W takim razie sytuacja się komplikuje.
Na początek radzę chwilowo przenieść świat do world/work i otworzyć świat spacerem, po czym sprawdzić czy waypointy na pewno tam są :wink:
Jak tak to wklej tu skrypt jednego z piratów i to co dodałeś do startupa. Może okaże się że jest tam jakiś błąd - różnie to bywa z tymi skryptami.
instance NON_16013_Pirat (Npc_Default)
{
//----------Info ogolne----------
name = "Pirat";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_NONE;
level = 30;
voice = 14;
id = 16013;
//----------Statystyki----------
attribute[ATR_STRENGTH] = 40;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 20;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 300;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 300;
//----------Wyglad----------
Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Relaxed.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",0, 1,"Hum_Head_Fighter",13, 2,Pir_Armor_L);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,0);
//----------Umiejetnasci----------
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,2);
//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_1H_Sword_Long_01);
CreateInvItems (self,ItFo_Potion_Health_02,8);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Strong;
daily_routine = Rtn_start_16013;
};
FUNC VOID Rtn_start_16013 ()
{
TA_GuardPatrol (09,00,14,00,"Pirat7");
TA_Boss (14,00,21,00,"Pirat7");
TA_Sleep (21,00,09,00,"Pirat1");
};