Jak przetestować moda bez konieczności zapisu? 2007 4

O temacie

Autor SteveMariano

Zaczęty 31.01.2011 roku

Wyświetleń 2007

Odpowiedzi 4

SteveMariano

SteveMariano

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Witajcie. Jak wiadomo nikt nie chce czekać, aż napisane przez siebie skrypty skompilują się w spacerze, potem dialogi, itp. Zachodzi więc pytanie. Jeśli zrobiłem skrypt, np. postaci i dialogu tej postaci, a nie chcę od razu tworzyć paczki z modem, to co muszę zrobić i czy jest to wogóle możliwe?
Podejrzewam, że pewnie da się to zrobić przez Gothic Startera, ale nie mam pewności, dlatego zgłaszam się do was z proźbą o podpowiedź. Mam nadzieję, że ktoś pomoże mi rozwiązać ten problem. Z góry dzięki.
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Jeśli zrobiłem skrypt, np. postaci i dialogu tej postaci, a nie chcę od razu tworzyć paczki z modem, to co muszę zrobić i czy jest to wogóle możliwe?

Wrzucasz skrypty (NPC,przedmioty można sprawdzić bez konieczności używania spacera, potrzebny jest tylko do naprawiania skryptów przy dialogach) do odpowiednich folderów, reparsujesz je, potem naprawiasz spacerem i gotowe.Nie da się sprawdzać bez tego, no chyba, że popatrzysz sobie w programie do edycji tekstu czy nie zrobiłeś błędu w składni.Dopisałem pare rzeczy o których zapomniałem wspomnieć, gdyż czas mnie gonił  :D
 

Tomaj

Tomaj

Użytkownicy
posty107
Propsy13
  • Użytkownicy
Jeżeli chcesz sprawdzić skrypt postaci to wystarczy w gothic starterze zaznaczyć opcję scrtipte parsen i uruchomić grę. Niestety z tego co wiem, to bez nadpisani plików Ou.bin i Ou.csl nie będzie widać ramiki ani napisów, które pojawiają się powybraniu opcji dialgowych. W skrócie nie musisz za każdym razem reparsować skryptów spacerem, wystarczy opcja scripte parsen i wszystko powinno działać.
 

SteveMariano

SteveMariano

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Dzięki Ci Tomaj za dobrą poradę :D  . Z pewnością się przyda przy testowania waypointów i nowego świata, itp...

 No i masz rację nie wyświetlają się dialogi (tylko polecenia - np.: "Kim jesteś?"), a sam tekst z postaci do postaci niestety nie. Szkoda, że programiści z Piranha Bytes nie pomyśleli o aspekcie testowania dialogów. No ale ile lat temu ta gra wyszła, to już każdy z nas wie, więc nie dziwię się, że przeoczyli kilka rzeczy (w sumie istotnych).

Wiem, że długo nie odpisywałem, ale nie miałem dostępu do kompa, bo rodzina przyjechała i musiałem się jakoś podzielić PC-tem  :|  . Ale wracając do tematu. Zna ktoś inny program, dzięki któremu można testować własnego moda, który byłby bardziej funkcjonalny i praktyczny (przede wszystkim chodzi o dialogi!)
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Pierwszy raz słyszę,by takie coś istniało.Ja zawsze używam spacera i nie mam problemów.
Aha i sorry,jeśli to off-top
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry