Animacje .ASC 2453 1

O temacie

Autor maltese

Zaczęty 4.11.2010 roku

Wyświetleń 2453

Odpowiedzi 1

maltese

maltese

Użytkownicy
posty22
Propsy9
  • Użytkownicy

maltese

Animacje .ASC
2010-11-04, 16:06(Ostatnia zmiana: 2010-11-04, 17:57)
Mam problem z tymi animacjami :( wziąłem w GothicSourcer decompiler models->dynamic i wziąłem molerat.asc, potem importowałem do 3ds maxa MOL_BODY.ASC a zaraz potem MOL_RUN_M01.ASC w takim celu żeby zobaczyć ile ta animacja trwa(było od 1 klatki do 43) no i potem wziąłem reset scene, znowu importowałem MOL_BODY.ASC, zrobiłem animację, eksportowałem, podmieniłem pod MOL_RUN_M01.ASC, a jak włączam gothica to kretoszczury mają nadal taką samą animację biegania. Czemu tak jest? Muszę przekompilować jeszcze jakoś tego .asc czy co? Czy może mam zmienić jego nazwę i taką samą wpisać w .mds'ie?

EDIT: proszę od razu o konkrety, a nie posty typu "sprawdź w google", "było w tutorialach". Poświęciłem dużo czasu na znalezienie rozwiązania mojego problemu na wszelkie sposoby.

EDIT2: Na razie nie oczekuję pomocy, Mea dał mi kilka wskazówek



Zrobiłem jakieś dziwadło, tyle że żadnych nowych animacji:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
aztekowi pewnie się podoba :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry