Witam mam problem gdyż zrobiłem dialog w programie "Eays Dialog Maker" i od razu w 1 linijce wyskakuje mi błąd nie mam pojęcia o co chodzi bo pierwszy raz spotykam się z takim błędem :[
Spoiler
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Darius_EXIT(C_INFO)
{
npc = D_58001_Darius;
nr = 999;
condition = DIA_Darius_EXIT_Condition;
information = DIA_Darius_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_Darius_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Darius_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Darius_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = D_58001_Darius;
nr = 1;
condition = DIA_Darius_HELLO1_Condition;
information = DIA_Darius_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
description = "...";
};
FUNC INT DIA_Darius_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Darius_HELLO1_Info()
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_03_01"); //Hej, ty.
AI_Output (other, self ,"DIA_Darius_HELLO1_15_02"); //Tak?
AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_03_03"); //Idziesz do Mrocznych Magów tak?
AI_Output (other, self ,"DIA_Darius_HELLO1_15_04"); //Być może.
AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_03_05"); //Jeśli tak to możesz zawrócić.
AI_Output (other, self ,"DIA_Darius_HELLO1_15_06"); //Dlaczego?
AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_03_07"); //Ponieważ po drodze jest pełno dzikich stworów!
AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_03_08"); //A zwłaszcza tych cholernych ścierwojadów.
Info_ClearChoices (DIA_Darius_HELLO1);
Info_AddChoice (DIA_Darius_HELLO1, "Boisz się ścierwojadów?!?!", DIA_Darius_HELLO1_scierwojad);
Info_AddChoice (DIA_Darius_HELLO1, "Więc jak...", DIA_Darius_HELLO1_wiec);
Info_AddChoice (DIA_Darius_HELLO1, "WRÓĆ", DIA_Darius_HELLO1_BACK);
};
FUNC void DIA_Darius_HELLO1_scierwojad()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Darius_HELLO1_HELLO1_scierwojad_15_01"); //Boisz się ścierwojadów?!?!
AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_HELLO1_scierwojad_03_02"); //Oczywiście że nie!
AI_Output (other, self ,"DIA_Darius_HELLO1_HELLO1_scierwojad_15_03"); //Więc w czym problem?
AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_HELLO1_scierwojad_03_04"); //A w tym że to nie sią jakieś tam zwykłe ścierwojady.
AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_HELLO1_scierwojad_03_05"); //Tylko zmutowane.
AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_HELLO1_scierwojad_03_06"); //Niemam pojęcia dlaczego tak wyglądają, ale są dwa razy większe, silniejsze i mają większe dzioby.
};
FUNC void DIA_Darius_HELLO1_wiec()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Darius_HELLO1_HELLO1_wiec_15_01"); //Więc jak mogę się tam dostać?
AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_HELLO1_wiec_03_02"); //To proste, zapłacisz mi 20 sztuk złota i cię tam zaprowadzę.
var int MIS_Lowcy;
MIS_Lowcy = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (TOPIC_Lowcy, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Lowcy, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Lowcy,"Dariusz powiedział mi że droga na szczyt góry jest niebezpieczna, ale może mnie tam eskortować za 20 sztuk złota.");
B_GivePlayerXP (100);
};
FUNC void DIA_Darius_HELLO1_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Darius_HELLO1);
};
//========================================
//-----------------> droga
//========================================
INSTANCE DIA_Darius_droga (C_INFO)
{
npc = D_58001_Darius;
nr = 3;
condition = DIA_Darius_droga_Condition;
information = DIA_Darius_droga_Info;
permanent = TRUE;
description = "No dobrze...";
};
FUNC INT DIA_Darius_droga_Condition()
{
if (Npc_HasItems (other, ItMi_Gold) >=20)
&& (MIS_Lowcy == LOG_RUNNING)
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Darius_droga_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_Darius_droga_15_01"); //No dobrze zaprowadź mnie do magów.
B_GiveInvItems (other, self, ItMi_Gold, 20);
AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_droga_03_02"); //Trzymaj się blisko mnie. self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
Npc_ExchangeRoutine (self,"OSZ");
B_LogEntry (TOPIC_Lowcy,"Zapłaciłem Dariusowi za to by mnie eskortował do magów.");
B_GivePlayerXP (100);
AI_StopProcessInfos (self);
};
// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)