Błąd w dialogu 2449 4

O temacie

Autor Rubin

Zaczęty 8.08.2010 roku

Wyświetleń 2449

Odpowiedzi 4

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy
Witam mam problem gdyż zrobiłem dialog w programie "Eays Dialog Maker" i od razu w 1 linijce wyskakuje mi błąd nie mam pojęcia o co chodzi bo pierwszy raz spotykam się z takim błędem  :[  

Skrypt
Spoiler
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Darius_EXIT(C_INFO)
{
   npc         = D_58001_Darius;
   nr         = 999;
   condition   = DIA_Darius_EXIT_Condition;
   information   = DIA_Darius_EXIT_Info;
   permanent   = TRUE;
   description = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Darius_EXIT_Condition()
{
   return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Darius_EXIT_Info()
{
   AI_StopProcessInfos   (self);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Darius_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc         = D_58001_Darius;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Darius_HELLO1_Condition;
   information   = DIA_Darius_HELLO1_Info;
   permanent   = FALSE;
   description   = "...";
};

FUNC INT DIA_Darius_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Darius_HELLO1_Info()
{
    AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_03_01"); //Hej, ty.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Darius_HELLO1_15_02"); //Tak?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_03_03"); //Idziesz do Mrocznych Magów tak?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Darius_HELLO1_15_04"); //Być może.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_03_05"); //Jeśli tak to możesz zawrócić.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Darius_HELLO1_15_06"); //Dlaczego?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_03_07"); //Ponieważ po drodze jest pełno dzikich stworów!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_03_08"); //A zwłaszcza tych cholernych ścierwojadów.
    Info_ClearChoices   (DIA_Darius_HELLO1);

    Info_AddChoice      (DIA_Darius_HELLO1, "Boisz się ścierwojadów?!?!", DIA_Darius_HELLO1_scierwojad);
    Info_AddChoice      (DIA_Darius_HELLO1, "Więc jak...", DIA_Darius_HELLO1_wiec);
    Info_AddChoice      (DIA_Darius_HELLO1, "WRÓĆ", DIA_Darius_HELLO1_BACK);
};

FUNC void DIA_Darius_HELLO1_scierwojad()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Darius_HELLO1_HELLO1_scierwojad_15_01"); //Boisz się ścierwojadów?!?!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_HELLO1_scierwojad_03_02"); //Oczywiście że nie!
    AI_Output (other, self ,"DIA_Darius_HELLO1_HELLO1_scierwojad_15_03"); //Więc w czym problem?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_HELLO1_scierwojad_03_04"); //A w tym że to nie sią jakieś tam zwykłe ścierwojady.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_HELLO1_scierwojad_03_05"); //Tylko zmutowane.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_HELLO1_scierwojad_03_06"); //Niemam pojęcia dlaczego tak wyglądają, ale są dwa razy większe, silniejsze i mają większe dzioby.

};

FUNC void DIA_Darius_HELLO1_wiec()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Darius_HELLO1_HELLO1_wiec_15_01"); //Więc jak mogę się tam dostać?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_HELLO1_HELLO1_wiec_03_02"); //To proste, zapłacisz mi 20 sztuk złota i cię tam zaprowadzę.
    var int MIS_Lowcy;
    MIS_Lowcy = LOG_RUNNING;

    Log_CreateTopic            (TOPIC_Lowcy, LOG_MISSION);
    Log_SetTopicStatus       (TOPIC_Lowcy, LOG_RUNNING);
    B_LogEntry                     (TOPIC_Lowcy,"Dariusz powiedział mi że droga na szczyt góry jest niebezpieczna, ale może mnie tam eskortować za 20 sztuk złota.");

    B_GivePlayerXP (100);
};

FUNC void DIA_Darius_HELLO1_BACK()
{
    Info_ClearChoices (DIA_Darius_HELLO1);
};


//========================================
//-----------------> droga
//========================================

INSTANCE DIA_Darius_droga (C_INFO)
{
   npc         = D_58001_Darius;
   nr         = 3;
   condition   = DIA_Darius_droga_Condition;
   information   = DIA_Darius_droga_Info;
   permanent   = TRUE;
   description   = "No dobrze...";
};

FUNC INT DIA_Darius_droga_Condition()
{
    if (Npc_HasItems (other, ItMi_Gold) >=20)
    && (MIS_Lowcy == LOG_RUNNING)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Darius_droga_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Darius_droga_15_01"); //No dobrze zaprowadź mnie do magów.
    B_GiveInvItems (other, self, ItMi_Gold, 20);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Darius_droga_03_02"); //Trzymaj się blisko mnie.    self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
    Npc_ExchangeRoutine (self,"OSZ");
    B_LogEntry                     (TOPIC_Lowcy,"Zapłaciłem Dariusowi za to by mnie eskortował do magów.");

    B_GivePlayerXP (100);
    AI_StopProcessInfos   (self);

};



// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)



a oto błąd:
 

Kilas

Kilas

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy

Kilas

Błąd w dialogu
#1 2010-08-09, 01:16(Ostatnia zmiana: 2010-08-09, 01:22)
Spróbuj usunąć ostatnią linijkę:
// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)

A następnie skopiuj całość i zapisz na pulpicie (nie nadpisuj, tylko zapisz na pulpicie i przenieś).
 




Nie lubię ludzi którzy zamiast pomóc, piszą posty typu "Google nie gryzie", "Zrób se sam" itd.

Jeśli nie masz nic sensownego do powiedzenia - proszę, zachowaj dla siebie ww. zwroty.

Rubin

Rubin

Użytkownicy
posty56
Propsy6
  • Użytkownicy

Rubin

Błąd w dialogu
#2 2010-08-09, 11:19(Ostatnia zmiana: 2010-08-09, 11:20)
dobra zrobiłem tak i nie mam błędu żadnego ale jak włączam grę "z reparse scripts" to postać niema dialogu

skrypt NPC może coś pomoże...

Spoiler


instance D_58001_Darius (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Darius";
   guild       = GIL_DJG;
   id          = 58001;
   voice       = 1;
   flags       = 0;                                                   //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
   npctype      = NPCTYPE_MAIN;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 4);                                                   //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)
   
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_MASTER;   // MASTER / STRONG / COWARD
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
   EquipItem         (self, ItMw_Schwert4);
   EquipItem         (self, ItRw_Addon_GoldBow);   
   CreateInvItems      (self, ItRw_Addon_GoldArrow,100);
   
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);

      
   // ------ visuals ------                                                         //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_NormalBart02, BodyTex_N, ITAR_Diego);      
   Mdl_SetModelFatness   (self, 1);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Relaxed.mds"); // Tired / Militia / Mage / Arrogance / Relaxed
   
   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
   B_SetFightSkills (self, 70); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_58001;
};

FUNC VOID Rtn_Start_58001 ()
{
   TA_Stand_Eating                  (08,00,22,00,"OSZ_118");
    TA_Sleep                      (22,00,08,00,"OSZ_153");   
};
FUNC VOID Rtn_OSZ_58001 ()
{
   TA_Stand_Eating                  (08,00,22,00,"OSZ_89");
    TA_Stand_Eating                   (22,00,08,00,"OSZ_90");   
};
 

Kilas

Kilas

Użytkownicy
posty35
  • Użytkownicy

Kilas

Błąd w dialogu
#3 2010-08-09, 12:34(Ostatnia zmiana: 2010-08-09, 12:35)
Też jestem zielony, nie mogę Ci pomóc. Ale może sprawdź jak to jest z innymi dialogami (oryginalnymi z Gothica) i porównaj.
 




Nie lubię ludzi którzy zamiast pomóc, piszą posty typu "Google nie gryzie", "Zrób se sam" itd.

Jeśli nie masz nic sensownego do powiedzenia - proszę, zachowaj dla siebie ww. zwroty.

Bucik

Bucik

Użytkownicy
posty182
Propsy128
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Bucik

Błąd w dialogu
#4 2010-10-10, 13:49(Ostatnia zmiana: 2010-10-10, 13:50)
Starsze wersje Easy Dialog Makera mają kilka błędów - zapraszam do pobierania nowej, poprawionej wersji Easy Dialog Maker 3.2v
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry