MS - tworzenie nowych miast 5417 2

O temacie

Autor Leinnan

Zaczęty 18.12.2010 roku

Wyświetleń 5417

Odpowiedzi 2

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Zamierzam stworzyć serie tutoriali pomocnych w modowaniu M&&B.

W tym tutorialu nauczę was dodawać nowe miasta.

[list=1]
  • Otwieramy module_parties. Wyszukujemy #  (town_18,Narra,  [color=#A0522D]icon_town_steppe[/color]|pf_town, no_menu, pt_none, fac_neutral,0,ai_bhvr_hold,0,(-22.6, -82),[], 135), , kopiujemy i wklejamy pod niego zmieniając town_18 na town_19, można zmienić ikonkę i nazwę.

  • Otwieramy module_scenes wyszukujemy i kopiujemy pod to sceny

  -town_18_center
  -town_18_castle
  -town_18_tavern
  -town_18_store
  -town_18_walls
  -town_18_arena
  -town_18_prison
  -town_18_alley

  • Otwieramy module_troops. Wyszukujemy i kopiujemy pod spód następujące osoby:

  -town_18_seneschal
  -town_18_arena_master
  -town_18_armorer
  -town_18_weaponsmith
  -town_18_tavernkeeper
  -town_18_merchant
  -town_18_horse_merchant
  -town_18_mayor

zmieniając takie rzeczy:  [town_[color=#00FF00]18[/color]_mayor, Guild_Master, Guild_Master, tf_hero|tf_randomize_face, 0,reserved,  fac_neutral,[ itm_blue_gambeson,      itm_blue_hose],     def_attrib|level(2),wp(20),knows_common,  man_face_middle_1, mercenary_face_2],
albo u niektórych jeszcze to:  [town_18_merchant,Merchant,Merchant,          tf_hero|tf_randomize_face|tf_is_merchant, scn_town_[color=#00FF00]18[/color]_store|entry(9),0, fac_commoners,    [itm_leather_apron, itm_leather_boots                   ],def_attrib|level(2),wp(20),knows_inventory_management_10, man_face_young_1, man_face_older_2],
  • Otwieramy module_scripts. Wyszukujemy (call_script, script_give_center_to_lord, p_town_18, [color=#FF8C00]trp_knight_3_3[/color], 0), kopiujemy i wklejamy pod spód taki sam zmieniając 18 na 19 i właściciela.

  • Otwieramy plik naszego moda aw nim otwieramy folder SceneObj wyszukujemy i kopiujemy zmieniając numerek następujące rzeczy:

  -town_18_center
  -town_18_castle
  -town_18_tavern
  -town_18_store
  -town_18_arena
  -town_18_walls
  -town_18_prison
  -town_18_alley

[/list]

To tyle co trzeba. Teraz możemy dać dodatkową rzecz w module_scripts:

Trasy handlowe

Wyszukaj (call_script, script_set_trade_route_between_centers, p_town_17, p_town_18), pod nim wlkej tyle razy ile chcesz, zmieniając p_town_17 na p_town_19 a drugie według własnych potrzeb.

Mam nadzieję że tutek okazał się przydatny
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Mateusza

Mateusza

Użytkownicy
posty20
Propsy3
  • Użytkownicy
dzięki dużo zrozumiałem
 

Lansjer

Lansjer

Rzeka
posty808
Propsy502
ProfesjaLvl designer
  • Rzeka
na razie jeszcze nie przetestowałem ale przyda się
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry