DMC: Devil May Cry 10602 38

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 23.09.2010 roku

Wyświetleń 10602

Odpowiedzi 38

Chromojadek

Chromojadek

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy

Chromojadek

DMC: Devil May Cry
#20 2012-08-09, 14:50(Ostatnia zmiana: 2012-08-09, 14:51)
Oooo jak miło. DmC wychodzi w moje urodzinki <3
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

DMC: Devil May Cry
#21 2012-08-14, 12:57(Ostatnia zmiana: 2012-08-14, 12:59)
Tak się właśnie zastanawiałem, czy znajdzie się miejsce dla niego :D  acz jego miejsce było zdecydowanie lepsze w DMC3 :D

https://www.youtube.com/watch?v=jccTX6Q-s28
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
https://www.youtube.com/watch?v=oJpeAHfDIiE


nowy gameplay od ~6:00. Tak, dokładnie tego chcę, takiej psychodeli :D  przy premierze gry i odblokowaniu trybu Dante Must Die będę wniebowzięty :3
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Znów nowy materiał :D
https://www.youtube.com/watch?v=YHif33Gf-xE


miło patrzeć, jak gra idzie w dobrym kierunku : D
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

DMC: Devil May Cry
#24 2012-11-05, 23:55(Ostatnia zmiana: 2012-11-05, 23:57)
http://www.gametrailers.com/videos/p6i6zs/dmc--devil-may-cry-combos-gameplay
I fell in love *_* Rozbudowany system combosów, coś dla mnie i mojego pada : D
 

Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1727
Propsy2215
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Caesum

DMC: Devil May Cry
#25 2012-11-08, 15:27(Ostatnia zmiana: 2012-11-08, 15:28)
<333333

Genialne, wprawdzie w moim sercu raz na zawsze pozostanie walka z Prince of Persia: Warrior Within(jak zresztą cała gra) do której mam sentyment, jednakże teraz już wiem w co będę grać podczas popijania swej popołudniowej herbatki. I w ogóle sądzę, że można spokojnie wybaczyć obleśny look głównego bohatera, skoro i tak będzie się widzieć głównie jego plecy. <3

Btw Aztek - pewnie się fajnie pisze do samego siebie w temacie
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

DMC: Devil May Cry
#26 2012-11-08, 22:21(Ostatnia zmiana: 2012-11-08, 22:22)
Cytuj
Btw Aztek - pewnie się fajnie pisze do samego siebie w temacie
Tak, to jedyny temat na forum trzymający poziom :D
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W sumie nie wpadłem na to wcześniej, ale podzielę się z wami sobą relacją z dema dostępnego na PSN i Xbox Live :D  

Udostępniona próbka oferuje 2 plansze, 4 poziomy trudności i nieco arsenału - Rebellion, Ebony i Ivory oraz 2 boskie bronie - kosa i topór (miały jakieś swoje nazwy, nie pamiętam ich). Ogółem wszystko, poza możliwością położenia na padzie swoich chciwych łap, widzieliśmy wcześniej na licznych gameplayach i trailerach.

Cóż mogę powiedzieć? Nowy DMC jest SSSensacyjny!
Od najważniejszego: nowy system walki spisuje się świetnie. Działa na prostej zasadzie, 3 przyciski pada mają swoje działanie polegające rzecz jasna na ataku, lecz po naciśnięciu jednego z dwóch Triggerów zmieniają one swoje działanie. W ten sposób zastępujemy Rebelliona jedną z dwóch dodatkowych broni - wspomnianej anielskiej kosy i demonicznego toporu. Ta pierwsza jest szybka, atakuje szersze grono przeciwników, natomiast topór jest powolny, lecz zadaje duże obrażenia. Ogółem działa to tak, że zieloni nie będą mieć problemu z kopaniem demonom tyłków, ale z kolei trzeba nieco pograć by wymasterować swoje umiejętności. Wiesz o tym, że Ci się udało, gdy już wcale nie dotykasz ziemi :lol2:

Ogromne wrażenie robi dynamicznie zmieniające się otoczenie. Ściany dosłownie przesuwają się, rozsuwają, blokują nam drogę czy próbują nas zgnieść. Była okazja, by zobaczyć to na trailerach, ale sprawa ma się inaczej, kiedy już się wczujesz w grę. Wtedy wiesz, że miasto jest twoim wrogiem. Mała zajawka ze starego już materiału:
https://www.youtube.com/watch?v=jXdwGWt0hB8

Na dzień dzisiejszy, po dopracowaniu, wygląda to nieznacznie lepiej. Muszę przyznać, że developerzy nieco się napracowali - ale było warto.
Poziomy są też wypełnione po brzegi różnymi rodzaju znajdzikami, bonusami. Jest w czym przebierać. Praktycznie na każdym kroku czekają nas jakieś ukryte lokacje.

Z głośników z kolei można usłyszeć budzącą w nas duszę wojownika ostrą muzykę, jak to na serię DMC przystało - niektóre rzeczy po prostu się nie zmieniają.
https://www.youtube.com/watch?v=KE1GoVlBUqg

Doskonale sprawdza się to w walce. Im lepiej idą nam combosy, im wyższą notę dostaniemy - tym więcej wyrazistego i ostrego wokalu przybywa. Można powiedzieć, że niezależnie od tego jak gramy zawsze robimy to w rytm muzyki - czy to raczej muzyka gra w rytm do nas.

Na zakończenie pochwalę się, że zaliczyłem oba dostępne poziomy z notą SSS na najtrudniejszym poziomie trudności :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
dema dostępnego na PSN i Xbox Live
A co kurwa z nami PeCetowacami? :-(
Na zakończenie pochwalę się, że zaliczyłem oba dostępne poziomy z notą SSS na najtrudniejszym poziomie trudności :D
A #msg1062790Son of Sparda#msg1062790 ukończyłeś? :lol:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Na zakończenie pochwalę się, że zaliczyłem oba dostępne poziomy z notą SSS na najtrudniejszym poziomie trudności :D
A nie SS?

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Anonymized

DMC: Devil May Cry
#30 2012-12-07, 16:03(Ostatnia zmiana: 2012-12-07, 16:03)
Cytuj
A nie SS?
Nie, SSSententional na Son of Sparda :D  To ten czwarty poziom trudności, można go odblokować po przejściu dema chociaż raz. Prócz tego, że przeciwnicy są nieco groźniejsi to przybywa nieco ich nowych odmian (np. takie aniołki). Kiedy kupa jest nieco bardziej zróżnicowana trzeba dbać o to, by każdego częstować odpowiednią bronią i ciosami :D
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A czyli SoS ukończyłeś... naprawdę jest tak ciężko jak mówią?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przejść poziom w ogóle? Nie. Przejść poziom z dobrą rangą, jak na fana DMC przystało? Tak.
 

Baster

Baster

Użytkownicy
Root Oszust
posty184
Propsy11
  • Użytkownicy
  • Root Oszust
Ja uważam że zarówno wygląd bohatera, jak i muzyka i inne efekty audiowizualne zmieniają się po prostu z duchem czasu. Oczywiście twórcy mogliby nadal utrzymywać pierwotny wizerunek Dantego, by fani serii nie byli zawiedzeni, no ale trochę mija się to z celem. To jest marketing i po prostu producenci muszą ulegać trendom, by była wysoka sprzedaż i zainteresowanie coraz to szerszych grup odbiorców. Sama gra po obejrzeniu materiałów wygląda mi na kawał dobrze przemyślanej roboty, kto wie może kiedyś będę miał okazję zagrać? Wydaje się dużo ciekawsze od DMC4, które jak dla mnie było średnio udane.
 

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wersja PC wychodzi 25 stycznia, tylko 10 dni po premierze na konsolach :D  
Z okazji ujawnienia daty premiery... wyszły 2 paralityczne trailery, prawdopodobnie gameplay na klawiaturze :lol2:

https://www.youtube.com/watch?v=bUfp7LvxNwU


https://www.youtube.com/watch?v=VvYLuK-SdIg
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
wez z ta pedalska gra :C...
 


Cragann

Cragann

Użytkownicy
posty766
Propsy604
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pokurwienie trudna gra, jak na początku jest w miarę łatwo, tak dalej jest masakra, grając na poziomie Neflim(najwyższy)
zabić bosa [hide]Mundus Spawn[/hide] jest prawie niemożliwe. Chociaż wydaje mi się jednak że to zaleta tej gry, pozatym dobry soundtrack, i masa skilli. Gdyby ktoś nie wiedział czy kupić, to kupić trzeba napewno :3
 

Smolo

Smolo

Użytkownicy
posty306
Propsy212
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 
Elo


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry