Problem z NPC 3912 14

O temacie

Autor TuptuS

Zaczęty 23.08.2010 roku

Wyświetleń 3912

Odpowiedzi 14

TuptuS

TuptuS

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Witam ...


Mój problem polega na tym ,że mojego NPC'a nie ma w Gothic :D  robiłem to tak:



Stworzyłem go w NPC Maker... wyglądał tak:

instance NON_2001_Sitak (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "Sitak";
Npctype = Npctype_Guard;
guild = GIL_NON;
level = 48;
voice = 1;
id = 2001;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 90;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 90;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 10;
attribute[ATR_MANA] = 10;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 550;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 550;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",1, 3,"Hum_Head_Bald",0, 3,TPL_ARMOR_H);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,1);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_MAGE,3);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_2H_Axe_Old_01);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_03);
CreateInvItems  (self,ItArRuneStormFist,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic = FAI_HUMAN_Master;
daily_routine = Rtn_start_2001;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_start_2001 ()
{
};

Potem dodałem go do folderu NPC ,a zarazem do Startup.d wyglądało to tak:

//------------MOD---------------------------------------------
Wld_InsertNpc (NON_2001_Sitak,"TA_STAY");

Nie pobierałem GMDK tylko od razu miałem wszystkie foldery ponieważ zainstalowałem mod MT ;) proszę o pomoc ;d
 
Nie lubię ludzi którzy zamiast pomóc, piszą posty typu "Google nie gryzie", "Zrób se sam" itd.

Jeśli nie masz nic sensownego do powiedzenia - proszę, zachowaj dla siebie ww. zwroty.



Made by Kilas

Pragasek

Pragasek

Użytkownicy
posty334
Propsy39
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Tutaj:

//----------Pozostale----------
fight_tactic    =       FAI_HUMAN_Master;
daily_routine = Rtn_start_2001;
//Generated by Gothic NPC Maker
};
FUNC VOID Rtn_start_2001 ()
{
};

Powinno być tak:

//----------Pozostale----------
fight_tactic    =       FAI_HUMAN_Master;
daily_routine = Rtn_start_2001;
};
FUNC VOID Rtn_Start_2001 ()
{      
        TA_Boss         (08,00,23,00,"Waypoint gdzie npc ma stać");
        TA_Sleep        (23,00,08,00,"Waypoint gdzie npc ma stać");
};
};


Tam gdzie są te cyferki wpisz czas od której do której npc ma wykonywać daną czynność, a tam gdzie jest to TA_Boss możesz zmienić na inne czyli to znaczy co npc ma robić w tym czasie czyli tu przykład jest pokazany że npc będzie stał i się rozglądał.

TuptuS

TuptuS

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy

TuptuS

Problem z NPC
#2 2010-08-24, 00:53(Ostatnia zmiana: 2010-08-24, 15:52)
Aha dzięki zaraz spróbuje ;)

instance NON_2001_Sitak (Npc_Default)
{
//Generated by Gothic NPC Maker

//----------Info ogolne----------

name = "Sitak";
Npctype = Npctype_Guard;
guild = GIL_NON;
level = 48;
voice = 1;
id = 2001;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 90;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 90;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 10;
attribute[ATR_MANA] = 10;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 550;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 550;

//----------Wyglad----------

Mdl_SetVisual (self,"HUMANS.MDS");
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"Humans_Militia.mds");
Mdl_SetVisualBody (self,"hum_body_naked0",1, 3,"Hum_Head_Bald",0, 3,TPL_ARMOR_H);
B_Scale (self);
Mdl_SetModelFatness(self,1);

//----------Umiejetnasci----------

Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_BOW,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_CROSSBOW,2);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_MAGE,3);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_1H,1);
Npc_SetTalentSkill (self, NPC_TALENT_2H,2);

//----------Ekwipunek----------
EquipItem (self, ItMw_2H_Axe_Old_01);
EquipItem (self, ItRw_Crossbow_03);
CreateInvItems  (self,ItArRuneStormFist,1);
//----------Pozostale----------
fight_tactic    =       FAI_HUMAN_Master;
daily_routine = Rtn_start_2001;
};
FUNC VOID Rtn_Start_2001 ()
{      
        TA_Boss         (08,00,23,00,"OW_SAWHUT_MOLERAT_MOVEMENT6");
        TA_Sleep        (23,00,08,00,"OW_SAWHUT_MOLERAT_SPAWN01");
};
};
NPC nie ma dalej w Gothic :(
 
Nie lubię ludzi którzy zamiast pomóc, piszą posty typu "Google nie gryzie", "Zrób se sam" itd.

Jeśli nie masz nic sensownego do powiedzenia - proszę, zachowaj dla siebie ww. zwroty.



Made by Kilas

Goliath

Goliath

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Skompilowałeś skrypty Spacerem? Domyślam się, że nie...  Poza tym, zmień wpis w startup.d na prawidłowy:
Wld_InsertNpc (NON_2001_Sitak, "tu ma być waypoint, a nie rutyna");
 

TuptuS

TuptuS

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Cytuj
Skompilowałeś skrypty Spacerem?
Jak to zrobić ?

Cytuj
Wld_InsertNpc (NON_2001_Sitak, "tu ma być waypoint, a nie rutyna");
A jeśli mam dwa way to jak wpisać ?
 
Nie lubię ludzi którzy zamiast pomóc, piszą posty typu "Google nie gryzie", "Zrób se sam" itd.

Jeśli nie masz nic sensownego do powiedzenia - proszę, zachowaj dla siebie ww. zwroty.



Made by Kilas

Florek

Florek

Użytkownicy
posty71
Propsy1
  • Użytkownicy

Florek

Problem z NPC
#5 2010-08-24, 12:44(Ostatnia zmiana: 2010-08-24, 12:48)
Cytat: TuptuS link=topic=11236.msg108280#msg108280#msg108280#msg108280 date=1282638328
Jak to zrobić ?

 A jeśli mam dwa way to jak wpisać ?
Uruchom spacer znajdujący sie w Gothic/system/
Gdy uruchomisz spacera otwórz zakładkę world.
I znajdź tam Reparse skripts (W WERSJI POLSKIEJ NAPRAW SKRYPTY) <czy coś w tym stylu kliknij na to i czekaj cierpliwie :)
I mam pytanko stworzyłeś jakiś dialog do tej postaci.
 

Goliath

Goliath

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Cytuj
A jeśli mam dwa way to jak wpisać ?
Jakikolwiek. Może być nawet waypoint, którego postać nigdy nie zwiedza, bo to po prostu miejsce spawnu. NPC, i tak później pójdzie do miejsca, wyznaczonego w rutynie. Dla bezpieczeństwa, wpisz jeden z waypointów zawartych w rutynie.

Cytuj
Uruchom spacer znajdujący sie w Gothic/system/
Najpierw musi go pobrać... Zajrzyj TUTAJ.

UWAGA! Dialogi się kompiluje trochę inaczej.
 

TuptuS

TuptuS

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy

TuptuS

Problem z NPC
#7 2010-08-24, 13:29(Ostatnia zmiana: 2010-08-24, 15:53)
mam Spacera ,ale jak otwieram jakiś świat okno w którym powinien się pojawić zmniejsza się do bardzo małych rozmiarów -.-


//------------MOD---------------------------------------------
Wld_InsertNpc (NON_2001_Sitak,"OW_SAWHUT_MOLERAT_MOVEMENT6");
Już edytowałem wpis w startup.d

Dobra znalazłem ;) tylko takie pytanie jaki plik wybrać aby naprawił mi te skrypty ?
 
Nie lubię ludzi którzy zamiast pomóc, piszą posty typu "Google nie gryzie", "Zrób se sam" itd.

Jeśli nie masz nic sensownego do powiedzenia - proszę, zachowaj dla siebie ww. zwroty.



Made by Kilas

Goran

Goran

Użytkownicy
posty168
Propsy39
  • Użytkownicy
Gothic.src
 

TuptuS

TuptuS

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Pojawiła się


Application Error - Access Violation
 
Nie lubię ludzi którzy zamiast pomóc, piszą posty typu "Google nie gryzie", "Zrób se sam" itd.

Jeśli nie masz nic sensownego do powiedzenia - proszę, zachowaj dla siebie ww. zwroty.



Made by Kilas

Goliath

Goliath

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy

Goliath

Problem z NPC
#10 2010-08-24, 20:18(Ostatnia zmiana: 2010-08-24, 20:24)
Spacer (zwłaszcza do G1) potrafi być kapryśny ;p . Ściągnij inną wersję, próbuj do skutku...
 

Mooriss

Mooriss

Użytkownicy
posty54
  • Użytkownicy
A potem, jeżeli dalej nie będzie stwórz testowo moda. Czasem musi być mod stworzony dodatkowo.
 

TuptuS

TuptuS

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
Cytuj
A potem, jeżeli dalej nie będzie stwórz testowo moda. Czasem musi być mod stworzony dodatkowo.
Jak ?
 
Nie lubię ludzi którzy zamiast pomóc, piszą posty typu "Google nie gryzie", "Zrób se sam" itd.

Jeśli nie masz nic sensownego do powiedzenia - proszę, zachowaj dla siebie ww. zwroty.



Made by Kilas

SkorpionX

SkorpionX

Użytkownicy
posty108
Propsy2
  • Użytkownicy
 
http://themodders.org/index.php?/topic/11296-the-modders-pack/



Soldat zu Soldat:

-Ich fand eine Handgranate!

-Last vom Himmel fallen ....

TuptuS

TuptuS

Użytkownicy
posty7
  • Użytkownicy
No nic chyba porzucę moderke ;(
 
Nie lubię ludzi którzy zamiast pomóc, piszą posty typu "Google nie gryzie", "Zrób se sam" itd.

Jeśli nie masz nic sensownego do powiedzenia - proszę, zachowaj dla siebie ww. zwroty.



Made by Kilas


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry