Pochodnia 3753 5

O temacie

Autor Buras

Zaczęty 29.10.2010 roku

Wyświetleń 3753

Odpowiedzi 5

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam.
Robię sobie kopalnie, wstawiłem tam kilka pochodni, ale nie świecą. Moje pytanie brzmi:
Jak ustawić tą pochodnię aby po pierwsze - świeciła, po drugie - świeciła cały czas, a po trzecie - wyświetlała się nad nią nazwa "Pochodnia".
Tu daje screen z moim ustawieniem:



Z góry thx. Pozdro :D
 

Florek

Florek

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytat: Buras link=topic=11781.msg116398#msg116398#msg116398#msg116398 date=1288347676
Witam.
Robię sobie kopalnie, wstawiłem tam kilka pochodni, ale nie świecą. Moje pytanie brzmi:
Jak ustawić tą pochodnię aby po pierwsze - świeciła, po drugie - świeciła cały czas, a po trzecie - wyświetlała się nad nią nazwa "Pochodnia".
Tu daje screen z moim ustawieniem:



Z góry thx. Pozdro :D
Najlepiej skopiuj z jednej pochodni ogień. I nałóż go na swoją. Bo z tego co widzę to skopiowałeś tylko pochodnie (PLIK 3d) więc musisz skopiować jeszcze animacje ognia.  :roll:  
A jak zrobić zeby pisalo pochodnia nie wiem :|
 

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Raczej wątpie czy sobie skopiuje animke ognia z innej pochodni, bo chyba nie jest możliwe, żeby kopiować voby itp. między różnymi światami.
Próbowałem skopiować pochodnię ze starej kopalni (one tam cały czas świecą), ale w moim świecie nie było potem opcji wklej. Dlatego przepisałem ręcznie całe ustawienie tamtych pochodni, ale jak widać nie działa.
 

Lord Miguel

Lord Miguel

Użytkownicy
posty71
Propsy7
  • Użytkownicy
Jest inny sposób przenoszenia vobów pomiedzy światami:
klikasz na voba prawym przyciskiem myszy i szukasz 'instert vob' chyba znaczy to wklej vob (chyba)
a pod nim jest cos ale bnie pamietam i jak to klikniesz to zapisujesz voba jak zena i potem tylko insert vob .
Chyba pomogłem.
 

Kuba90

Kuba90

Użytkownicy
JunityMan
posty226
Propsy93
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • JunityMan

Kuba90

Pochodnia
#4 2010-10-29, 17:42(Ostatnia zmiana: 2010-10-29, 17:44)
Utwórz nowy vob nad modelem pochodni i w visual daj: FIRE_HOT.pfx(gothic2nk) a z gothica jedynki to będzie chyba samo FIRE.pfx ale pewny nie jestem, to efekt ognia.Potem dodaj tam "light" powinno byc już gotowe do ognia fire czy jakos tak.Pochodnia będzie ogień będzie, ale żeby pisało pochodnia to nie wiem jak zrobic.
 

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No właśnie to przed chwilą zrobiłem. W G1 to się dokładnie nazywa "fire_medium.pfx". Jeszcze sobie potem klimatyczny dym dodałem :D

Dzięki wszystkim za pomoc :)

W sumie to temat można zamknąć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry