poprawne zaimplementowanie regeneracji 2194 2

O temacie

Autor Pawciow

Zaczęty 27.12.2010 roku

Wyświetleń 2194

Odpowiedzi 2

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
ma ktoś pomysł, jak poprawnie zaimplementować(zmodyfikować) taki kod jako level regeneracji  do nauczenia w grze?
func void zs_recharger()
{
B_ResetAll(self);
B_ClearPerceptions(self);
};

func int zs_recharger_loop()
{
if(Npc_GetStateTime(self) > 3)
{
Npc_SetStateTime(self,4);
if(hero.attribute[ATR_MANA] < hero.attribute[ATR_MANA_MAX]) && (hero.attribute[ATR_HITPOINTS] > 0)
{
if(Npc_GetTalentSkill(hero,NPC_TALENT_MAGE) == 1)
{
hero.attribute[ATR_MANA] = hero.attribute[ATR_MANA] + 5;
};
if(Npc_GetTalentSkill(hero,NPC_TALENT_MAGE) == 2)
{
hero.attribute[ATR_MANA] = hero.attribute[ATR_MANA] + 15;
};
if(Npc_GetTalentSkill(hero,NPC_TALENT_MAGE) == 3)
{
hero.attribute[ATR_MANA] = hero.attribute[ATR_MANA] + 25;
};
if(Npc_GetTalentSkill(hero,NPC_TALENT_MAGE) == 4)
{
hero.attribute[ATR_MANA] = hero.attribute[ATR_MANA] + 40;
};
if(Npc_GetTalentSkill(hero,NPC_TALENT_MAGE) == 5)
{
hero.attribute[ATR_MANA] = hero.attribute[ATR_MANA] + 75;
};
if(Npc_GetTalentSkill(hero,NPC_TALENT_MAGE) == 6)
{
hero.attribute[ATR_MANA] = hero.attribute[ATR_MANA] + 100;
};
                        if (hero.attribute[ATR_MANA]>hero.attribute[ATR_MANA_MAX])
                        {
                        hero.attribute[ATR_MANA]=hero.attribute[ATR_MANA_MAX];
                        };

};

};
return LOOP_CONTINUE;
};

func void zs_recharger_end()
{

};



Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A czy to nie jest regeneracja many? Co chcesz z tym konkretnie zrobić?

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
tak tak regeneracja many, chcę zmodyfikować częściowo mod ManaReload, jak gadałem z RealityCheck na początku chciał zrobić taką regenerację na zasadzie, że mały niewidzialny npc porusza się wraz z bohaterem i go regeneruje, ale się nie udało mu tego osiągnąć ; a ja chcę zrobić to jako kolejny poziom do nauki, bo normalnie jest poziom 1wszy gdzie const string regenerate_time grad_0 = 5 oraz 2gi const string regenerate_time grad_1 = 1, co odpowiednio daje regenerację na 1. poziomie 1 punkt mana na 5 sekund,  a na 2gim 1pkt mana na sekundę ; że jak się bohater nauczy tamtych poziomów, to uczy się tego 3ciego i w zależności od nauczonego (im wyższego) kręgu magii bohater więcej many regeneruje


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry