Dialogi się nie wyświetlają. 18423 24

O temacie

Autor PRooszeQ

Zaczęty 19.12.2010 roku

Wyświetleń 18423

Odpowiedzi 24

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
porównaj Twoje:
AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_1_01"); //Jak leci?
    AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_1_02"); //Nie jest źle... Tylko nurtuje mnie jedna rzecz...
    AI_Output (other,self,"DIA_Zenek_hello_1_03"); //Mianowicie
    AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_1_04"); //Napił bym się dobrego piwka
    AI_Output (other,self,"DIA_Zenek_hello_1_05"); //Myśle, że dam rade coś z tym zrobić.
;
AI_Output               (other, self, "DIA_Zenek_Piwo_15_00"); //Mam Piwko.
        B_GiveInvItems  (other, self, ItFo_Beer, 1);
        AI_Output               (self, other, "DIA_Zenek_Piwo_15_01"); //Świetnie! Dzięki!
        CreateInvItems  (self, ItMi_Gold, 500);
        B_GiveInvItems  (self, other, ItMi_Gold, 500);


z moim:
AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_10_01"); //Jak leci?
    AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_10_02"); //Nie jest źle... Tylko nurtuje mnie jedna rzecz...
    AI_Output (other,self,"DIA_Zenek_hello_15_00"); //Mianowicie
    AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_10_03"); //Napił bym się dobrego piwka
    AI_Output (other,self,"DIA_Zenek_hello_15_01"); //Myśle, że dam rade coś z tym zrobić.
;
AI_Output               (other, self, "DIA_Zenek_Piwo_15_02"); //Mam Piwko.
        B_GiveInvItems  (other, self, ItFo_Beer, 1);
        AI_Output               (self, other, "DIA_Zenek_Piwo_10_04"); //Świetnie! Dzięki!
        CreateInvItems  (self, ItMi_Gold, 500);
        B_GiveInvItems  (self, other, ItMi_Gold, 500);


musi być zachowana kolejność numeracji linijek dialogowych ; 1wsza rozmowa Bezio odezwał się 2 razy (2 linijki) i ma nazwę DIA_Zenek_hello_15_00 oraz DIA_Zenek_hello_15_01 w 1wszej rozmowie, zatem w 2giej rozmowie Bezio odzywa się raz i kolejna linijka tego, co on mówi winna mieć wyższą numerację, zatem DIA_Zenek_hello_15_02 ; tak samo z npc tylko, że linijki dialogowe npc winny mieć nazwę np. DIA_Zenek_hello_10_00, DIA_Zenek_hello_10_01 itd. kumasz już? :naughty:

edit: jak się wkurzę, to skompiluję i zrobię paczkę, ale to powinno działać, zrób jak napisałem skopiuj i podmień to sobie, co wstawiłem

PRooszeQ

PRooszeQ

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Ok. Poradziłem sobie sam. Usunąłem paczkę z modem, zrobiłem jeszcze raz, skompilowałem wszystko ponownie i działa. Wszystkim którzy chcieli pomóc dziękuje :*
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Cytat: PRooszeQ link=topic=12429.msg124608#msg124608#msg124608#msg124608 date=1292779268
Ok. Poradziłem sobie sam. Usunąłem paczkę z modem, zrobiłem jeszcze raz, skompilowałem wszystko ponownie i działa. Wszystkim którzy chcieli pomóc dziękuje :*

to jak w końcu wygląda dobry skrypt? żeby na przyszłość nie móżdżyć i żeby ktoś od razu sobie sprawdził...

PRooszeQ

PRooszeQ

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_15_00"); //Jak leci?
    AI_Output (other,self,"DIA_Zenek_hello_10_01"); //Nie jest źle... Tylko nurtuje mnie jedna rzecz...
    AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_15_02"); //Mianowicie
    AI_Output (other,self,"DIA_Zenek_hello_10_03"); //Napił bym się dobrego piwka
    AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_15_04"); //Myśle, że dam rade coś z tym zrobić
:)
 

Pawciow

Pawciow

Użytkownicy
posty533
Propsy70
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Cytat: PRooszeQ link=topic=12429.msg124612#msg124612#msg124612#msg124612 date=1292780199
AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_15_00"); //Jak leci?
    AI_Output (other,self,"DIA_Zenek_hello_10_01"); //Nie jest źle... Tylko nurtuje mnie jedna rzecz...
    AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_15_02"); //Mianowicie
    AI_Output (other,self,"DIA_Zenek_hello_10_03"); //Napił bym się dobrego piwka
    AI_Output (self, other,"DIA_Zenek_hello_15_04"); //Myśle, że dam rade coś z tym zrobić
:)

no, czyli tak jak mówiłem, że NPC i Bezio muszą mieć różne nazwy linijek dialogowych w numeracji


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry