Problem z NPCami 3779 7

O temacie

Autor Dartam

Zaczęty 21.01.2011 roku

Wyświetleń 3779

Odpowiedzi 7

Dartam

Dartam

Użytkownicy
posty27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam!

W jaki sposób dodać do paczki nowe NPCe? Mam każdy plik z NPCem dodać przez program VDFS czy jak? Dodam, że te NPCe nie są nigdzie umiejscowione, więc nie ruszałem startupu.

Mógłby mi ktoś to wytłumaczyć?

Proszę o pomoc, z góry dzięki.
Pozdrawiam Dartam
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Witam!

W jaki sposób dodać do paczki nowe NPCe? Mam każdy plik z NPCem dodać przez program VDFS czy jak? Dodam, że te NPCe nie są nigdzie umiejscowione, więc nie ruszałem startupu.

Mógłby mi ktoś to wytłumaczyć?

Proszę o pomoc, z góry dzięki.
Pozdrawiam Dartam
Nie bardzo rozumiem,po co chcesz dodawać npc do paczki z modem(o ile oczywiście to miałeś na myśli),jeśli nie masz zamiaru ich wrzucić do gry(znaczy,żeby byli w modzie).Ale by nie robić offtopu,to powiem ci co powinieneś zrobić.
Czyli uruchamiasz program VDFS,dajesz do paczki z modem pliki gothic.dat i ou.bin(o ile robiłeś dialog),a następnie(chociaż nie wiem czy zadziała,bo ja zawsze robię w pliku startup i nie muszę nic później wrzucać ze skryptów itp)dajesz do paczki z modem skrypty postaci(aha wrzucasz do tej dolnej części,gdzie pisze exclude o ile pamiętam).
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Dartam

Dartam

Użytkownicy
posty27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Nie bardzo rozumiem,po co chcesz dodawać npc do paczki z modem(o ile oczywiście to miałeś na myśli),jeśli nie masz zamiaru ich wrzucić do gry(znaczy,żeby byli w modzie).Ale by nie robić offtopu,to powiem ci co powinieneś zrobić.

Nie robię typowego "moda", tylko takową "pomoc" do tworzenia komiksów z Gothica. :)  

Cytuj
Czyli uruchamiasz program VDFS,dajesz do paczki z modem pliki gothic.dat i ou.bin(o ile robiłeś dialog),a następnie(chociaż nie wiem czy zadziała,bo ja zawsze robię w pliku startup i nie muszę nic później wrzucać ze skryptów itp)dajesz do paczki z modem skrypty postaci(aha wrzucasz do tej dolnej części,gdzie pisze exclude o ile pamiętam).

Zrobiłem tak jak mówiłeś i się nie udało. NPC nie przywołuje się po wpisaniu jego kodu w konsoli. Jeśli jednak dodam tego NPCa do "_Work\Data\Scripts\Content\Story\NPC" i zreparsuję skrypty to wtedy wszystko jest ok. Jednak co z tego jak nie ma go w paczce i u kogoś nie będzie działać. :D  Może jednak trzeba coś edytować w startupie?

Proszę o pomoc, z góry dzięki. :-)
 

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Nie robię typowego "moda", tylko takową "pomoc" do tworzenia komiksów z Gothica. :)  



Zrobiłem tak jak mówiłeś i się nie udało. NPC nie przywołuje się po wpisaniu jego kodu w konsoli. Jeśli jednak dodam tego NPCa do "_Work\Data\Scripts\Content\Story\NPC" i zreparsuję skrypty to wtedy wszystko jest ok. Jednak co z tego jak nie ma go w paczce i u kogoś nie będzie działać. :D  Może jednak trzeba coś edytować w startupie?

Proszę o pomoc, z góry dzięki. :-)
E stary nie obraź się,ale czy ty coś piłeś?xD
Bo właśnie skrypty wszystkich npc muszą być w folderze,którym podałeś.Później wystarczy(nie wiem czy to konieczne,ale jest zalecane)dodać te postacie do pliku startup.d,następnie w spacerze dać reparse script i do paczki z modem wrzucić gothic.dat i ou.bin(u mnie zawsze działa,ale jak chcesz zobaczyć to w grze,to ściągnij mój mod-tam dodałem parę postaci,ale skryptów nie wrzucałem,jedynie te 2 pliki).
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam problem z NPCami natury estetycznej
Zrobiłem kilka strazników, udało mi się dzisiaj nawet dodać 2 pierwsze działające dialogi ale ..
Gdy któregoś z nich atakuje i ten mnie kładzie na ziemie to potem nie wraca do swojego wypointu tylko stoi jak słup soli w tym miejscu w którym mnie załatwił.

Drugi problem mam taki że dałem rutyne dwum strażnikom TA_Smalltalk i niestety nie gadają ze sobą. Próbowałem zmieniać godziny itp ale niedziałało.

Gildie straznikom dałem MIL czyli straz miejska. Chciałbym też zrobić tak żeby zabijali bohatera gdy ten ich zaatakuje. W modzie ma to wyglądac na kształt Strażników i niewolników którzy oni pilnują.
 

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Problem ze smalltalkiem rozwiązany.
DLa wszystkich którym nie działają same waypointy i rutyna w skrypcie :
Trzeba postawić 2 Freepointy nazywając je FP_SMALLTALK_(nazwa) i w nich waypointy w których mają stac NPCty. Wtedy na bank będzie śmigać.

Dalej pozostaje otwarty na pomoc co do pozostałych 2 pytań.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jeśli stoi jak słup soli mogłeś źle podać nazwy WP w rutynach a na początku stoi dobrze bo respawn w startup może dobrze ustaliłeś. Warto pamiętać ze nazwy w skryptach powinny być pisane w Caps Lockiem bo wielkość liter w nazwach WP ma znaczenie.

I pytanie po uja wygrzebałeś temat całkowicie nie związany z twoim problemem ? Zakładaj nowy temat jeśli jest taka potrzeba  ...

Lobos

Lobos

Użytkownicy
posty594
Propsy360
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Każda nazwa WP w moich skryptach jest z dużej litery i w spacerze również pisałem z dużej. Jakieś inne pomysły ?

P.S
Temat jak najbardziej związany z moim problemem.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry