Problem z jakimś "INSTANCE" 1740 1

O temacie

Autor Pragasek

Zaczęty 27.12.2010 roku

Wyświetleń 1740

Odpowiedzi 1

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Pragasek

Problem z jakimś "INSTANCE"
2010-12-27, 21:44(Ostatnia zmiana: 2010-12-27, 21:45)
Siema. Gdy repasuje skrypty to pokazuje mi, że w linicje 68 jest błąd i nazywa się on Unknown Identifier: INSTANCE (68 line) W ogóle nie wiem o co chodzi.

Tutaj jest skrypt w którym jest błąd:

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Owen_EXIT(C_INFO)
{
npc             = NON_20002_Owen;
nr              = 999;
condition = DIA_Owen_EXIT_Condition;
information = DIA_Owen_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Owen_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Owen_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> EnterYurCamp
//========================================

INSTANCE DIA_Owen_EnterYurCamp (C_INFO)
{
   npc          = NON_20002_Owen;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Owen_EnterYurCamp_Condition;
   information  = DIA_Owen_EnterYurCamp_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Chciałbym się dostać do waszego obozu.";
};

FUNC INT DIA_Owen_EnterYurCamp_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Owen_EnterYurCamp_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_15_01"); //Chciałbym się dostać do waszego obozu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_03_02"); //No dobra. Dam ci szansę.

          if (B_GiveSkill(other, NPC_TALENT_PICKLOCK, 1, LPCOST_TALENT_PICKLOCK_1))
        {

                    AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_03_03"); //Na tym wzgórzu stoji Wieża.
                    AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_03_04"); //Chciałbym abyś się tam udał i przyniusł wszystko co znajdziesz.
                    AI_Output (other, self ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_15_05"); //No dobra. Wygląda na to, że nie mam wyboru.
                    AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_03_06"); //Tylko się pośpiesz!
                    MIS_Guard_Tower = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (CH1_Guard_Tower, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (CH1_Guard_Tower, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (CH1_Guard_Tower,"Owen powiedział, że mam przeszukać wieże która znajduję się na tym wzgórzu. Mam mu przynieść wszystko co znajdę!");
};


//========================================
//-----------------> CanIEnter
//========================================

INSTANCE DIA_Owen_CanIEnter (C_INFO)  <---- [LINIJKA 68]
{
   npc          = NON_20002_Owen;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Owen_CanIEnter_Condition;
   information  = DIA_Owen_CanIEnter_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Czy teraz mogę wejść do obozu?";
};

FUNC INT DIA_Owen_CanIEnter_Condition()
{
    if (MIS_Guard_Tower == LOG_SUCCESS)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Owen_CanIEnter_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Owen_CanIEnter_15_01"); //Czy teraz mogę wejść do obozu?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_CanIEnter_03_02"); //Taak. Wykonałeś kawał dobrej roboty.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_CanIEnter_03_03"); //Jak dla mnie możesz wejść!
    B_LogEntry                     (CH1_EnterCamp,"Owen zezwolił mi bym wszedł do obozu!");

    B_GiveXP (150);
};

//========================================
//-----------------> FoundScroll
//========================================

INSTANCE DIA_Owen_FoundScroll (C_INFO)
{
   npc          = NON_20002_Owen;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Owen_FoundScroll_Condition;
   information  = DIA_Owen_FoundScroll_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Znalazłem ten oto zwój.";
};

FUNC INT DIA_Owen_FoundScroll_Condition()
{
    if (Npc_HasItems (other, ItArScrollFirebolt) >=1)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Owen_FoundScroll_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Owen_FoundScroll_15_01"); //Znalazłem ten oto zwój.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_FoundScroll_03_02"); //Świetnie! Daj mi go tutaj.
    B_GiveInvItems (other, self, ItArScrollFirebolt, 1);
    AI_Output (other, self ,"DIA_Owen_FoundScroll_15_03"); //Oto on.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_FoundScroll_03_04"); //Dobra robota!
    B_LogEntry                     (CH1_Guard_Tower,"W wieży znalazłem zaklęcie które oddałem Owenowi.");
    Log_SetTopicStatus       (CH1_Guard_Tower, LOG_SUCCESS);
    MIS_Guard_Tower = LOG_SUCCESS;

    B_GiveXP (150);
};

Z góry dzięki za pomoc!

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Brakuje jednego nawiasu
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Owen_EXIT(C_INFO)
{
        npc             = NON_20002_Owen;
        nr              = 999;
        condition       = DIA_Owen_EXIT_Condition;
        information     = DIA_Owen_EXIT_Info;
        permanent       = TRUE;
        description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Owen_EXIT_Condition()
{
        return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Owen_EXIT_Info()
{
        AI_StopProcessInfos     (self);
};

//========================================
//-----------------> EnterYurCamp
//========================================

INSTANCE DIA_Owen_EnterYurCamp (C_INFO)
{
   npc          = NON_20002_Owen;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Owen_EnterYurCamp_Condition;
   information  = DIA_Owen_EnterYurCamp_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Chciałbym się dostać do waszego obozu.";
};

FUNC INT DIA_Owen_EnterYurCamp_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Owen_EnterYurCamp_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_15_01"); //Chciałbym się dostać do waszego obozu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_03_02"); //No dobra. Dam ci szansę.

                if (B_GiveSkill(other, NPC_TALENT_PICKLOCK, 1, LPCOST_TALENT_PICKLOCK_1))
                 {

                    AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_03_03"); //Na tym wzgórzu stoji Wieża.
                    AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_03_04"); //Chciałbym abyś się tam udał i przyniusł wszystko co znajdziesz.
                    AI_Output (other, self ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_15_05"); //No dobra. Wygląda na to, że nie mam wyboru.
                    AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_03_06"); //Tylko się pośpiesz!
                    MIS_Guard_Tower = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (CH1_Guard_Tower, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (CH1_Guard_Tower, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (CH1_Guard_Tower,"Owen powiedział, że mam przeszukać wieże która znajduję się na tym wzgórzu. Mam mu przynieść wszystko co znajdę!");
};
}; //TU

//========================================
//-----------------> CanIEnter
//========================================

INSTANCE DIA_Owen_CanIEnter (C_INFO)  <---- [LINIJKA 68]
{
   npc          = NON_20002_Owen;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Owen_CanIEnter_Condition;
   information  = DIA_Owen_CanIEnter_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Czy teraz mogę wejść do obozu?";
};

FUNC INT DIA_Owen_CanIEnter_Condition()
{
    if (MIS_Guard_Tower == LOG_SUCCESS)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Owen_CanIEnter_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Owen_CanIEnter_15_01"); //Czy teraz mogę wejść do obozu?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_CanIEnter_03_02"); //Taak. Wykonałeś kawał dobrej roboty.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_CanIEnter_03_03"); //Jak dla mnie możesz wejść!
    B_LogEntry                     (CH1_EnterCamp,"Owen zezwolił mi bym wszedł do obozu!");

    B_GiveXP (150);
};

//========================================
//-----------------> FoundScroll
//========================================

INSTANCE DIA_Owen_FoundScroll (C_INFO)
{
   npc          = NON_20002_Owen;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Owen_FoundScroll_Condition;
   information  = DIA_Owen_FoundScroll_Info;
   permanent    = FALSE;
   description  = "Znalazłem ten oto zwój.";
};

FUNC INT DIA_Owen_FoundScroll_Condition()
{
    if (Npc_HasItems (other, ItArScrollFirebolt) >=1)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Owen_FoundScroll_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Owen_FoundScroll_15_01"); //Znalazłem ten oto zwój.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_FoundScroll_03_02"); //Świetnie! Daj mi go tutaj.
    B_GiveInvItems (other, self, ItArScrollFirebolt, 1);
    AI_Output (other, self ,"DIA_Owen_FoundScroll_15_03"); //Oto on.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_FoundScroll_03_04"); //Dobra robota!
    B_LogEntry                     (CH1_Guard_Tower,"W wieży znalazłem zaklęcie które oddałem Owenowi.");
    Log_SetTopicStatus       (CH1_Guard_Tower, LOG_SUCCESS);
    MIS_Guard_Tower = LOG_SUCCESS;

    B_GiveXP (150);
};
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry