Wstawianie ognia, drabin itp. w spacerze 2590 0

O temacie

Autor aDragon

Zaczęty 1.07.2010 roku

Wyświetleń 2590

Odpowiedzi 0

aDragon

aDragon

Użytkownicy
posty55
Propsy1
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Siema! Jak czytałem jakiaś tematy to zobaczyłem, że niektórzy mają problem ze wstawianiem waypointów, drabin, ognia, a także niektórym bezi przenika przez wstawione voby. Tutaj chcę wam napisać, co i jak trzeba zrobić, aby wstawić wyżej wymienione rzeczy.  :lol:   No to jazda!

1. Drabina.
-W okienku Obiects wybieramy:  oCVob (abstact) -> oCMOB -> oCMobInter -> oCMobLadder
-W dowolnym miejscu klikamy PPM i wybieramy insert [oCMobLadder]
-W miejscu visual wpisujemy: LADDER_(wysokość drabiny od 1 do 10).asc
-Układamy drabinę
-Teraz dajemy cdDyn i staticVob na TRUE i naciskamy Apply

2.Ogień
-W oknie Obiects wybieramy zCVob
-W dowolnym miejscu klikamy PPM i wybieramy insert [zCVob]
-W miejscu visual wpisujemy: fire.pfx
-Naciskamy apply

3.Waypoint
Tutaj macie jak wstawić Waypoint (klik)

4.Przenikanie przez voby
-Aby nie przenikać przez voba, po zamienieniu cdDyn i staticVob na TRUE      NACISKAMY APPLY


No, to wszystko! ;)  
Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, to piszcie w tym temacie!

aDragon
 
Wpadłeś na pomysł? Uważaj żebyś się nie potknął!



-Ile koń ma nóg?

-Osiem! Dwie lewe, dwie prawe, dwie przednie i dwie tylne!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry