Siema. Gdy repasuje skrypty to pokazuje mi, że w linicje 68 jest błąd i nazywa się on Unknown Identifier: INSTANCE (68 line) W ogóle nie wiem o co chodzi.
Tutaj jest skrypt w którym jest błąd:
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Owen_EXIT(C_INFO)
{
npc = NON_20002_Owen;
nr = 999;
condition = DIA_Owen_EXIT_Condition;
information = DIA_Owen_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_Owen_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Owen_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> EnterYurCamp
//========================================
INSTANCE DIA_Owen_EnterYurCamp (C_INFO)
{
npc = NON_20002_Owen;
nr = 1;
condition = DIA_Owen_EnterYurCamp_Condition;
information = DIA_Owen_EnterYurCamp_Info;
permanent = FALSE;
description = "Chciałbym się dostać do waszego obozu.";
};
FUNC INT DIA_Owen_EnterYurCamp_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Owen_EnterYurCamp_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_15_01"); //Chciałbym się dostać do waszego obozu.
AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_03_02"); //No dobra. Dam ci szansę.
if (B_GiveSkill(other, NPC_TALENT_PICKLOCK, 1, LPCOST_TALENT_PICKLOCK_1))
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_03_03"); //Na tym wzgórzu stoji Wieża.
AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_03_04"); //Chciałbym abyś się tam udał i przyniusł wszystko co znajdziesz.
AI_Output (other, self ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_15_05"); //No dobra. Wygląda na to, że nie mam wyboru.
AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_EnterYurCamp_03_06"); //Tylko się pośpiesz!
MIS_Guard_Tower = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (CH1_Guard_Tower, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (CH1_Guard_Tower, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (CH1_Guard_Tower,"Owen powiedział, że mam przeszukać wieże która znajduję się na tym wzgórzu. Mam mu przynieść wszystko co znajdę!");
};
//========================================
//-----------------> CanIEnter
//========================================
INSTANCE DIA_Owen_CanIEnter (C_INFO) <---- [LINIJKA 68]
{
npc = NON_20002_Owen;
nr = 1;
condition = DIA_Owen_CanIEnter_Condition;
information = DIA_Owen_CanIEnter_Info;
permanent = FALSE;
description = "Czy teraz mogę wejść do obozu?";
};
FUNC INT DIA_Owen_CanIEnter_Condition()
{
if (MIS_Guard_Tower == LOG_SUCCESS)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Owen_CanIEnter_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Owen_CanIEnter_15_01"); //Czy teraz mogę wejść do obozu?
AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_CanIEnter_03_02"); //Taak. Wykonałeś kawał dobrej roboty.
AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_CanIEnter_03_03"); //Jak dla mnie możesz wejść!
B_LogEntry (CH1_EnterCamp,"Owen zezwolił mi bym wszedł do obozu!");
B_GiveXP (150);
};
//========================================
//-----------------> FoundScroll
//========================================
INSTANCE DIA_Owen_FoundScroll (C_INFO)
{
npc = NON_20002_Owen;
nr = 1;
condition = DIA_Owen_FoundScroll_Condition;
information = DIA_Owen_FoundScroll_Info;
permanent = FALSE;
description = "Znalazłem ten oto zwój.";
};
FUNC INT DIA_Owen_FoundScroll_Condition()
{
if (Npc_HasItems (other, ItArScrollFirebolt) >=1)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Owen_FoundScroll_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Owen_FoundScroll_15_01"); //Znalazłem ten oto zwój.
AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_FoundScroll_03_02"); //Świetnie! Daj mi go tutaj.
B_GiveInvItems (other, self, ItArScrollFirebolt, 1);
AI_Output (other, self ,"DIA_Owen_FoundScroll_15_03"); //Oto on.
AI_Output (self, other ,"DIA_Owen_FoundScroll_03_04"); //Dobra robota!
B_LogEntry (CH1_Guard_Tower,"W wieży znalazłem zaklęcie które oddałem Owenowi.");
Log_SetTopicStatus (CH1_Guard_Tower, LOG_SUCCESS);
MIS_Guard_Tower = LOG_SUCCESS;
B_GiveXP (150);
};
Z góry dzięki za pomoc!