Braki po dekompilacji humans.msb 3240 6

O temacie

Autor mateoboss

Zaczęty 28.08.2010 roku

Wyświetleń 3240

Odpowiedzi 6

mateoboss

mateoboss

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam. Albo ja coś źle robię, albo to ten gothic sourcer jest jakiś niedorobiony. Dekompiluję humansa. I na początek:
Cytuj
Loading Model-Script (binary): HUMANS
Warning: SetObjectName() on shared objects class 'zCTexture' failed: object with that name already exists! HUM_BODY_NAKED_V1_C0.TGA
700 podobnych ostrzeżeń później zaczyna wyrzucać pliki .ASC.

Gdy chcę to zkompilować z powrotem:
Cytuj
...
HUMANS-T_SNEAKR_2_SNEAK.MAN
Error: zCModelProto: ASC not found: HUM_TURNL_A05.ASC
1 error(s), 0 warning(s)

Czy jest jakiś inny program do kompilacji/dekompilacji? Bo ja tu zaraz oszaleje przy nim!
P.S. Czy mógłby ktoś wysłać mi wszystkie dobrze zdekompilowane i gotowe do kompilacji pliki humansa? Wrzucić na rapida albo coś.

Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
 

Florek

Florek

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytat: Florek link=topic=11301.msg109589#msg109589#msg109589#msg109589 date=1283025628
Mam pyt. czy chcesz wszystkie pliki asc. czy tylko do zbroi? Jak coś to stąd można pobrać :)  http://www.worldofgothic.de/dl/download_143.htm
 

mateoboss

mateoboss

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytat: Florek link=topic=11301.msg109589#msg109589#msg109589#msg109589 date=1283025628
Mam pyt. czy chcesz wszystkie pliki asc. czy tylko do zbroi?
Jeżeli można, to wszystkie. I mam pytanie. Czy mógłbyś zrobić dokładnego tutoriala, odnoście dekompikacji/kompilacji przy użyciu gothic sourcera v3.10? Bo może używam złych folderów, albo czegoś takiego? Jak zrobić, żeby to zadziałało?
 

Florek

Florek

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytat: mateoboss link=topic=11301.msg109591#msg109591#msg109591#msg109591 date=1283025925
Jeżeli można, to wszystkie. I mam pytanie. Czy mógłbyś zrobić dokładnego tutoriala, odnoście dekompikacji/kompilacji przy użyciu gothic sourcera v3.10? Bo może używam złych folderów, albo czegoś takiego? Jak zrobić, żeby to zadziałało?
Nie zrobię tutoriala bo nie używam powyższego programu, ale trochę poszperałem w necie i proszę tam jest tutorial :)  .
Powodzenia ;). http://www.newgothicteam.pun.pl/viewtopic.php?id=448
 

mateoboss

mateoboss

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytat: Florek link=topic=11301.msg109592#msg109592#msg109592#msg109592 date=1283026735
Nie zrobię tutoriala bo nie używam powyższego programu, ale trochę poszperałem w necie i proszę tam jest tutorial :)  .
Powodzenia ;). http://www.newgothicteam.pun.pl/viewtopic.php?id=448
Czytałem ten tutorial, ale co z tego, jak połowa zbroi się nie wypakowała, brakuje animacji i nie chce się zkompilować :/
 

Florek

Florek

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy
Cytat: mateoboss link=topic=11301.msg109593#msg109593#msg109593#msg109593 date=1283028540
Czytałem ten tutorial, ale co z tego, jak połowa zbroi się nie wypakowała, brakuje animacji i nie chce się zkompilować :/
Przykro mi musisz dojść do tego sam  oO
 

mateoboss

mateoboss

Użytkownicy
posty53
Propsy1
  • Użytkownicy
Przed chwilą próbowałem dekompilować inne postacie, np. wilka, golema, demona i z nimi nie było żadnych problemów, błędów, czy ostrzeżeń. Coś jest nie tak z tym humansem. Mógłbym Was prosić o podesłanie mi w pełni zdekompilowanych, gotowych do kompilacji plików ASC humans'a ?

EDIT:
Dobra, sądzę, że już po kłopocie. Sposób w jaki go rozwiązałem jest dość... nietypowy ale działa. Jeżeli komuś się przyda, mówię jak to zrobić.
Zdekompilowałem humans.msb
Ściągnąłem asc zbroi z wog'a.
Wkleiłem zbroje do folderu z asc_humans, przy nadpisaniu dajemy NIE.
Folder wyżej jest humans.mds kopiujemy go i wklejamy do naszego asc_humans (nadpisujemy go).
I teraz uwaga, bo czeka kombinowanie. Otwieramy nasz humans.mds. Jak widać, brakuje w nim zbroi. Przełączamy w widok listy, i te zbroje, które są nazwane samymi dużymi literami, są w MDS'ie np. ARMOR_BAU_L.ASC, a te napisane małymi (Armor_BauBabe_M.ASC) tych nie ma. I właśnie te pliki musimy dopisać na samej górze. Przy kompilacji wyskakuje błąd, brak pliku turnl_a05.asc. Szukamy tego pliku w mds'ie, i zamieniamy go na M03, to samo robimy z turnr. I teraz w zasadzie można kompilować. Jakby czegoś jeszcze brakowało, robimy to samo.

PS. Sory za nieścisłości, ale miałem bardzo mało czasu jak to pisałem. Pozdrawiam.
Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry