Zaznaczam opcję reparse script i klikam start. Po czym wyskakuje mi błąd "Redefined identifier : RTN_START_1025 ( line 43).Albo tak bardzo przymulam, albo już nie wiem co, na prawdę nie wiem co jest w tym skrypcie źle :
instance MIL_1025_Oficer1 (Npc_Default)
{
// ------ NPC ------
name = "Oficer Straży";
guild = GIL_MIL;
id = 1025;
voice = 5;
flags = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;
// ------ Atrybuty ------
B_SetAttributesToChapter (self, 5); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
// ------ Taktyka Walki ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG; // MASTER / STRONG / NORMAL / COWARD
// ------ Nałożona broń ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ITMW_SCHWERT4);
EquipItem (self, ITRW_CROSSBOW_M_02);
CreateInvItems (self, ITRW_BOLT, 20);
EquipItem (self, itri_prot_fire_01);
// ------ Inwentarz ------
B_CreateAmbientInv (self);
// ------ Wygląd ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_N_Normal05, BodyTex_N, ITAR_MIL_M);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds"); // Mage / Militia / Tired
// Relaxed / Arrogance
// --Istotne talenty NPCa (dziwne to to :P)--
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Talent walki ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 65);
// ------ Rutyna ------
daily_routine = Rtn_Start_1025;
};
FUNC VOID Rtn_Start_1025 ()
{
TA_Stand_ArmsCrossed (07,00,21,00,"NW_CITY_MERCHANT_PATH_15");
TA_Stand_ArmsCrossed (21,00,07,00,"NW_CITY_MERCHANT_PATH_15");
};