[G1] Historia Bariery v2.0 101328 89

O temacie

Autor Pragasek

Zaczęty 16.01.2011 roku

Wyświetleń 101328

Odpowiedzi 89

David

David

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
uff, przeszedłem i muszę powiedzieć że super mod, tylko wielkim minusem jest to że musiałem użyć B marvin B aby wejść po drabinie na przykład.
 

Kyu12

Kyu12

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Ech, to znowu ja mam problem z Calomem ... Każe mi iść do obozu orków i mówi że będzie czekać przed i coś tam zrobi żebym mógł wejść do obozu a jak dochodzę do mostu przed obozem orków on tam stoi ale nic do mnie nie zagada ani ja nie moge ... Co mam robić ??  :ayfkm:
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Niedaleko Caloma na drodze do mostu naptokasz Ferpasa, on ci przekaże wiadomości i dopiero po tej rozmowie Calom do ciebie zagada.

Kyu12

Kyu12

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Taak kurde skurczybyk w krzakach stał a ja go nie zauważyłem a tak daleko od niego byłem że go niezauważyłem  :facepalm:  :facepalm:  :facepalm:  
To teraz mam problem z Calomem w świątyni  :ayfkm:  Usieke szkieleta to ten idiota mnie leje  :ayfkm:  :ayfkm:  :ayfkm:
 

Kyu12

Kyu12

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
A co zrobić jak się dojdzie do Śniącego i Calom go zbudzi .. Po chwili wbija tam Bezio iiii??
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Bezio powinien zabić Kaloma i do nas zagadać.

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Dzisiaj z braku jakiegokolwiek zajęcia zainstalowałem sobie tego moda, pograłem może z jakieś 20 minut (bo tylko tyle dałem radę)i mam dość. No dobra, okej, rozumiem.. zaczynasz modować, powoli przyswajasz nowe umiejętności ale do cholery czy naprawdę jesteś aż tak wielkim dyslektykiem aby pisać spokój przez u ?
Druga sprawa to dialogi, są dziecinne i mnie nie śmieszyły, na początku Thorus wyskakuje o gothicu i tak sobie z nim gadasz, po jakimś czasie po prostu przewijałem te rozmówki bo są na poziomie dzieci z gimnazjum. Trzecia sprawa to różne pierdoły, jakieś przeoczenia, niedoróbki, mogłeś np. usunąć te zębacze bo praktycznie za każdym razem mnie doganiały i zabijały, albo rzucały się na tych przygłupów z durnymi imionami w małym obozowisku. Zadania są cholernie łatwe, przynieś, podaj, pozamiataj..(mogłeś się bardziej wysilić). Dalej mi się już nie chce pisać. Ogółem oceniam modyfikację 4/10 (wysoko, bo dzięki głupiemu wyglądowi naszego bohatera przypomniał mi się film Przyjaciel Gangstera który swoją drogą miałem ściągnąć jakiś czas temu, tak więc nawet tutaj jest jakiś plus)
 

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
1. Dyslektykiem nie jestem aczkolwiek nie mam styczności z Polskim jezykiem poza internetem, przez 10 lat.
2. Może i dziecinne no i co z tego? Nie rob z siebie już takiego dorosłego.
3. Słabym jesteś graczem, że dajesz się ubić zebaczom  :facepalm:  
4. Zadania łatwe? Nie wysilaj się wystawiac opinii na temat zadań po 20 minutach grania ...

Koleś jak ci sie nie podobało, to grać trza nie było... aczkolwiek wystawienie takiej opinii po 20 minutach grania, hmmm
No comment

Twoja stara

Twoja stara

Użytkownicy
posty52
Propsy16
  • Użytkownicy
Mam takie pytanko, jestem koło obozowiska uciekinierów, wykonałem 3 zadania od tych gości przed obozem. Chcę wejść do obzu jednak strażnik mi mowi że nie przejdę bez wiedzy Hensana chyba (tego typa co stoi przed obozem) Jednak jak do niego zagaduje, nie ma żadnego dialogu, nic, tylko mogę wybrać KONIEC. Co dalej?

//edit.aztek. ban za bycie multi : | wracaj na konto: kosmita1993
 

Imienny

Imienny

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Linki nie działają. Mógłby ktoś wstawić nowe?
 

LeseLesterixer

LeseLesterixer

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Patch 2.0 to jakaś piosenka "hh kultura probka1.mp3" więc musiałem grać bez patcha z tymi błędami, ale i tak fajnie się grało.W tych katakumbach to masakra, ja zawsze tam się gubie xd
 

Bill

Bill

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie.Zacząłem grać w modyfikacje do Gothic 1 "Historia bariery" tak sobie gram i doszedłem do momentu kiedy mam przynieść Carax'owi,jednemu z magów ziemi pozostałem 2 elementy słoneczne.Dostałem mapę i na niej mają być zaznaczone punkty umieszczenia tarcz słonecznych.Ale ich nie ma!Dostałem identyczną mapę jaka jest gdy nam Ork Ur-shak wypełni o wybrakowane tereny na mapie w normalnym gothic 1.Tak więc proszę o pomoc wie ktoś gdzie znajduję się 3 część tej tarczy słonecznej?Proszę o pomoc z góry dzięki :)
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
głupiemu wyglądowi naszego bohatera
Sam wyglądasz głupio, twarz prezentuje się dobrze, bo to w końcu kopacz  :facepalm:...

Myślałeś że do kolonii trafi książe z bajki  :lol: ?

 

kociol04

kociol04

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam problem z mapą, w Gothic Historia Bariery. A dokładnie z tą z zadania fragmenty słoneczne. Na mapie nie ma nic zaznaczone mógłby mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje się 3 fragment, bo ten co zabrał Gomez mam i ten z zadania Crisa. a Gdzie jest trzeci???
 

Szaman69RUS

Szaman69RUS

Użytkownicy
posty2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
link wygasl z patchem :v
 

ElitarnyDuch

ElitarnyDuch

Użytkownicy
posty64
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jaki 13 mag? magów było 12 (6 ognia, 6 wody, Milten nie był obecny przy tworzeniu barriery), popraw.
Film w gothicu 1 jest pomyłką, albo nie dorobili jakiegoś maga (nie sądzę)
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Pb prostowało sprawę, wtedy nie mieli wewnętrznej wiki, tylko na luźnych kartkach zapiski, sami stwierdzili że znalezienie czegoś graniczyło z cudem. Ktoś (Hoge czy jak mu tan) tam zobaczył błąd, poprawił, po czym ktoś znowu to zmienił. To ich stanowisko w tej sprawie. Czyli magów było dwunastu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

AdrianGeralt

AdrianGeralt

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tego co wiem mod do gothica 1 nie posiada dubbingu, ale mam ochote w niego pograc ... Więc go pobralem zainstalowalem i gdy uruchamiam gre pojawiam sie obok thorusa on cos tam do mnie gada nic nie slychac i nie ma napisow na górze ekranu ... . Mozliwe ze cos "kliknalem"w opcjach . Wie ktos jak na to zaradzic zeby te napisy bylo widac ??????

Post połączony: 2015-12-10, 13:59
I gdyby ktos mógł dodac patch 2.0 do tego moda bo nie wiem skad pobrac to by bylo "piknie"
 

gothic1210
  • Gość
Ustawienia > Gra > Napisy na tak. 
 

blackero

blackero

Użytkownicy
posty232
Propsy13
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Da ktoś linka do patch 2.0?
 


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry