Witam! Zrobiłem dialog i postać do gry Gothic 1. I nie wiem w czym błąd. W spoilerze dam dialog i NPC'a. Pokazuję mi się dziwny błąd d'>>ż. Proszę o szybką odpowiedź. Błąd jest na 100% w dialogu.
POSTAĆ
Spoiler
instance EBR_643_Garen (Npc_Default)
{
//----------Info ogolne----------
name = "Garen";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_EBR;
level = 99;
voice = 8;
id = 643;
//----------Statystyki----------
attribute[ATR_STRENGTH] = 1000;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 1000;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 1000;
attribute[ATR_MANA] = 1000;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 10000;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 10000;
//----------Wyglad----------
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Arogance.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 2,"Hum_Head_Bald",0, 2,EBR_ARMOR_H);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,1);
//----------Umiejetnasci----------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_MAGE,2);
//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_2H_Axe_Heavy_04);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Master;
daily_routine = Rtn_start_643;
};
FUNC VOID Rtn_start_643 ()
{
TA_Walk (09,00,12,45,"gar");
TA_Stay (12,45,16,00,"gar");
TA_Smoke (16,00,21,00,"gar");
TA_Meditate (21,00,09,00,"gar");
};
DIALOG
Spoiler
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Garen_EXIT(C_INFO)
{
npc = EBR_643_Garen;
nr = 999;
condition = DIA_Garen_EXIT_Condition;
information = DIA_Garen_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_Garen_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Garen_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Garen_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = EBR_643_Garen;
nr = 1;
condition = DIA_Garen_HELLO1_Condition;
information = DIA_Garen_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
Important = TRUE;
};
FUNC INT DIA_Garen_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Garen_HELLO1_Info()
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Garen_HELLO1_03_01"); //Więc ty jesteś tym nowym.
AI_Output (other, self ,"DIA_Garen_HELLO1_15_02"); //Tak to ja.
AI_Output (self, other ,"DIA_Garen_HELLO1_03_03"); //Więc chesz dołączyć do naszego obozu.
AI_Output (self, other ,"DIA_Garen_HELLO1_03_04"); //Me pytanie brzmi dlaczego?
AI_Output (self, other ,"DIA_Garen_HELLO1_03_05"); //Nasz obóz nie oferuje tyle co pozostałe. Nie napadamy na konwoje ani nie utrzymujemy kontaktów z królem.
AI_Output (other, self ,"DIA_Garen_HELLO1_15_06"); //Ale oferujecie większe pole działania.
};
//========================================
//-----------------> HELLO2
//========================================
INSTANCE DIA_Garen_HELLO2 (C_INFO)
{
npc = EBR_643_Garen;
nr = 2;
condition = DIA_Garen_HELLO2_Condition;
information = DIA_Garen_HELLO2_Info;
permanent = FALSE;
description = "Więc co mam zrobić?";
};
FUNC INT DIA_Garen_HELLO2_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Garen_HELLO2_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Garen_HELLO2_15_01"); //Więc co mam zrobić jeśli chcę do was dołączyć?
AI_Output (self, other ,"DIA_Garen_HELLO2_03_02"); //Na początek proste zadanie.
AI_Output (self, other ,"DIA_Garen_HELLO2_03_03"); //Udasz sie do starego obozu i odbierzesz od człowieka imieniem Dexter paczkę.
var int MIS_bun_paczka;
MIS_bun_paczka = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (TOPIC_bun_paczka, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_bun_paczka, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_bun_paczka,"Mam odebrać paczkę od Dextera ze starego obozu.");
AI_Output (other, self ,"DIA_Garen_HELLO2_15_04"); //Co jest w tej paczce?
AI_Output (self, other ,"DIA_Garen_HELLO2_03_05"); //Niech cię to nie interesuje. Później ci powiemy.
AI_Output (self, other ,"DIA_Garen_HELLO2_03_06"); //A teraz idź.
AI_StopProcessInfos (self);
};
Proszę o naprawdę szybką odpowiedź.