MS- itemy 4809 0

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 18.12.2010 roku

Wyświetleń 4809

Odpowiedzi 0

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

MS- itemy
2010-12-18, 16:35(Ostatnia zmiana: 2010-12-18, 16:37)
Ten tutorial będzie poświęcony przedmiotom.
Omówie tutaj wszystko z czego się składa skrypt przedmiotu.


Broń

[sword_viking_1, Nordic Sword, [(sword_viking_c,0),(sword_viking_c_scabbard , ixmesh_carry)], itp_type_one_handed_wpn|itp_primary, itc_longsword|itcf_carry_sword_left_hip|itcf_show_holster_when_drawn,
 147 , weight(1.5)|difficulty(0)|spd_rtng(99) | weapon_length(94)|swing_damage(28 , cut) | thrust_damage(20 ,  pierce),imodbits_sword_high ] ,
nazwa używana w innych plikach MS
Nazwa przedmiotu w grze
Nazwa modelu
Nazwa modelu-tym razem chodzi o miecz w pochwie o czym świadczy ixmesh_carry
cechy przedmiotu które opisze później
zestaw animacji z jakich korzysta
rodzaj schowania broni w tym przypadku broń jednoręczna w pochwie
cena
szybkość broni
długość ostrrza broni, do sprawdzenia w OpenBRF za pomocą Ruler
rodzaje i ilość obrażeń, swing to sieczne a thrust to kłute
Od tego zależy jakie zmienne obrażeń może mieć np. zabójczej ostrości


Cechy przedmiotów

Są różne, a kilkanaście z niech wymienie tutaj. Oddzielamy je od siebie tym |

Najważniejsze to typ przedmiotu.Nie tłumacze ich bo łatwo się domyśleć co znaczą. Wymienie je wszystkie:
  • itp_type_horse
  • itp_type_one_handed_wpn
  • itp_type_two_handed_wpn
  • itp_type_polearm
  • itp_type_arrows
  • itp_type_bolts
  • itp_type_shield
  • itp_type_bow
  • itp_type_crossbow
  • itp_type_thrown
  • itp_type_goods(dobra np. jedwab)
  • itp_type_head_armor
  • itp_type_body_armor
  • itp_type_foot_armor
  • itp_type_hand_armor
  • itp_type_pistol
  • itp_type_musket
  • itp_type_bullets
  • itp_type_animal
  • itp_type_book


Teraz podam inne flagi które z pewnością się wam przydadzą:
  • itp_unique
  • itp_always_loot
  • itp_no_parry
  • itp_spear
  • itp_merchandise (WAŻNE, bez tej flagi nie idzie kupić przedmiotu w sklepie)
  • itp_wooden_attack (dżwięk przy ataku)
  • itp_wooden_parry(dżwięk przy bloku)
  • itp_food
  • itp_cant_reload_on_horseback
  • itp_two_handed
  • itp_primary (aby przedmiot mógł być używany w jednym z 4 okienek broni)
  • itp_secondary (można wziąść od poległej osoby w trakcie walki)
  • itp_covers_legs (do pancerzy, jeżeli pancerz nie ma spodni nie dawać tej flagi)
  • itp_doesnt_cover_hair ( do hełmów, bez tej flagi nie wyświetla włosów)
  • itp_consumable (do żarcia)
  • itp_bonus_against_shield
  • itp_penalty_with_shield
  • itp_cant_use_on_horseback
  • itp_civilian ( do stroi nie pancerzy)
  • itp_fit_to_head
  • itp_covers_head ( do hełmów przez które nie widać głowy, nie wyświetla głowy wtedy)
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry