Dialog z NPC-em już istniejącym 2732 4

O temacie

Autor Faren

Zaczęty 29.11.2010 roku

Wyświetleń 2732

Odpowiedzi 4

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Próbuję robić moda w oryginalnym świecie Gothica II.
No ale przeszkadzają mi dialogi z NPC-ami, które prowadzi bohater starymi skryptami bezia.
Czy jest jakiś szybki sposób na zablokowanie tych dialogów?
Myślałem, żeby dodać im warunek if (Npc_knowsinfo (other,'instance dialogu'));I postać, która ma ten dialog mówić skasować w startup.d. To by rozwiązało sprawę.
No, tyle że to strasznie dużo roboty jest. A ja raczej leniwy jestem :wink:  .
Szybciej by było usunąć dialogi i zostawić tylko "EXIT", ale to wywołałoby milion błędów.
W takim razie ponawiam pytanie:
Czy jest jakiś szybki sposób na zablokowanie tych dialogów?

PS. Byc może pytanie jest banalne, ale nigdzie nie spotkałem się z wyjaśnieniem tego problemu.

PPS.Jeżeli na forum jest tutek, to wybaczcie, ale nie znalazłem go. Bardzo ucieszyłbym się z linka  ^^   .
 
makin' bacon


Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Dzięki wielkie, ale mam jeszcze jedno pytanie dotyczące tego pakietu:

Cytuj
Nie ma w nich (...) NPC
Czy oznacza to, że wszystkich musiałbym przekopiować z oryginalnych skryptów?
Wtedy trzeba by było tworzyć od nowa skrypty dialogów z info EXIT.
Chodziło mi o to, żeby postaci stare były, ale nie gadały do mnie jak do bezia.
 
makin' bacon

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Dialog z NPC-em już istniejącym
#3 2010-11-29, 20:10(Ostatnia zmiana: 2010-11-29, 20:11)
Cytuj
Czy oznacza to, że wszystkich musiałbym przekopiować z oryginalnych skryptów?
Wtedy trzeba by było tworzyć od nowa skrypty dialogów z info EXIT.
Tak. To raczej nie jest problem skoro chcesz usunąć wszystkie oryginalne dialogi. Jeśli będziesz pisał dialogi, to co za problem dopisać opcję kończącą dialog? Jeśli się nie mylę, to bez skryptu dialogu, NPC będzie miał tylko opcję "koniec"...

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Dzięki, props 4 u.
 
makin' bacon


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry