Przetłumaczyłem tutorial ze strony:
http://www.g3-modding.tk/ Jest to druga część tutorialu: "Zabawa z meshami"Podziękowania dla FEUERBARDE z World of Gothic Forum
Jest to kolejny tutorial opierający się na compiledMeshes.pak w folderze Gothic III\Data.
Używając Marvin Mode, zbudujemy nasz własny krajobraz. Jeśli posłużysz się G3Pak to w compiledMeshes.pak zobaczysz nazwy obiektów, budynków z G3 etc. Za pomocą Marvin mode będziesz w stanie dodać te rzeczy do swojej gry. Jednak nie wszystkie obiekty w compiledMeshes działają z Marvinem. Dlatego podaję listę feuerbarde pochodzącą z World of Gothic Forum.
Krok 1: Otwórz Marvin Mode (
Wskazane jeśli jeszcze go nie odblokowałeś)
Krok 2: Wpisz jedną z poniższych komend:
Feuerbarde (nie zawiera komentarzy – przetłumaczona z niemieckiego przeze mnie)
### O to budynki pochodzące z Nordmaru:G3_Nordmar_BigHouse_Indoor_Stuff_01
G3_Nordmar_Bridge_End_01
G3_Nordmar_Bridge_End_02
G3_Nordmar_Bridge_Middle_01
G3_Nordmar_Bridge_Socket_01
G3_Nordmar_Bridge_Socket_02
G3_Nordmar_House_Blacksmith_01
G3_Nordmar_House_Blacksmith_02
G3_Nordmar_House_Chief_HQ_01
G3_Nordmar_House_Small_01 timber building
G3_Nordmar_House_Small_02 timber building
G3_Nordmar_House_Small_03 timber building
G3_Nordmar_House_Storage_01
G3_Nordmar_House_Storage_02
G3_Nordmar_House_Watch_Tower_01
G3_Nordmar_House_Watch_Tower_02
### O to budynki pochodzące z Myrtany:G3_Myrtana_Castle_Wall_Tower_01
G3_Myrtana_House_Blockhut_Stone_01
G3_Myrtana_House_Blockhut_Stone_Burned_01
G3_Myrtana_House_Blockhut_Wood_01
G3_Myrtana_House_Blockhut_Wood_Burned_01
G3_Myrtana_House_Hut_01
G3_Myrtana_House_Hut_01_Group
G3_Myrtana_House_Hut_02
G3_Myrtana_House_Hut_Ruined_01
G3_Myrtana_House_Mill_Water_01
G3_Myrtana_House_Small_01
G3_Myrtana_House_Small_02
G3_Myrtana_House_Small_03
G3_Myrtana_Objects_Stoneplateu_01
G3_Myrtana_Objects_Stoneplateu_02
G3_Myrtana_Objects_Stoneplateu_03
G3_Myrtana_Objects_Stoneplateu_04
G3_Myrtana_Ruins_Small_Stone_01
G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_01
G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_02
G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_03
G3_Myrtana_Ruins_Stone_Rubble_04
G3_Myrtana_Ruins_Tower_01
G3_Myrtana_Ruins_Tower_02
G3_Myrtana_Ruins_Tower_03
G3_Myrtana_Ruins_Wall_01
G3_Myrtana_Ruins_Wall_02
G3_Myrtana_Ruins_Wall_03
G3_Myrtana_Ruins_Wall_04
G3_Myrtana_Ruins_Wall_05
G3_Myrtana_Ruins_Wall_06
G3_Myrtana_Ruins_Wall_06
G3_Myrtana_Vanguard_Magic_Barrier_01
### O to budynki pochodzące z Varantu
G3_Varant_City_House_01 house
G3_Varant_City_House_02 house
G3_Varant_City_House_2Story_01
G3_Varant_City_House_Shop_01
G3_Varant_City_House_Shop_02
G3_Varant_City_House_Shop_03
G3_Varant_City_House_Shop_04
G3_Varant_City_House_Watchtower_01
G3_Varant_City_House_Watchtower_02
G3_Varant_City_House_Watchtower_Broken_01
G3_Varant_City_House_Watchtower_Broken_02
G3_Varant_City_Slave_Cage_01
G3_Varant_City_Slave_Ramp_01
G3_Varant_City_Tent_01
G3_Varant_City_Tent_02
G3_Varant_City_Tent_03
G3_Varant_City_Tent_Assassin_01
G3_Varant_City_Tent_Assassin_02
G3_Varant_City_Watchtower_01
G3_Varant_City_Well_01
G3_Varant_City_Well_02
G3_Varant_City_Well_03
G3_Varant_City_Well_04
G3_Varant_Ruins_Plateau_01
G3_Varant_Ruins_Plateau_02
G3_Varant_Ruins_Stair_01
G3_Varant_Ruins_Stair_02
G3_Varant_Ruins_Wall_01
G3_Varant_Ruins_Wall_02
G3_Varant_Ruins_Wall_03
G3_Varant_Ruins_Wall_04
G3_Varant_Ruins_Wall_05
G3_Varant_Ruins_Wall_06
G3_Varant_Ruins_Wall_07
G3_Varant_Village_House_01
G3_Varant_Village_House_02
G3_Varant_Village_House_03
G3_Varant_Village_House_04
### O to budynki rzadko występujące:G3_Architecture_Fishinghouse_01
G3_Varant_City_Tent_Ork_01
G3_Varant_City_Tent_Ork_02
Jeśli spróbujesz wstawić obiekt powinieneś uzbroić się w cierpliwość, zwłaszcza większe obiekty lub domy powinny być wstawiane na płaskiej przestrzeni, inaczej...częściowo zawiśnie w powietrzu lub zanurzy się w pustynnym piasku. Obiektów dekoracyjnych i domów nie można przemieszczać ani usunąć, „czyszcząca” komenda dla konsoli usuwa tylko historię poleceń wykonanych dużo wcześniej, gdzie mamy dostęp do instrukcji, które wybraliśmy wcześniej. Ten dostęp uzyskamy wpisując ? i/albo ? w konsoli. Wiele budynków może także zawierać w sobie inne obiekty na przykład: łóżka albo stoły alchemiczne. Można je rozpoznać, poprzez linijkę w nazwie: "G3_Object_Interact _".
Dziękuję naszym specjalistom od Marvina: Tim oraz on-The-Fly
Tłumaczenie: Piskor