Tak btw. Potrzebuję funkcji która zrespi mi "Instancję" na danych koordynatach.
MEM_InsertItem(); z lego mi Crashuje.
Zaś ta funkcja z WoG'a też mi crashuje:
func void MEM_InsertItemInstance (var int inst, var int fX, var int fY, var int fZ) {
var zCWaynet wayNet; wayNet = MEM_PtrToInst(MEM_World.wayNet);
var zCWaypoint wp; wp = MEM_PtrToInst(MEM_ReadInt(wayNet.wplist_next+4));
var int x; x = wp.pos[0];
var int y; y = wp.pos[1];
var int z; z = wp.pos[2];
wp.pos[0] = fX;
wp.pos[1] = fY;
wp.pos[2] = fZ;
Wld_InsertItem(inst, wp.name);
wp.pos[0] = x;
wp.pos[1] = y;
wp.pos[2] = z;
};
Chciałbym zrespić vob'a na przeciwko bohatera, a potem móc nim manipulować, ale bez pojawienia się VoB'a nie dam rady :I