Mam problem z tymi animacjami :( wziąłem w GothicSourcer decompiler models->dynamic i wziąłem molerat.asc, potem importowałem do 3ds maxa MOL_BODY.ASC a zaraz potem MOL_RUN_M01.ASC w takim celu żeby zobaczyć ile ta animacja trwa(było od 1 klatki do 43) no i potem wziąłem reset scene, znowu importowałem MOL_BODY.ASC, zrobiłem animację, eksportowałem, podmieniłem pod MOL_RUN_M01.ASC, a jak włączam gothica to kretoszczury mają nadal taką samą animację biegania. Czemu tak jest? Muszę przekompilować jeszcze jakoś tego .asc czy co? Czy może mam zmienić jego nazwę i taką samą wpisać w .mds'ie?
EDIT: proszę od razu o konkrety, a nie posty typu "sprawdź w google", "było w tutorialach". Poświęciłem dużo czasu na znalezienie rozwiązania mojego problemu na wszelkie sposoby.
EDIT2: Na razie nie oczekuję pomocy, Mea dał mi kilka wskazówek
Zrobiłem jakieś dziwadło, tyle że żadnych nowych animacji: