[KotOR] Kompilacja skryptów 2549 0

O temacie

Autor FeisaR

Zaczęty 19.03.2008 roku

Wyświetleń 2549

Odpowiedzi 0

FeisaR

FeisaR

Użytkownicy
posty116
Propsy16
  • Użytkownicy
Witam w moim pseudo-tutorialu.Chciałbym napisać, jak skompilować skrypty w grze KotOR.
Najszybciej będzie wam użyć KotOR Toola.Niestety, tutaj miałem problemy ze skompilowaniem, więc użyjemy go jedynie jako edytora skryptów.

Klikamy w ikonkę TXT w głównym oknie programu KotOR Tool.Pojawia się nam edytor.
Piszemy skrypt i potem klikamy na górze Script--> tutaj gra, do której jest skrypt.

Po napisaniu skryptu klikamy sobie w save as... i zapisujemy w jakimś folderze z rozszerzeniem .nss .
Do skompilowania użyjemy tego, co osobiście polecam, czyli kompilatora od HazardX'a. Link w odpowiednim temacie.

Czyli wrzucamy pliki z kompilatorem HazardX'a do katalogu z naszym skryptem w .nss.
Jeżeli program nie pokaże nic o błędach to dobrze <_< .Powinen pojawić się w tym samym katalogu plik z rozszerzeniem .ncs, czyli właściwy skrypt.Ów skrypt wrzucamy do katalogu Override (tam gdzie mody) aby działał.

W przypadku gdy plik .ncs się nie pojawi, coś zrobiliście źle i w oknie programu będzie napisane co.
POZDRAWIAM.
 


"Now I stand, the lion before the lambs

and they do not fear...

They cannot fear
"


Arthas Menethil, The Lich King


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry