojej prośby poważnie, a nie zwyczajowe olanie mnie i pozostawienie samemu sobie na pastwę losu. A oto skrypt (nie wiem jak go dodać inaczej) :
INSTANCE ItMw_nonameaxe (C_Item)
{   
   name             =   "Topór Bezimiennnego";

   mainflag          =   ITEM_KAT_NF;
   flags             =   ITEM_1HD_AXE;   
   material          =   MAT_METAL;

   value             =   10000;

   damageTotal         =    450;
   damagetype         =   DAM_EDGE;
   range                =     50;      

   cond_atr[2]            =    ATR_STRENGTH;
   cond_value[2]           =    150;
   visual             =   "ItMw_2H_Axe_H_02.3DS";

   description         = name;
   TEXT[2]            = NAME_Damage;               COUNT[2]   = damageTotal;
   TEXT[3]             = NAME_Str_needed;            COUNT[3]   = cond_value[2];
   TEXT[4]             = NAME_TwoHanded;
   TEXT[5]            = NAME_Value;               COUNT[5]   = value;
};

Ps : Dodam też, że po umieszczeniu broni w it_melee_weapons broni nie da się przyzwać kodem a po umieszczeniu w it_addon_weapons da się. Jak powyżej w skrócie - broń jest (można jej użyć itp itd) ale jednocześnie jej nie ma(brak modelu/skryptu i widocznej poza ekwipunkiem nazwy).

Edit : Broń jest już jednoręczna ale nadal nie posiada modelu ani tekstury.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Cytuj
Po napisaniu skryptu i umieszczeniu go w It_addon_weapons postanowiłem zrobić reparse scripts spacerem. Tak też zrobiłem, zrobiłem też refresh, update i save. Wszystko ładnie pięknie ,oprócz reparse scripts który trwa w nieskończoność i muszę go alt ctrl del wyłączać (nie wiem czy opisany poniżej błąd nie jest aby tym spowodowany).
Jak przerwałeś pracę Spacera, to co się dziwisz. Jak ci tak długo działa Spacer, to sparsuj skrypty Gothic Starterem.

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Dobra - już wszystko dobrze. Poprostu popełniłem błąd w pewnej linijce a mianowicie : visual = "ItMw_2H_Axe_H_02.3DS";. Odkryłem, że takiego visuala/modelu NAJZWYCZAJNIEJ W ŚWIECIE NIE MA (nie istnieje) bo wyciągnąłem go ze złego skryptu. Ale nie ważne - kolejny temat rozwiązałem JAK ZWYKLE sam ( i mam wam to cholernie za złe) więc jak myślę do zamknięcia.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry