Dyskusja ogólna 54107 384

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 14.11.2010 roku

Wyświetleń 54107

Odpowiedzi 384

Martinos

Martinos

Złote Wrota
Leo
posty178
Propsy109
ProfesjaReżyser
  • Złote Wrota
  • Leo
Czy dalej jest potrzebna pomoc do zwiastuna?
 



xendix

xendix

Użytkownicy
posty309
Propsy78
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Coś się z tym modem dzieje?
Screenów jak nie było tak nie ma.
Wie ktoś czy pojawi się jakieś info?


 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4667
Propsy2862
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Coś się z tym modem dzieje?
Screenów jak nie było tak nie ma.
Wie ktoś czy pojawi się jakieś info?
Nie tak dawno rozmawiałem z EdkiemSumo.
Z tego co pamiętam kompa ogarnął, ale nie ma do niego dostępu bo dużo pracuje.
Pliki modyfikacji są nietknięte, wszystko jest wirusy nic nie zabrały.
Niedługo powinien być w stanie wrócić do tego, ale nie jest tego pewien.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Splash

Splash

The Modders
And i said...
posty3321
Propsy2251
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
  • And i said...
To on sam tego moda klepie?
 
Bardzo bym prosił o niezawracanie mi głowy na PW problemami dotyczącymi podstaw w moddingu. Od tego jest forum.

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1124
Propsy211
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa
To raczej szybko nie wyjdzie.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry