Błąd w postaci 1852 2

O temacie

Autor Drack

Zaczęty 1.11.2010 roku

Wyświetleń 1852

Odpowiedzi 2

Drack

Drack

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy

Drack

Błąd w postaci
2010-11-01, 20:41(Ostatnia zmiana: 2010-11-01, 21:10)
Witam! Dopiero co zaczynam swoją "Przygodę z Moddingiem", i postanowiłem zacząć po prostu od stworzenia postaci. Tworzę tą postać, w Gothic2 Noc Kruka. No i, postać jest skończona, ale wyskakuje mi błąd, a ja nie wiem niestety o co chodzi! Więc bardzo proszę, o uświadomienie mnie.

Skrypt:


instance DJG_1230_Asarius (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Asarius";
guild = GIL_DJG;
id = 1230;
voice = 5;
flags       = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 1); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_STRONG; // MASTER / STRONG / COWARD

// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_1h_Sld_Sword);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_M_01);
CreateInvItems (self, itri_prot_fire_01, 1);

// ------ Inventory ------

B_CreateAmbientInv (self);

// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_FatBald", Face_B_Normal_Orik, BodyTex_B, ITAR_DJG_Crawler);
Mdl_SetModelFatness (self, 1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Militia.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 70); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_1230;
};

FUNC VOID Rtn_Start_1230 ()
{
TA_Stand_Eating (08,00,20,00,"NW_CITY_TO_FOREST_03");
    TA_Stand_ArmsCrossed (20,00,08,00,"NW_CITY_MERCHANT_PATH_32");
};


Błąd:

PAR: Redefined Identtifier : RTN_START_1230(line 475)

[mod=Adanos]Nie zapominaj o znacznikach code.[/mod]
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Zmień numer z 1230 na np. 44444 :lol:  W każdym wystąpieniu...

Drack

Drack

Użytkownicy
posty11
  • Użytkownicy
Hmm... Zadziałało. Dziękuję za pomoc.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry