Załóżmy mam taką funkcję:
func void diff1(var C_NPC mob1,var C_NPC mob2, var int boss, var C_NPC mob3)
{
// 6 mobów - 3 spawny * 2
Wld_InsertNpc(mob1,"SPAWN1");
Wld_InsertNpc(mob2,"SPAWN1");
Wld_InsertNpc(mob1,"SPAWN3");
Wld_InsertNpc(mob2,"SPAWN3");
Wld_InsertNpc(mob1,"SPAWN5");
Wld_InsertNpc(mob1,"SPAWN5");
if (boss == 1)
{
Wld_InsertNpc(mob3,"OW_PATH_OC_NC8");
};
};
Oraz wywołuję ją:
diff1(Molerat,Scavenger,0,Bloodhound);
Jakieś pomysły czemu nie działa wogóle? Dodam jak ręcznie dodam normalnie moby działa ;/
Proszę o pomoc ! Nie widzi mnie się robienie tego ręcznie(ponad 1500 linijek przez to....)