Pierścień przywołania 4419 10

O temacie

Autor Buras

Zaczęty 15.10.2010 roku

Wyświetleń 4419

Odpowiedzi 10

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Buras

Pierścień przywołania
2010-10-15, 21:16(Ostatnia zmiana: 2010-10-15, 22:13)
Witam.

Zrobiłem sobie pierścień przywołania demona z jakiegoś niewykorzystanego przez PB skrypty. Samo przywołanie działa, ale co mam napisać w skrypcie, żeby podczas ściągania amuletu przyzwany demon ginął?
Tu daje swój skrypt:
/******************************************************************************************/
INSTANCE  Amulett_Der_Demon(C_Item)
{
name = "Amulet Demona";

mainflag = ITEM_KAT_MAGIC;
flags = ITEM_AMULET;

value = 0;

visual = "ItMi_Amulet_03.3ds";

visual_skin = 0;
material = MAT_METAL;
on_equip = Equip_Amulett_Der_Demon;
on_unequip = UnEquip_Amulett_Der_Demon;
description = "Amulet Demona";
TEXT[0] = "Na amulecie wygrawerowany jest jakiś wiersz.";
TEXT[1] = "";
////COUNT[1] = ;
TEXT[2] = Czarny jak Dusza.;
////COUNT[2] = ;
TEXT[3] = "Czarny jak Noc.";
////COUNT[3] = ;
TEXT[4] = "Czarny jak Zło.";
////COUNT[4] = ;
TEXT[5] = "Czarna Obietnica Władzy...";
////COUNT[5] = ;
};

FUNC VOID Equip_Amulett_Der_Demon()
{
Wld_SpawnNpcRange (self,SummonedByPC_Demon,1,500);


};


FUNC VOID UnEquip_Amulett_Der_Demon ()
{


};
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Przypisz demonowi 0 punktów życia.

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sorki, ale mógłbys to jaśniej opisać?? To znaczy, że mam coś wpisać tu:

FUNC VOID UnEquip_Amulett_Der_Demon ()
        {
 
 
        };
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

Pierścień przywołania
#3 2010-10-15, 22:00(Ostatnia zmiana: 2010-10-15, 22:01)
Tak.

FUNC VOID UnEquip_Amulett_Der_Demon ()
{
   SummonedByPC_Demon.attribute[ATR_HITPOINTS] = 0;
};

Powinno działać... na wszystkie przyzwane demony :D

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
"Powinno" to dobre słowo :D
Aż dziwne, bo wypluwa mi błąd typu "Uknown Idientifier : attribute". A patrząc na poprzednie skrypty, tam było podobnie, tyle, że odnosiło się to chyba do bohatera.

Irytują mnie takie anomalie  :facepalm:
 

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu

Sergio

Pierścień przywołania
#5 2010-10-15, 22:17(Ostatnia zmiana: 2010-10-15, 22:18)
Skopiuj skrypt przyzywanego demona i przy instancji dopisz dwójkę.
Potem zrób że pierścień przyzywa tego twojego a po zdjęciu:
B_KillNPC (SummonedByPC_Demon2);
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Z tym drugim demonem to raczej nie było konieczne. Wystarczyło zamiast tego:
SummonedByPC_Demon.attribute[ATR_HITPOINTS] = 0;

Dać to:
B_KillNPC (SummonedByPC_Demon);

Wielkie thx wszystkim :D

Tak poza tematem co zrobić aby podczas zakładania amuletu wywołał się jakiś play ani?
Próbowałem normalnie w:
FUNC VOID Equip_Amulett_Der_Demon()

Dać play ani (nazwa), ale niestety nie podziałało :(
 

Sergio

Sergio

Użytkownicy
Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
posty449
Propsy12
  • Użytkownicy
  • Główny scenarzysta, skrypter i założyciel teamu
Uważaj tylko żeby twój sposób nie zabijał czasem wszystkich przyzwanych demonów lub nie tego co trzeba  ;)
Co do play ani w amulecie to niestety nie wiem. To jest jakaś twoja produkcja czy filmik będący już w grze?
 



Zachęcam do oglądania mojego kanału na youtube, może nie jestem teraz jakimś mistrzem ale rozkręcam się. Hit na ten moment: http://www.youtube.com/watch?v=vzOXV0Nb658 Dla wszystkich tych którzy nie mają nic przeciw porcji śmiechu w oparciu o gothic.

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie, to jest po prostu do moda, ta animacja to takie utrudnienie, aby podczas zakładania nie można się było poruszać :D

A z tymi dedającymi demonami to też takie utrudnienie.
 

kamiloops

kamiloops

Użytkownicy
posty161
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Sam spróbuj, ja się tego sam nauczyłem.
Myślisz że np. orcwarrior z TM(tak wiem, śmieszne) pisał tutaj jak czegoś nie umiał ?
 
Nie mam polskich znakow

Sulejman

Sulejman

Użytkownicy
Piotrek
posty237
Propsy229
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Piotrek
Cytat: Buras link=topic=11680.msg115002#msg115002#msg115002#msg115002 date=1287212147
Nie, to jest po prostu do moda, ta animacja to takie utrudnienie, aby podczas zakładania nie można się było poruszać :D

Przecież będąc w oknie ekwipunku nie można się poruszać, a przeważnie za pomocą tego właśnie okna zakłada się pierścienie i inne przedmioty.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry