Spacer, zabicie przez triggera 2434 3

O temacie

Autor Jastrzab

Zaczęty 7.12.2010 roku

Wyświetleń 2434

Odpowiedzi 3

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie! To moje drugie z kolei pytanie w tym dziale "Spacerowym". Zrobiłem switcha (przełącznik) po którego aktywowaniu z ziemi wychodzą kolce. Jest git kolce się wyłaniają ale teraz problem. Jak zrobić/skonfigurować trigger czy mover aby po wysunięciu się kolców i dotknięciu ich przez bohatera zabiły go? Może się wydawać banalne, ale nie siedzę w spacerze i mało się znam. Próbowałem też podpatrzeć inne kolce w domyślnych worldach ale mi jakoś to nic nie pomogło.

Proszę o pomoc i z góry dzięki  :lol:
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Odświeżam...
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
Niech trigger uruchamia skrypt, który zabije gracza, jest nawet do tego stosowna funkcja, która została użyta także w kolcach z oryginalnej gry.
 

Jastrzab

Jastrzab

Użytkownicy
posty197
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam movera i switcha. Mam stworzyć dodatkowy script trigger, po wejściu na który będzie się uruchamiał skrypt? Tylko gdzie go wstawić jeśli chcę aby po dotknięciu przez kolce bohatera dopiero ginął. Może ktoś mógłby opisać dokładniej co wpisać gdzie i wstawić? Dobrą podpowiedź i opis nagrodzę propsem  :D
 
CPU: Intel Core i7 8700k
RAM: G.Skill Ripjaws 16GB 3000MHz CL15
GPU: MSI GTX 1060 6GB
Mobas: MSI Z370 Gaming Pro Carbon


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry