[Gothic 2NK] Ktory plik zdekompilowac. 2760 0

O temacie

Autor Yubasek

Zaczęty 25.10.2010 roku

Wyświetleń 2760

Odpowiedzi 0

Yubasek

Yubasek

Użytkownicy
posty59
Propsy6
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Dobry wieczór.
Tak dla przyjemności chciałem sobie zrobić animke do g2nk (salutowanie). Uruchomiłem gothic sourcera, i zdekompilowałem sobie HUMANS.MSB (_Work\data\Anims\_compiled). Jakieś tam ostrzeżenia odnośnie istniejących tekstur(mało ważne) się pokazały no i się zdekompilowało :D . W wyniku dostałem wiele różnych pliczków asc no i Humans.mds. Otworzyłem Kerraxem w Blenderze HUM_BODY_NAKED... no i machnąłem szybko animacje. Dodałem wpis do MDS:
ani("T_SALUT" 1 "" 0.1 0.1  M. "HUM_SALUTUJE.ASC" F 1 20 )który IMO jest ok. Pomyślałem więc, że trzeba to ponownie skompilować. Uruchomiłem sourcera dałem Compile->Dynamic .. no i podałem scierzke do HUMANS.MDS. Dałem start i wyskoczyło, że brakuje mi tekstur. Tak więc skopiowałem teksturki z _work/data/Textures i dałem kompilacje jeszcze raz.

No i teraz wyskoczył error, z którym nie moge sobie poradzić:
Error: zCModelProto: ASC not found: HUM_TURNL_A05.ASCJak rozumiem brakuje mi tego pliku ASC. Szukałem go w folderze _Work i nie ma, Szukałem tez w gothic sourcerze (tam gdzie mam zdekompilowane pliki) i też nie ma (co jest chyba oczywiste skoro wyskakuje ten błąd). Doszedłem do wniosku, że plik który zdekompilowałem nie był jednak tym, którym być powinien.

Moje pytanie brzmi, który plik powinienem zdekompilować, by móc wszystko potem ponownie zkompilować (Oczywiscie G2 NK)?
lub(alternatywa)
jeśli ktoś zauważył jakiś karygodny, oczywisty i typowo noobski błąd w moim postępowaniu to proszę, żeby mi go przedstawił, abym mógł się poprawić :D

Wielkie dzięki z góry :D
 
"... Bo wewnątrz mej głowy mam świat obiektowy ..."


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry