Tworzenie Postaci 4883 12

O temacie

Autor hugo111

Zaczęty 3.01.2011 roku

Wyświetleń 4883

Odpowiedzi 12

hugo111

hugo111

Użytkownicy
Łukasz Pietuchowski
posty88
Propsy47
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Łukasz Pietuchowski
Przeczytałem wiele tematów na ten temat, ale nadal mój problem występuje.
Stworzyłem sobie postać:
("...\Gothic\_Work\Data\Scripts\Content\Story\NPC\VLK_15000_Grex.d")
instance VLK_1500_Grex (Npc_Default)
{

//----------Info ogolne----------

name = "Grex";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_NONE;
level = 50;
voice = 12;
id = 15000;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 50;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 50;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 120;
attribute[ATR_MANA] = 120;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 500;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 500;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Relaxed.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 3,"Hum_Head_Bald",0, 2,VLK_ARMOR_M);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,1);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_LightGuardsSword_03);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_02);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_15000;

};
FUNC VOID Rtn_start_15000 ()
{
TA_SitAround (00,00,24,59,"VLK_15000_GREXWAYPOINTS");
};
I w pliku startup.d dodałem:
("...\Gothic\_Work\Data\Scripts\Content\Story")
Cytuj
...
   //-----------Buddler vorm OC---------------------------------------------
   Wld_InsertNpc            (Vlk_520_Buddler,"OC_ROUND_22");
   Wld_InsertNpc            (Vlk_534_Buddler,"OC_ROUND_22");
   Wld_InsertNpc             (vlk_15000_Grex,"VLK_15000_GREXWAYPOINTS");
...
Gdy włączam GothicStarter_mod i wybieram opcję "Reparse Script" -> "Play the Game" Pojawia mi się błąd:


Po zmianie z vlk_15000_Grex na inną postać w pliku startup.d nie pojawia się błąd lecz postaci niema w grze (inna postać)
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
o jedno zero za dużo w startup
 

hugo111

hugo111

Użytkownicy
Łukasz Pietuchowski
posty88
Propsy47
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Łukasz Pietuchowski

hugo111

Tworzenie Postaci
#2 2011-01-03, 20:15(Ostatnia zmiana: 2011-01-03, 20:15)
Cytat: edeksumo link=topic=12726.msg127863#msg127863#msg127863#msg127863 date=1294081992
o jedno zero za dużo w startup
jak za dużo w startup jest liczba "15 000" a w pliku z postacią jest "id = 15000;"
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
to dodaj 0 w instancji bo tam brakuje w takim wypadku
 

hugo111

hugo111

Użytkownicy
Łukasz Pietuchowski
posty88
Propsy47
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Łukasz Pietuchowski
Nie za bardzo rozumiem "w instalacji"
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
instance VLK_15000_Grex (Npc_Default)
ma być tak
 

hugo111

hugo111

Użytkownicy
Łukasz Pietuchowski
posty88
Propsy47
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Łukasz Pietuchowski

hugo111

Tworzenie Postaci
#6 2011-01-03, 20:25(Ostatnia zmiana: 2011-01-03, 20:25)
Gdzie to wkleić? w Gothic Starter?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

Tworzenie Postaci
#7 2011-01-03, 20:26(Ostatnia zmiana: 2011-01-03, 20:27)
instance VLK_15000_Grex (Npc_Default)
{

//----------Info ogolne----------

name = "Grex";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_NONE;
level = 50;
voice = 12;
id = 15000;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 50;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 50;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 120;
attribute[ATR_MANA] = 120;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 500;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 500;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual           (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds     (self,"Humans_Relaxed.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 3,"Hum_Head_Bald",0, 2,VLK_ARMOR_M);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,1);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem               (self, ItMw_1H_LightGuardsSword_03);
EquipItem               (self, ItRw_Crossbow_02);
//----------Pozostale----------
fight_tactic    =       FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_15000;

};
FUNC VOID Rtn_start_15000 ()
{
TA_SitAround (00,00,12,00,"VLK_15000_GREXWAYPOINTS");
TA_SitAround (12,00,00,00,"VLK_15000_GREXWAYPOINTS");
};

tak powinien wyglądać skrypt NPC
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka

Lansjer
Rzeka

Tworzenie Postaci
#8 2011-01-03, 20:26(Ostatnia zmiana: 2011-01-03, 20:27)
Nie za bardzo rozumiem "w instalacji" :lol2:  
czytanie ze zrozumieniem
 

Mag Saturas

Mag Saturas

Użytkownicy
posty104
Propsy3
  • Użytkownicy

Mag Saturas

Tworzenie Postaci
#9 2011-01-03, 20:27(Ostatnia zmiana: 2011-01-03, 20:28)
Teraz powinno byc dobrze ale mam pytanko ty masz waypoint zrobiony w spacerze
 
Wchodźcie i rejestrujcie się Nie żałuj proposa xD

hugo111

hugo111

Użytkownicy
Łukasz Pietuchowski
posty88
Propsy47
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Łukasz Pietuchowski

hugo111

Tworzenie Postaci
#10 2011-01-03, 20:30(Ostatnia zmiana: 2011-01-03, 20:31)
Ok, dzięki wielkie jestem twoim dłużnikiem, jeżeli kiedyś będziesz się bawił w Visual Basic to możesz napisać.
--------------
Cytat: Mag Saturas link=topic=12726.msg127876#msg127876#msg127876#msg127876 date=1294082841
Teraz powinno byc dobrze ale mam pytanko ty masz waypoint zrobiony w spacerze
Co do spacera to jestem obeznany
---------------
Jeszcze takie pytanie. Gdzie można pobrać polskie skrypty?
 

jendrzejs

jendrzejs

Użytkownicy
posty586
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy

jendrzejs

Tworzenie Postaci
#11 2011-01-03, 20:33(Ostatnia zmiana: 2011-01-03, 20:34)
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Daj propsa :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry