Zmiana rutyny u zwierząt. ;P 4319 7

O temacie

Autor Goran

Zaczęty 21.06.2010 roku

Wyświetleń 4319

Odpowiedzi 7

Goran

Goran

Użytkownicy
posty168
Propsy39
  • Użytkownicy

Goran

Zmiana rutyny u zwierząt. ;P
2010-06-21, 15:02(Ostatnia zmiana: 2010-06-29, 09:01)
Witam. Mam tutaj skrypt psa  :D  

Cytuj
//********************
//   Pies - Skrypt Wykonal MixX                                       
//********************

PROTOTYPE Mst_Default_Dog(C_Npc)         
{
   //----- Monster ----
   name                     =   "Pies myśliwski";
   guild                     =   GIL_MEATBUG;
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]         =    ID_WOLF;
   level                     =   6;
   
   //----- Attribute ----
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   30;
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   30;
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   60;
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   60;
   attribute   [ATR_MANA_MAX]       =   0;
   attribute   [ATR_MANA]          =   0;
   
   //----- Protections ----
   protection   [PROT_BLUNT]      =   30;
   protection   [PROT_EDGE]         =   30;
   protection   [PROT_POINT]      =   0;
   protection   [PROT_FIRE]         =   30;
   protection   [PROT_FLY]         =   30;
   protection   [PROT_MAGIC]      =   0;

   //---- Damage Types ----
   damagetype                   =   DAM_EDGE;
//   damage      [DAM_INDEX_BLUNT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_EDGE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_POINT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FIRE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FLY]      =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_MAGIC]   =   0;

   //----- Kampf Taktik ----
   fight_tactic   =   FAI_WOLF;
   
   //----- Senses & Ranges ----
   senses         =    SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range   =   PERC_DIST_MONSTER_ACTIVE_MAX;
   
   aivar[AIV_MM_ThreatenBeforeAttack] = TRUE;
   aivar[AIV_MM_FollowTime]   = FOLLOWTIME_LONG;
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = TRUE;
   aivar[AIV_MM_Packhunter]   = TRUE;

   //----- Daily Routine ----
   start_aistate            = ZS_MM_AllScheduler;

   aivar[AIV_MM_RoamStart]    = OnlyRoutine;   
};


//************
//   Wyglad
//************


func void B_SetVisuals_Wolf()
{
   Mdl_SetVisual         (self,"Wolf.mds");
   //                        Body-Mesh      Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Wol_Body",      DEFAULT,   DEFAULT,   "",         DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
};


//************
//   Pies      
//************

INSTANCE Dog   (Mst_Default_Dog)
{
   B_SetVisuals_Wolf();
   Npc_SetToFistMode(self);
};


I jak zmienić mu rutynę, żeby szedł za pc_hero?
W dialogu z nim wpisać:
Cytuj
Npc_ExchangeRoutine (self,"follow");

A potem w skrypcie psa:
Cytuj
FUNC VOID Rtn_follow_idpsa ()      
{   
   TA_Follow_Player   (22,00,08,00,"NW_CITY_HABOUR_POOR_AREA_PATH_03");
   TA_Follow_Player   (08,00,22,00,"NW_CITY_HABOUR_POOR_AREA_PATH_03");
   
};
????????????????????????????

Trzeba mu wpisać id i gdzie wstawić rutynę? Proszę o pomoc. :D
 

qba

qba

Użytkownicy
posty9
Propsy4
  • Użytkownicy
Mi się wydaje że możne by zrobić tego psa jako NPC'a, tyle że z animacjami itp. wilka.
A nową rutynę wklejasz pod startową.
 

Goran

Goran

Użytkownicy
posty168
Propsy39
  • Użytkownicy
Mi się wydaje że możne by zrobić tego psa jako NPC#msgote author=qba link=topic=10500.msg99769#msg99769 date=1277125699]Mi się wydaje że możne by zrobić tego psa jako NPCa, tyle że z animacjami itp. wilka.
A nową rutynę wklejasz pod startową.

Bo ma animacje wilka. Tylko nazwa zmieniona. To napisz mi cały skrypt tego #msgote author=qba link=topic=10500.msg99769#msg99769 date=1277125699]Mi się wydaje że możne by zrobić tego psa jako NPC#msgote author=qba link=topic=10500.msg99769#msg99769 date=1277125699]Mi się wydaje że możne by zrobić tego psa jako NPCpsa#msgote author=qba link=topic=10500.msg99769#msg99769 date=1277125699]Mi się wydaje że możne by zrobić tego psa jako NPC#msgote author=qba link=topic=10500.msg99769#msg99769 date=1277125699]Mi się wydaje że możne by zrobić tego psa jako NPC jako npc#msgote author=qba link=topic=10500.msg99769#msg99769 date=1277125699]Mi się wydaje że możne by zrobić tego psa jako NPCa.
 

qba

qba

Użytkownicy
posty9
Propsy4
  • Użytkownicy

qba

Zmiana rutyny u zwierząt. ;P
#3 2010-06-21, 15:14(Ostatnia zmiana: 2010-06-21, 15:14)
Bo ma animacje wilka. Tylko nazwa zmieniona. To napisz mi cały skrypt tego #msgote author=Goran link=topic=10500.msg99770#msg99770 date=1277126043]Bo ma animacje wilka. Tylko nazwa zmieniona. To napisz mi cały skrypt tego #msgote author=Goran link=topic=10500.msg99770#msg99770 date=1277126043]Bo ma animacje wilka. Tylko nazwa zmieniona. To napisz mi cały skrypt tego psa#msgote author=Goran link=topic=10500.msg99770#msg99770 date=1277126043]Bo ma animacje wilka. Tylko nazwa zmieniona. To napisz mi cały skrypt tego #msgote author=Goran link=topic=10500.msg99770#msg99770 date=1277126043]Bo ma animacje wilka. Tylko nazwa zmieniona. To napisz mi cały skrypt tego  jako npc#msgote author=Goran link=topic=10500.msg99770#msg99770 date=1277126043]Bo ma animacje wilka. Tylko nazwa zmieniona. To napisz mi cały skrypt tego a.

Cytuj
instance NON_xxx_pies (Npc_Default)
{

//----------Info ogolne----------

name = "Pies Myśliwski";
Npctype = Npctype_Main;
guild = GIL_NON;
level = 20;
voice = 5;
id = xxx;

//----------Statystyki----------

attribute[ATR_STRENGTH] = 40;
attribute[ATR_DEXTERITY] = 40;
attribute[ATR_MANA_MAX] = 0;
attribute[ATR_MANA] = 0;
attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] = 100;
attribute[ATR_HITPOINTS] = 100;

//----------Wyglad----------

dl_SetVisual (self,"Wolf.mds");
// Body-Mesh Body-Tex Skin-Color Head-MMS Head-Tex Teeth-Tex ARMOR
Mdl_SetVisualBody (self, "Wol_Body", DEFAULT, DEFAULT, "", DEFAULT, DEFAULT, -1);

fight_tactic = FAI_WOLF;
daily_routine = Rtn_start_002;

};
FUNC VOID Rtn_start_002 ()
{
TA_xxx (xx,xx,xx,xx,"xx");
TA_xxx (xx,xx,xx,xx,"xx");
TA_xxx (xx,xx,xx,xx,"xx");
};
FUNC VOID Rtn_follow_xxx ()
{
TA_Follow_Player (22,00,08,00,"NW_CITY_HABOUR_POOR_AREA_PATH_03");
TA_Follow_Player (08,00,22,00,"NW_CITY_HABOUR_POOR_AREA_PATH_03");

};


może tak... Nie wiem czy dobrze
 

Goran

Goran

Użytkownicy
posty168
Propsy39
  • Użytkownicy

Goran

Zmiana rutyny u zwierząt. ;P
#4 2010-06-21, 15:16(Ostatnia zmiana: 2010-06-29, 13:47)
może tak... Nie wiem czy dobrze

Zaraz sprawdzę, ale z góry dzięki.  :/

Nie działa. Wyskakują dziwne błędy. Może jakiś inny sposób?
 

Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy
Popatrz na skrypt owcy, którą można kupić u Pepe (chyba).
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.


RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
daj jakąś gildie zwierzaka GIL_NONE to jest ludzka to po pierwsze i jak uzupełniłeś xxx ?? wklej jak to pozmieniałeś Goran

Mr Prezesinho

Mr Prezesinho

Użytkownicy
posty162
Propsy1
  • Użytkownicy
Aj panowie, szukać nie potraficie
Rutyna zwierza
 
89% graczy uważa, że najważniejsza jest grafika, jeśli uważasz, że te sygnatury nie mają sensu wklej to do podpisu.



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry