Filmik i wycofanie do menu po śmierci danego NPC 2240 1

O temacie

Autor Beezimienny

Zaczęty 26.10.2010 roku

Wyświetleń 2240

Odpowiedzi 1

Beezimienny

Beezimienny

Użytkownicy
posty67
Propsy10
  • Użytkownicy
Witam. Jak co mam wpisać w skryptach, żeby po zabiciu postaci pokazał się filmik, a następnie cofneło mnie do głównego menu ?



Jeśli było to przepraszam.
 
Nie klikaj tu!





CLICK

kamiloops

kamiloops

Użytkownicy
posty161
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi o dialog, to:
//========================================
//-----------------> KONIEC
//========================================

INSTANCE DIA_Przyklad1_EXIT(C_INFO)
{
npc = GRD_000_Przyklad1;
nr = 999;
condition = DIA_Przyklad1_EXIT_Condition;
information = DIA_Przyklad1_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = KONIEC;
};

FUNC INT DIA_Przyklad1_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Przyklad1_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};


//========================================
//-----------------> FILM
//========================================

INSTANCE DIA_Przyklad1_FILM (C_INFO)
{
   npc = GRD_000_Przyklad1;
   nr = 1;
   condition = DIA_Przyklad1_FILM_Condition;
   information = DIA_Przyklad1_FILM_Info;
   permanent = FALSE;
   description = ;
};

FUNC INT DIA_Przyklad1_FILM_Condition()
{
    if (Npc_IsDead(GRD_001_Przyklad2))
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Przyklad1_FILM_Info()
{
PlayVideo ( Film.bik);
ExitGame();
};

Jak chodzi ci o to, że bez dialogu, napisz na moje GG.


Kamiloops
 
Nie mam polskich znakow


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry