Jak sprawdzić zmiany w świecie bez tworzenia paczki? 9468 5

O temacie

Autor Antitraxx

Zaczęty 28.08.2010 roku

Wyświetleń 9468

Odpowiedzi 5

Antitraxx

Antitraxx

Użytkownicy
posty70
Propsy18
  • Użytkownicy
Nie od dziś wiadomo że jeśli chcemy zobaczyć zmiany w naszym ZENie, musimy zrobić paczkę z modem i ją uruchomić za pomocą PlayerKita. To prawda, bowiem gdy mamy wgrany plik ZEN naszego świata z wprowadzonymi zmianami do folderu: /Program Files/Piranha Bytes/Gothic/_work/Data/Worlds/to wcale nie zobaczymy zmian w ZENie, bowiem załaduje się stary ZEN z pliku:
Worlds.vdfA więc co trza zrobić by widzieć zmiany bez tworzenia paczki z modem? To proste! Po wprowadzeniu zmian w naszym ZENie i zapisaniu ZENa przez funkcję ZAPISZ, należy przejść do folderu:
gł.fld.Gothic I/Data/ i zmienić nazwę pliku Worlds.vdf na Worlds.vdf.bak.

Tak, wiem że to jest tak znane jak teoria ewolucji Darwina, II Wojna Światowa, Apollo 11 i zamach na WTC w 2001, ale może ktoś nie wiedział ;) Pozdrawiam...

//Edit by Antitraxx (09.01.11) - Metoda ma jedną wadę, po odpaleniu czystego Gothica, ładuje się świat z modyfikacji.

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
to nie jest czasem to samo jak się dopisze .disabled?
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Na końcu można dopisać obojętnie co, a i tak będzie widać zmiany w zenach.
 

marwik1417

marwik1417

Użytkownicy
posty6
  • Użytkownicy
Aha.U mnie nic nie widać świat po prostu jest CZARNY.
 

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Aha.U mnie nic nie widać świat po prostu jest CZARNY.

Bo trzeba go skompilować:)
A co do zmian Zenów no to tylko w gothic II trzeba zmienić końcówkę i ma to chyba być DISABLED tak jak kolega wyżej napisał.
A w Gothic jeden robimy to następująco:
1) Zmieniamy nazwę świata w folderze _Work/Data/Worlds na wybraną przez nas np. Swiat_Gotyka.zen
później wchodzimy w Gothic/System/Gothic.ini i tam mamy nazwę świata pisze World.zen to zmieniamy na naszą i zapisujemy.
Teraz wystarczy edytować nasz świat i dodać co chcemy.
 

Sir_Raspberry

Sir_Raspberry

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Po zastosowaniu tej metody pojawił się u mnie pewien problem. W świecie zniknęło "globalne światło" jest ciemniej niż w nocy przez cały czas, a pochodnie, ogniska i jaskinie dalej są oświetlone.
Jest to o tyle dziwne, ponieważ w trakcie edytowania świata wszystko było ok, a jak włączyłem grę, wszystko pociemniało i od tego momentu tak samo jest w spacerze... Nie wiem co z tym zrobić :( . Compile Light i podobne bajery nie działają, a nie chce od nowa wszystkiego robić.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry