Będziesz musiał edytować dwa pliki:
Plik dialogu znajdujący się w module i plik dziennika znajdujący się w BIFs>_newbif>journalFile>global.jrl
edycja pliku global.jrl
W pliku global.jrl , są pola Tag , każdy z nich jest skierowany do questu lub questu pobocznego. Dla przykładu kor35_findingdustil
Pola ID skierowane są do rozwijania się fabuły (10, 20, 25, 35, 40, etc.). każdy z nich odpowiada wpisowi w dzienniku.
Pola End są ustawione na 1 kiedy quest jest ukończony.
Są inne pola, ale sądzę, że sami sprawdzicie co oznaczają.
edycja pliku DLG
Teraz , w pliku DLG , w Reply list, są pola nazwane "Quest" tutaj wpisujesz odwołanie się do questu, innymi słowy, to co wpiszesz w polu Tag w global.jrl (w powyższym przykładzie, było to"kor35_findingdustil").Teraz, w QuestEntry wpisujesz wartość skierowaną do rozwoju fabuły(10, 20, 25, 30 ,40, etc.) aby trzymać trop.
Dostawanie doświadczenia
Jeżeli chcesz dawać doświadczenie swojej drużynie, dołącz skrypt podobny do tego w polu skryptu w pliku dlg:
Code:
void main()
{
GivePlotXP("kor35_findingdustil",35);
}
(wartość 35 daje 350 XP)
Trzymaj trop fabuły z Globals
Teraz, jeżeli chcesz, aby gra pamiętała o rozwoju fabuły, musisz ustawić Globalne. Tutaj masz prosty skrypt:
Code:
{
SetGlobalNumber("MY_PLOT", 7);
}
i edytuj globalcat.2da dodając linijkę.
Mam nadzieję, że to pomoże.
Autor tutoriala - Darth333.
Autor tłumaczenia - MyName