edycja SAVING.TGA 1907 3

O temacie

Autor pawbuj

Zaczęty 5.02.2011 roku

Wyświetleń 1907

Odpowiedzi 3

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
jakw temacie edytuję gimpem plik tga SAVING.wszystko ładnie, pięknie,ale...nie widać zmian w grze. fkatme jest,żeplik jest nieco cięższy niż oryginał.

aha reparsuję skrypty z zaznaczeniem: VDF physical first i reparse script files. zawsze wszystkie zmiany poprzednio zauważałem, teraz niestety ich nie ma. co moge robić nie tak?
 

luszczak

luszczak

Użytkownicy
posty122
Propsy9
  • Użytkownicy
Każda tekstura jest zapisana w .tga i .tex. Wywal SAVING.tex.
 

FraseR
  • Gość
a wrzuciłeś teksture do _work\data\textures? musi być ona w formacie .tga i mieć taką samą nazwę jak wcześniej.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

pawbuj

edycja SAVING.TGA
#3 2011-02-05, 11:23(Ostatnia zmiana: 2011-02-05, 11:31)
a wrzuciłeś teksture do _work\data\textures? musi być ona w formacie .tga i mieć taką samą nazwę jak wcześniej.
tak.....problem roziwazuje zaznaczona opcja convert textures :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry