Mistrzu FraseR'ze!! Już blisko
Zrobiłem to co mówiłeś(nie do końca, ale jednak)...
Skopiowałem:
- MESHA - "ADDON_CANYONOBJECT_CAR_01.MRM" do katalogu: "...\Gothic I\_Work\Data\MESHES\_COMPILED"
- TEX -" NW_SEQ_EGG_CAR_01-C.TEX" do: "...\Gothic I\_Work\Data\TEXTURES\_COMPILED"
Wczytuję WORLD.ZEN(z G1), klikam PPM i wybieram opcję; "Insert [zCVob]", w opcjach, w VISUAL wybieram tego MESH, klikam APPLY i... Błąd wyskakuję...
Lecz jak zmieniam w VISUAL format MESHA na .3DS i daję APPLY zatwierdza go lecz nie ma on textury...:unsure: Coś zrobiłem źle? Czy jednak SPACER nie chcę ze mną współpracować?
:idea: A mam pytanie(nie znalazłem na Googlach) a mianowicie: Czy jest gdzieś do ściągnięcia jakiś PACK z mesh'ami i texturami specjalnie skonwertowanymi tak, aby można bez problemu użyć ich w G1(tak jak zbroje G1 -> G2 i G2 -> G1)?
Proszę was Mistrzowie o wyrozumiałość...
... Z tym transferem obiektów, to mój największy i jedyny problem... resztę umiem zrobić...