Problem z teksturami! 1940 7

O temacie

Autor Pragasek

Zaczęty 15.12.2010 roku

Wyświetleń 1940

Odpowiedzi 7

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Elo. Mam problem z teksturkami z którym męczę się już dosyć długo.

No to tak. Zrobiłem nową teksturke armora na bazie zbroji ITAR_VLK_H

Podmieniłem ją z oryginalną i w skrypcie tej nowej zbroji dodałem visual_change = 1;
Zrobiłem wszystko i ładnie śmiga ale jest problem!

Nie dość, że nowa teksturka działa, to jeszcze obywatele miasta którzy mieli armor który napisałem powyżej
też im się tekstura podmieniła!

Ja chcę tylko by nowa teksturka działała tylko na nowym armorze.

Chodzi o gothic 2.

Z góry dzięki za pomoc :p

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Tej tekstury nie podmienisz normalnym sposobem gdyż na końcu nie ma v0
 

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
Robisz nowy plik .asc, zmieniasz nazwę tekstury na swoją nową, ewentualnie edytujesz model i gotowe.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Problem z teksturami!
#3 2010-12-16, 09:12(Ostatnia zmiana: 2010-12-16, 19:01)
Cytuj
Robisz nowy plik .asc, zmieniasz nazwę tekstury na swoją nową, ewentualnie edytujesz model i gotowe.

:facepalm:  
Cytuj
Podmieniłem ją z oryginalną i w skrypcie tej nowej zbroji dodałem visual_change = 1;

powinieneś nową teksturę dać do folderu
_Work\Data\Textures\NPCs\Armor
najlepiej w formacie TGA i zmienić jej nazwe z V0 na V1
V0 jak rozumiem podmieniłeś w GoManie jak tak to musisz poszukać oryginalnej tekstury i podmienić ją na oryginalną
w skrypcie zbroi robisz tak kopiujesz skrypt zbroi w jednej zbroi dajesz visual_skin = 1; a w drugiej visual_skin = 0; zmieniasz tez instance jednej ze zbroi

POPRAWIŁEM KODY BO ŹLE DAŁEM PRZEPRASZAM

teraz powinno być ok

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek

Sulejman

Problem z teksturami!
#4 2010-12-16, 11:00(Ostatnia zmiana: 2010-12-16, 20:54)
:facepalm:
Jak ktoś spyta, jak trzeba trzymać nóż do smarowania, aby nim ukroić chleb, to wytłumaczysz, jak się to robi, mimo, iż wcale nie wiesz, czy uświadomisz, że lepiej to robić ostrym nożem? Huj wiesz, a fejcpalmujesz.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytat: Vayurax link=topic=12358.msg123833#msg123833#msg123833#msg123833 date=1292493628
Huj wiesz
dziękuje słuszna uwaga
jak cie uraziłem to sorry ale twój sposób przez zmiane tekstury w modelu jest trudniejszy od skryptowego rozwiązania

sam w swojim modzie zrobiłem takie zbroje wiec raczej wiem
http://ifotos.pl/zobacz/scerrn-zb_eepasa.jpg/



Cytat: Vayurax link=topic=12358.msg123833#msg123833#msg123833#msg123833 date=1292493628
Jak ktoś spyta, jak trzeba trzymać nóż do smaqowania, aby nim ukroić chleb, to wytłumaczysz, jak się to robi, mimo, iż wcale nie wiesz, czy uświadomisz, że lepiej to robić ostrym nożem?

ja chleb kroje łyżką do herbaty :P

ok to pokój czy wojna ???
ja proponuje zgodę a ty co wybierasz ??

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek

Sulejman

Problem z teksturami!
#6 2010-12-16, 15:25(Ostatnia zmiana: 2010-12-16, 20:56)
Nie miałem zamiaru się kłócić, po prostu ta metoda nie nadaje się do wielu pancerzy, które nie mają końcówki V0, a ten o ile pamiętaj nazywa się "Buerger1_2.tga", czy coś w ten deseń.

Poza tym metoda z plikami .asc daje więcej możliwości.
 

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka

maciejh
Rzeka

Problem z teksturami!
#7 2010-12-16, 16:27(Ostatnia zmiana: 2010-12-16, 16:28)
Rafale troche paintowe te zbrojki twoje. A co do pytania to powiem jak ja to robię (jak Vayurax). Wklejam teksturę to folderu Textures/NPCs/Armor, robię tak kopiuję Armor_Vlk_H  w folderze Anims/asc_bodies i zmieniam bitmap = mojatekstura, i w skrypcie dodaję w miejscu  visual_change    = "mojazbroja.ASC";. Mam nadzieję że wiesz o co chodzi.

A i uprzedzając twoje pytanie to asc_bodies, trzeba ściągnąć sobie, albo zainstalować z G2MDK.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry