Gothic Poważny (jak dla mnie) błąd 9926 37

O temacie

Autor GothicTV100

Zaczęty 30.10.2010 roku

Wyświetleń 9926

Odpowiedzi 37

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
i jak działa teraz?
 

GothicTV100

GothicTV100

Użytkownicy
posty57
Propsy5
  • Użytkownicy
A teraz pisze że w 38. którą już masz, jest błąd.


EquipItem      (self, ItMw_2H_Axe_Heavy_02);                           //W miejsce *** wpisz instance broni którą aktualnie nosi NPC. Spis instance bronic znajduje się w pliku instance_broni.d w paczce NPC.rar
CreateInvItems   (self, ItMiNugget, 1000);   
38.CreateInvItems   (self, ItMw_1H_Axe_Old_01);
CreateInvItems   (self, VLK_ARMOR_M);
CreateInvItems   (self, ItMw_2H_Sword_Light_01);
 

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
w tych 3 wierszach niema liczby itemu
CreateInvItem   (self, ItMw_1H_Axe_Old_01);
CreateInvItem   (self, VLK_ARMOR_M);
CreateInvItem   (self, ItMw_2H_Sword_Light_01);

powinno to wyglądać tak:

CreateInvItems   (self, ItMw_1H_Axe_Old_01, 1);
CreateInvItems   (self, VLK_ARMOR_M, 1);
CreateInvItems   (self, ItMw_2H_Sword_Light_01, 1);
 

GothicTV100

GothicTV100

Użytkownicy
posty57
Propsy5
  • Użytkownicy
Już sprawdzam.
 

GothicTV100

GothicTV100

Użytkownicy
posty57
Propsy5
  • Użytkownicy
I kolejny błąd.

//----------Pozostale-----------
fight_tactic   =   FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_11111;                           //W miejsce *** wpisz ID NPC

};
FUNC VOID Rtn_Start_11111 ()                              //W miejsce *** wpisz ID NPC
{

49.TA_TA_PracticeSword (00,00,02,00,PTAH_OC_NC_28);                           //W miejsce *** wpisz czyność wykonywaną przez NPC. Spis czyności znajduje się w pliku czynności.d w paczce NPC.rar. W miejsce ** wpisz godzine od do wykonywwania czynności. W miejsce ** wpisz waypoint.

Ale wiem o co poszło i poprawiam. Powinno być TA_PRACTICESWROD
TA_Meditate (02,00,00,00,PTAH_OC_NC_28);                           //W miejsce *** wpisz czyność wykonywaną przez NPC. Spis czyności znajduje się w pliku czynności.d w paczce NPC.rar. W miejsce ** wpisz godzine od do wykonywwania czynności. W miejsce ** wpisz waypoint.
};
 

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
no cóż tu mógłbyś się już sam kapnąć

po co napisałeś 2 razy TA_ ???
 

GothicTV100

GothicTV100

Użytkownicy
posty57
Propsy5
  • Użytkownicy
Teraz to mnie rozczarowało. Tam nie ma takiej linijki.
 

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
bawiłeś się z innymi skryptami?
 

GothicTV100

GothicTV100

Użytkownicy
posty57
Propsy5
  • Użytkownicy
Cytat: Rubin link=topic=11795.msg116651#msg116651#msg116651#msg116651 date=1288474668
no cóż tu mógłbyś się już sam kapnąć

po co napisałeś 2 razy TA_ ???
Mówiłem że robię to według wzoru. Tam pisało TA_***
i trzeba było wkleić jakąś czynność i ja miałem zaznaczyć całość TA_*** a zaznaczyłem tylko ***. Po czym ctrl+v i wyszło TA_TA_PRACTICESWROD.

Cytat: Rubin link=topic=11795.msg116653#msg116653#msg116651#msg116651 date=1288474908
bawiłeś się z innymi skryptami?

W startup#msg116651#msg116651#msg116651#msg116651 date=1288474668]
no cóż tu mógłbyś się już sam kapnąć

po co napisałeś 2 razy TA_ ???
[/quote]
 Mówiłem że robię to według wzoru. Tam pisało TA_***
i trzeba było wkleić jakąś czynność i ja miałem zaznaczyć całość TA_*** a zaznaczyłem tylko ***. Po czym ctrl+v i wyszło TA_TA_PRACTICESWROD.

Cytat: Rubin link=topic=11795.msg116653#msg116653#msg116651#msg116651 date=1288474908
bawiłeś się z innymi skryptami?

W startupie zrobiłem tak    
Wld_InsertNpc            (STT_331_instance Stt_11111_Zabij_mnie,"OC1");  //Hut ??. bei Arena
I to jest ta linijka w której to robiłem. Czyli skrypt npceta mamy z głowy.
 

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
Wld_InsertNpc    (STT_331_instance Stt_11111_Zabij_mnie,"OC1");

zrobiłeś błąd

niepotrzebnie napisałeś STT_331_instance
powinno to tak wyglądać

Wld_InsertNpc    (Stt_11111_Zabij_mnie,"OC1");
 

GothicTV100

GothicTV100

Użytkownicy
posty57
Propsy5
  • Użytkownicy
Kolejny błąd gdzie źle wkleiłem.
 

GothicTV100

GothicTV100

Użytkownicy
posty57
Propsy5
  • Użytkownicy
I teraz jest dobrze tylko nie ma go tam gdzie powinien być. Sprawdzę jeszcze raz skrypt npc.



Powinien tam stać "PTAH_OC_NC_28".
 Przed starym obozem.

 Sprawdź czy coś jest źle:

//----------Pozostale-----------
fight_tactic   =   FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_11111;                           //W miejsce *** wpisz ID NPC

};
FUNC VOID Rtn_Start_11111 ()                              //W miejsce *** wpisz ID NPC
{

TA_PracticeSword (00,00,02,00,"PTAH_OC_NC_28");                           //W miejsce *** wpisz czyność wykonywaną przez NPC. Spis czyności znajduje się w pliku czynności.d w paczce NPC.rar. W miejsce ** wpisz godzine od do wykonywwania czynności. W miejsce ** wpisz waypoint.
TA_Meditate (02,00,00,00,"PTAH_OC_NC_28");                           //W miejsce *** wpisz czyność wykonywaną przez NPC. Spis czyności znajduje się w pliku czynności.d w paczce NPC.rar. W miejsce ** wpisz godzine od do wykonywwania czynności. W miejsce ** wpisz waypoint.
};
 

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
może źle wpisałeś wayponta

Wld_InsertNpc    (Stt_11111_Zabij_mnie,"PTAH_OC_NC_28");

jak dałeś w startupie taki skrypt
Wld_InsertNpc    (Stt_11111_Zabij_mnie,"OC1");

OC1-jakiś waypont (npc jeszcze pewnie nie doszedł z tego wayponta przed obóz)
 

GothicTV100

GothicTV100

Użytkownicy
posty57
Propsy5
  • Użytkownicy
Cytat: Rubin link=topic=11795.msg116662#msg116662#msg116662#msg116662 date=1288475611
może źle wpisałeś wayponta

Wld_InsertNpc    (Stt_11111_Zabij_mnie,"PTAH_OC_NC_28");

jak dałeś w startupie taki skrypt
Wld_InsertNpc    (Stt_11111_Zabij_mnie,"OC1");

OC1-jakiś waypont (npc jeszcze pewnie nie doszedł z tego wayponta przed obóz)

Cholera to gdzie on może być. Mogłem mu dać ulu-mulu. Bo jak jest w orków obozie to po nim xD. Zaraz sprawdze. Prześpie się.
 

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
w startupie zmień wayponta

Wld_InsertNpc    (Stt_11111_Zabij_mnie,"PTAH_OC_NC_28");
 

GothicTV100

GothicTV100

Użytkownicy
posty57
Propsy5
  • Użytkownicy
Cytat: Rubin link=topic=11795.msg116665#msg116665#msg116665#msg116665 date=1288475967
w startupie zmień wayponta

Wld_InsertNpc    (Stt_11111_Zabij_mnie,"PTAH_OC_NC_28");
Wiem co jest grane. On ma ustawione modlenie się. Czyli będzie siedział i czekał tam gdzie jest. Dopóki mu się nie zmieni na stanie w miejscu. A jak to się stanie to wróci do siebie. A może nie? A na co zmienić? On ma na sobie krzyk wojownika (topór). A powinien mieć spodnie kopacza.
 

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
w startupie

masz tak napisane

Wld_InsertNpc    (Stt_11111_Zabij_mnie,"OC1");
zamień na:
Wld_InsertNpc    (Stt_11111_Zabij_mnie,"PTAH_OC_NC_28");

to będzie na miejscu od razu
 

GothicTV100

GothicTV100

Użytkownicy
posty57
Propsy5
  • Użytkownicy
Mogę go przyzwać za pomocą kodu ale robię moda a nie będę kazał każdemu po kolei przyzwać NPC'ta. Poszukam i może znajdę. WIELKIE DZIĘKI ZA POMOC. Przestaw zegarek o godzinę do tyłu.

[mod=Wowoz]Przegladajac temat natchnąłem się na liczne double posty. Od tego jest opcja edytuj[/mod]
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry