Gothic 1 "d'>>ż" 6678 19

O temacie

Autor zommer

Zaczęty 12.10.2010 roku

Wyświetleń 6678

Odpowiedzi 19

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Witam! Zrobiłem dialog i postać do gry Gothic 1. I nie wiem w czym błąd. W spoilerze dam dialog i NPC'a. Pokazuję mi się dziwny błąd d'>>ż. Proszę o szybką odpowiedź. Błąd jest na 100% w dialogu.

POSTAĆ

Spoiler
instance EBR_643_Garen (Npc_Default)
{

//----------Info ogolne----------

name = "Garen";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_EBR;
level = 99;
voice = 8;
id = 643;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 1000;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 1000;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 1000;
attribute[ATR_MANA] = 1000;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 10000;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 10000;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual      (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds   (self,"Humans_Arogance.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 2,"Hum_Head_Bald",0, 2,EBR_ARMOR_H);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,1);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_MAGE,2);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem      (self, ItMw_2H_Axe_Heavy_04);
//----------Pozostale----------
fight_tactic   =   FAI_HUMAN_Master;
daily_routine = Rtn_start_643;
};
FUNC VOID Rtn_start_643 ()
{
TA_Walk (09,00,12,45,"gar");
TA_Stay (12,45,16,00,"gar");
TA_Smoke (16,00,21,00,"gar");
TA_Meditate (21,00,09,00,"gar");
};

DIALOG

Spoiler
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Garen_EXIT(C_INFO)
{
   npc         = EBR_643_Garen;
   nr         = 999;
   condition   = DIA_Garen_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Garen_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Garen_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Garen_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};


//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Garen_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc         = EBR_643_Garen;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Garen_HELLO1_Condition;
   information   = DIA_Garen_HELLO1_Info;
   permanent   = FALSE;
   Important   = TRUE;
};

FUNC INT DIA_Garen_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Garen_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (self, other ,"DIA_Garen_HELLO1_03_01"); //Więc ty jesteś tym nowym.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Garen_HELLO1_15_02"); //Tak to ja.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Garen_HELLO1_03_03"); //Więc chesz dołączyć do naszego obozu.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Garen_HELLO1_03_04"); //Me pytanie brzmi dlaczego?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Garen_HELLO1_03_05"); //Nasz obóz nie oferuje tyle co pozostałe. Nie napadamy na konwoje ani nie utrzymujemy kontaktów z królem.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Garen_HELLO1_15_06"); //Ale oferujecie większe pole działania.

};

//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================

INSTANCE DIA_Garen_HELLO2 (C_INFO)
{
   npc         = EBR_643_Garen;
   nr         = 2;
   condition   = DIA_Garen_HELLO2_Condition;
   information   = DIA_Garen_HELLO2_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "Więc co mam zrobić?";
};

FUNC INT DIA_Garen_HELLO2_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Garen_HELLO2_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Garen_HELLO2_15_01"); //Więc co mam zrobić jeśli chcę do was dołączyć?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Garen_HELLO2_03_02"); //Na początek proste zadanie.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Garen_HELLO2_03_03"); //Udasz sie do starego obozu i odbierzesz od człowieka imieniem Dexter paczkę.
    var int MIS_bun_paczka;
    MIS_bun_paczka = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_bun_paczka, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_bun_paczka, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_bun_paczka,"Mam odebrać paczkę od Dextera ze starego obozu.");
    AI_Output (other, self ,"DIA_Garen_HELLO2_15_04"); //Co jest w tej paczce?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Garen_HELLO2_03_05"); //Niech cię to nie interesuje. Później ci powiemy.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Garen_HELLO2_03_06"); //A teraz idź.
    AI_StopProcessInfos   (self);

};



Proszę o naprawdę szybką odpowiedź.
 

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A nie napisało ci w której linijce i w którym pliku jest błąd?? Zawsze trochę więcej pewności.
Pozatym tak sobie sobie myślę że:
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Arogance.mds");
Zamiast Arogance powinno być Arrogance. Przed chwilą stworzyłem NPC i wypluło mi błąd z tym Arrogance.
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
A nie miałeś błędu takiego jak napisałem ja?
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Gothic 1 "d'>>ż"
#3 2010-10-12, 18:06(Ostatnia zmiana: 2010-10-12, 18:26)
A jakim program tworzysz dialogi?
No własnie on robi błędy sciągnij starszą wersję
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

zommer

Gothic 1 "d'>>ż"
#4 2010-10-12, 18:08(Ostatnia zmiana: 2010-10-12, 21:37)
To arrogance nic nie zmienia, nadal jest ten głupi błąd d'>>ż

Ten dialog został stworzony w Easy Dialog Maker. Wiem że często on wyrzuca błędy przy zadaniach, ale teraz tak nie jest. Jeżeli można, to prosiłbym kogoś o zrobienie tego dialogu ale nie w EDM.
 

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ale gdy ci wywala błąd, co DOKŁADNIE tam pisze oprócz d'>>ż??
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Żeby nie było nie porozumień wywala taki o to błąd
 

Buras

Buras

Użytkownicy
posty202
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Buras

Gothic 1 "d'>>ż"
#7 2010-10-12, 18:40(Ostatnia zmiana: 2010-10-12, 18:43)
Hmmm...
Ja bym zmienił:
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
Na np.
//******************************************
// EXIT
//******************************************
Z tym że to raczej nic nie zmieni :D

Albo po prostu wywal ten komentarz na początku, tylko nie wiem czy tak można...

[mod=Wowoz]Skoro nic nie da to po co ten post? // oznacza komentarz on nie ma nic wspolnego ze skryptem. Warn[/mod]
 

Beezimienny

Beezimienny

Użytkownicy
posty67
Propsy10
  • Użytkownicy

Beezimienny

Gothic 1 "d'>>ż"
#8 2010-10-12, 18:45(Ostatnia zmiana: 2010-10-12, 18:46)
A przed instance EBR_643_Garen (Npc_Default) nie masz przypadkiem odstępu ? Jak by co to skrypt ma być na samym początku notatnika.
 
Nie klikaj tu!





CLICK

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Sprawdzałem wszystko. Nawet jak bym usunął całą opcje koniec to i tak błąd. Zdaje mi się że dialog jest po prostu źle napisany.
 

Florek

Florek

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy

Florek

Gothic 1 "d'>>ż"
#10 2010-10-12, 19:17(Ostatnia zmiana: 2010-10-12, 19:20)
Cytat: zommer link=topic=11654.msg114512#msg114512#msg114512#msg114512 date=1286902279
Sprawdzałem wszystko. Nawet jak bym usunął całą opcje koniec to i tak błąd. Zdaje mi się że dialog jest po prostu źle napisany.
zły skrypt
INSTANCE DIA_Garen_EXIT(C_INFO)
{
npc = EBR_643_Garen;
nr = 999;
condition = DIA_Garen_EXIT_Condition;
information = DIA_Garen_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC"; <<<najprawdopodbniej błąd jest tu.
                   
};
Prawidłowy (RACZEJ)

INSTANCE DIA_Garen_EXIT(C_INFO)
{
npc = EBR_643_Garen;
nr = 999;
condition = DIA_Garen_EXIT_Condition;
information = DIA_Garen_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = Dialog_ende;                      

};
 

Tomaj

Tomaj

Użytkownicy
posty107
Propsy13
  • Użytkownicy

Tomaj

Gothic 1 "d'>>ż"
#11 2010-10-12, 19:22(Ostatnia zmiana: 2010-10-12, 19:24)
Jeżeli robiłeś to w easy dialog maker to musisz zrobić tak:

Zawartość twojego pliku dialogowego skopiuj sobie do byle jakiego pliku tekstowego. Plik z dialogiem (znajdującym się w pliku z djalogami) musisz usunąć a następnie utworzyć go jeszcze raz i z powrotem wkleić do niego wcześniej skopiowany dialog.
 

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
to bardzo proste zrób nowy plik .d z nazwą taką jak przedtem skopiuj cały skrypt do nowego pliku i gotowe tamten usuń ten wklej i gitara  :lol:
 

Tomaj

Tomaj

Użytkownicy
posty107
Propsy13
  • Użytkownicy
wrazie jak by nie działało to masz tutaj dialog
 

kamiloops

kamiloops

Użytkownicy
posty161
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Cytat: Rubin link=topic=11654.msg114517#msg114517#msg114517#msg114517 date=1286904201
to bardzo proste zrób nowy plik .d z nazwą taką jak przedtem skopiuj cały skrypt do nowego pliku i gotowe tamten usuń ten wklej i gitara  :lol:

Pozwól że mu to lepiej wytłumaczę... :lol2:  

Gotowy dialog wyświetlany w EDM skopiuj, otwórz notatnik i wklej skrypt, potem daj w notatniku All files i dopisz do:
np. DIA_Grd_455_Gomez.d

Wydaje mi się, że temat można zamknąć.
 
Nie mam polskich znakow

Tomaj

Tomaj

Użytkownicy
posty107
Propsy13
  • Użytkownicy
a ja mam pytanie. Po co piszecie to trzy razy skoro już jest napisane co musi zrobić?  :lol:
 

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
ja napisałem ale mnie trochę wyprzedziłeś  ;p
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
A ja cały czas sądze, że zabawa jakimiś badziewnymi programami (nie obrażając autora EDM) jest bez sensu... lepiej samemu napisać (skopiować i przerobić gotowy skrypt), przynajmniej będzie się troszke więcej umiało i może rozumiało  :wink:
 

Tomaj

Tomaj

Użytkownicy
posty107
Propsy13
  • Użytkownicy
Popieram kaczke, w ogóle jest troche ciekawsze :)
 

zommer

zommer

Użytkownicy
posty135
Propsy25
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Dobra uważam że temat do zamknięcia. A teraz powiem tak. Ja wolę pisać sam skrypt. Mój kolega piszę programem :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry