Ikarus (Pakiet skryptów) 331993 1020

O temacie

Autor orcwarrior

Zaczęty 11.06.2010 roku

Wyświetleń 331993

Odpowiedzi 1020

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Zmienne i stałe... Coś ci to mówi ?

Wiem co to jest ale nie rozumiem co to ma wspólnego z moim problemem.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota

Siemekk
Złote Wrota

Ikarus (Pakiet skryptów)
#641 2016-08-17, 23:48(Ostatnia zmiana: 2016-08-18, 21:47)
@Splash kiedyś przeczytałem że udało ci się zrobić Duale podobne do tych z G3. Mógłbyś mi powiedzieć jak można zablokować zdejmowanie przedmiotu(gdy zakładamy 1h i 2h)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
void FF_ApplyExtData(func function, int delay, int cycles, int data)
function: Nazwa funkcji
delay: Opóźnienie między połączeniami w milisekundach. (0 == każda ramka)
cycles: Jak często należy funkcja nazwać? (-1 == Bez końca)
data: wartość ta jest przekazywana do funkcji jako parametr

To by rozwiązało problem gdyby nie to że potrzebuje 2 argumenty

If you want to pass more than one argument, you have to create an object with PM, like this:

class myFuncParams {
    var int param1;
    var int param2;
};
instance myFuncParams@(myFuncParams);

func void myFunc(var int data) {
    var myFuncParams p; p = get(data);
    myFuncWithParams(p.param1, p.param2);
};

func void caller () {
    var int h; h = new(myFuncParams@);
    var myFuncParams p; p = get(h);
    p.param1 = 15;
    p.param2 = 20;
    FF_ApplyExtData(myFunc, 1000, 1, h);
};
[/code]
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Mógłbyś mi powiedzieć jak można zablokować zdejmowanie przedmiotu(gdy zakładamy 1h i 2h)
Spoiler
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
@Splash kiedyś przeczytałem że udało ci się zrobić Duale podobne do tych z G3. Mógłbyś mi powiedzieć jak można zablokować zdejmowanie przedmiotu(gdy zakładamy 1h i 2h)
Myśl odwrotnie. Myśl jak założyć dwa przedmioty na raz. Jest łatwy sposób na zrobienie tego z tą podpowiedzią chociaż ma swoje wady.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Nie wiem, czy komuś się może przyda, ale korzystając z wolnego czasu napisałem funkcje dzięki której możemy sterować ruchem animacji które są zapisane w MDS'ie jako "aniComb".
W grze wykorzystano to do ruchu głową postaci(domyślnie R+Strzałki), czy obrót torsu NPC w kierunku celu podczas celowania :D
func int oCNpc_GetModel(var int npc)
{
const int oCNpc__GetModel = 7571232; //0x00738720

CALL__Thiscall(npc, oCNpc__GetModel);
return CALL_RetValAsInt();
};

func int zCModel_GetAniIDFromAniName(var int model, var string aniName)
 {
const int zCModel__GetAniIDFromAniName = 6365296; //0x00612070

CALL_zStringPtrParam(aniName);
CALL__thiscall(model, zCModel__GetAniIDFromAniName);
return CALL_RetValAsInt();
 };
 
 func void zCModel_SetCombineAniXY(var int model, var int aniID, var int aniX, var int aniY)
 {
const int zCModel__SetCombineAniXY = 5764016; //0x0057F3B0
 
CALL_FloatParam(aniY);
CALL_FloatParam(aniX);
CALL_IntParam(aniID);
CALL__thiscall(model, zCModel__SetCombineAniXY);
 };
 
 func void Npc_SetCombAniXY(var c_npc npc, var string aniName, var int aniX, var int aniY)
 {
var int npcModel; npcModel = oCNpc_GetModel(_@(npc));

zCModel_SetCombineAniXY(npcModel, zCModel_GetAniIDFromAniName(npcModel, STR_Upper(aniName)), aniX, aniY);
 };
Przykład użycia funkcji:
//Najpierw odpalamy animacje
AI_PlayAni(hero, "T_LOOK");
//Parametry xFloat i yFloat muszą być w przedziale od 0.0 do 1.0.
Npc_SetCombAniXY(hero, "T_LOOK", xFloat, yFloat);
Oraz jak to wygląda w grze  :P:
https://www.youtube.com/watch?v=rPufvxGB2b8

 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
I dzięki temu Mud Freak z Lehoną zrobili to:
https://www.youtube.com/watch?v=IPq7n7_d6UM
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
Witam :)

Mam problem z buff.d :) Zrobilem niby wszystko tak jak opisane na http://lego.worldofplayers.de ale mi nie dziala :D

Na poczatek w startupie dodalem :
Spoiler
LeGo_Init (LeGo_All | LeGo_Buffs);

W skryptach dalem:

Spoiler
instance deadly_poison(lCBuff) {
        name = "Tödliches Gift";
        bufftype = BUFF_BAD;
       
        durationMS = 10*1000; //10 sekund dlugie
        tickMS = 1000; // Jedna sekunda
      onTick = SAVE_GetFuncID(deadly_poison_damage);
        buffTex = "POISON.TGA";
};

oraz:

Spoiler
func void deadly_poison_damage(var int bh) {
    var int ptr; ptr = Buff_GetNpc(bh);
    if (!ptr) {
            return;
   
            }; // Kann passieren, falls z.B. die Welt gewechselt wurde

    var c_npc n; n = _^(ptr);
    Npc_ChangeAttribute(n, ATR_HITPOINTS, -3); // 3 Schaden
};

i by zobaczyc czy dziala w skrypcie uzycia klawisza num_1 dalem:

Spoiler
f(MEM_KeyState(KEY_NUMPAD1)==KEY_PRESSED )
      {
         Buff_Apply (hero, deadly_poison);
};

I teraz gra sie uruchamia i po kliknieciu 1 sie crashuje:

Spoiler
00:23 Info:  3 B:       OPT: Model-Details: Value=1 .... <oGameManager.cpp,#1294>
00:23 Info:  3 B:       OPT: Blood-Details: Value=2 .... <oGameManager.cpp,#1302>
00:23 Info:  3 B:     GMAN: Leaving Menu-Section .... <oGameManager.cpp,#1537>
00:23 Info:  4 B:     GMAN: Close InitScreen .... <oGameManager.cpp,#849>
00:23 Info:  0 Q:     Locals: Install at DELETE
00:23 Info:  0 Q:             Offset is 11
00:25 Info:  3 D:     MSH: Loading Mesh: MAGICFRONTIER_OUT.MSH .... <zMesh.cpp,#3445>
00:27 Fault: 0 Q:     [start of stacktrace]
00:27 Fault: 0 Q:             MEM_READINT_()                                                 +   13 bytes
00:27 Fault: 0 Q:             MEM_READINTARRAY(342245428, 5866)                              +   34 bytes
00:27 Fault: 0 Q:             MEM_SETUSEINSTANCE(339786924)                                  +   21 bytes
00:27 Fault: 0 Q:             SAVE_GETFUNCID(DEADLY_POISON_DAMAGE)                           +   43 bytes
00:27 Fault: 0 Q:             INIT_DRAGONISLAND()                                            +  132 bytes
00:27 Fault: 0 Q:     [end of stacktrace]
00:27 Fault: 0 Q:     Exception handler was invoked. Ikarus tried to print a Daedalus-Stacktrace to zSpy. Gothic will now crash and probably give you a stacktrace of its own.

00:36 Warn:  0 X:     [RND3D-Destructor]: Can't uninitialize D3DX Utility Library ! Error: D3DXERR_D3DXNOTSTARTEDYET .... <zRndD3D.h,#127>
00:38 Warn:  0 ==    ===================================== UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ====================================================== .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 ==    ============================================ CRASH INFOS: ============================================================== .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 Go    thic II - 2.6 (fix), Parser Version: 50 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 Us    er:  Pasik,  CPUType: 586,  Mem: 1024 MB total, 850 MB free .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 Ca    mera: Pos(30057.4922/5396.33545/-15494.165), At(-0.552172005/-0.123760149/-0.824493468) .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 St    artup Options: .... <zWin32.cpp,#2976>
00:38 Warn:  0 -g    ame:gothicgame.ini -zreparse -zlog:4,s
 .... <zWin32.cpp,#2977>
00:38 Warn:  0 ==    ============================================= CALLSTACK : ============================================================== .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:0079249D (0x00000373 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2877 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1405+40 byte(s) .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0      .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792504 (0x0000070A 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792504 (0x00008566 0x00AB40C0 0x1440BCAC 0x1085D36C) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00016980 0x195B41B0 0x00000000 0x195B41C4) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792568 (0x00001400 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+3080 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14330023:00792504 (0x00001614 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00001C09 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00001D11 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00001D3D 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000BED4 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792504 (0x00016980 0x195B41B0 0x00000000 0x195B41C4) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792568 (0x00001400 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+3080 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14330023:00792504 (0x00001614 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00001C09 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00001D11 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00001D3D 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000BED4 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792FF7 (0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0 0x00001661) Gothic2.exe, zCParser::CreateInstance()+87 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1586+12 byte(s)0023:00425E6E (0x00000000 0x00503270 0x0000002C 0x04555461) Gothic2.exe, CGameManager::Run()+1598 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_bert\oGameManager.cpp, line 767+47 byte(s) .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792568 (0x00001400 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+3080 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14330023:00792504 (0x00001614 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00001C09 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00001D11 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00001D3D 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000BED4 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792504 (0x00001614 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00001C09 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00001D11 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00001D3D 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000BED4 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792504 (0x00001C09 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00001D11 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00001D3D 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000BED4 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792504 (0x00001D11 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00001D3D 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000BED4 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792504 (0x00001D3D 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000BED4 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792504 (0x0000BED4 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1415 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792504 (0x0000C54E 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000C549 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000C59A 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000C595 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00016ADB 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00000B9A 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00000B9A 0x11A44CA0 0x00AB4118 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000C229 0x0ED7C0B0 0x00000000 0x0135FCA0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792CBF (0x00400000 0x014E2FA5 0x0135FEC4 0x002BC000) Gothic2.exe, zCParser::CallFunc()+719 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1551 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792504 (0x0000C549 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000C59A 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000C595 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00016ADB 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00000B9A 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00000B9A 0x11A44CA0 0x00AB4118 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000C229 0x0ED7C0B0 0x00000000 0x0135FCA0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792CBF (0x00400000 0x014E2FA5 0x0135FEC4 0x002BC000) Gothic2.exe, zCParser::CallFunc()+719 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1551 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792504 (0x0000C59A 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000C595 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00016ADB 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00000B9A 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00000B9A 0x11A44CA0 0x00AB4118 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000C229 0x0ED7C0B0 0x00000000 0x0135FCA0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792CBF (0x00400000 0x014E2FA5 0x0135FEC4 0x002BC000) Gothic2.exe, zCParser::CallFunc()+719 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1551 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792504 (0x0000C595 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00016ADB 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00000B9A 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00000B9A 0x11A44CA0 0x00AB4118 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000C229 0x0ED7C0B0 0x00000000 0x0135FCA0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792CBF (0x00400000 0x014E2FA5 0x0135FEC4 0x002BC000) Gothic2.exe, zCParser::CallFunc()+719 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1551 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792504 (0x00016ADB 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00000B9A 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00000B9A 0x11A44CA0 0x00AB4118 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000C229 0x0ED7C0B0 0x00000000 0x0135FCA0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792CBF (0x00400000 0x014E2FA5 0x0135FEC4 0x002BC000) Gothic2.exe, zCParser::CallFunc()+719 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1551 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792504 (0x00000B9A 0x00AB4108 0x00000000 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x00000B9A 0x11A44CA0 0x00AB4118 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000C229 0x0ED7C0B0 0x00000000 0x0135FCA0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792CBF (0x00400000 0x014E2FA5 0x0135FEC4 0x002BC000) Gothic2.exe, zCParser::CallFunc()+719 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1551 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792504 (0x00000B9A 0x11A44CA0 0x00AB4118 0x00AB40C0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792504 (0x0000C229 0x0ED7C0B0 0x00000000 0x0135FCA0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792CBF (0x00400000 0x014E2FA5 0x0135FEC4 0x002BC000) Gothic2.exe, zCParser::CallFunc()+719 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1551 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792504 (0x0000C229 0x0ED7C0B0 0x00000000 0x0135FCA0) Gothic2.exe, zCParser::DoStack()+2980 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 14150023:00792CBF (0x00400000 0x014E2FA5 0x0135FEC4 0x002BC000) Gothic2.exe, zCParser::CallFunc()+719 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1551 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00792CBF (0x00400000 0x014E2FA5 0x0135FEC4 0x002BC000) Gothic2.exe, zCParser::CallFunc()+719 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zParser.cpp, line 1551 .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:00425E6E (0x00000000 0x00503270 0x0000002C 0x04555461) Gothic2.exe, CGameManager::Run()+1598 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_bert\oGameManager.cpp, line 767+47 byte(s) .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 00    23:0082933B (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) Gothic2.exe, SetFileAttributesA()+284535 byte(s) .... <zError.cpp,#474>
00:38 Warn:  0 ==    ===================================== UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ====================================================== .... <zError.cpp,#474>
00:40 Warn:  0 B:     GMAN: gameSession is existing. Call CGameManager::Done() before! .... <oGameManager.cpp,#375>
00:40 Info:  3 B:     VP: zBinkPlayer deinitialized .... <zBinkPlayer.cpp,#62>
00:40 Info:  3 D:     MDL: Loading Model-Mesh: ARMOR_VLKBABE_M.mdm .... <zModelProto.cpp,#5333>
00:40 Info:  3 D:     MORPH: Loading MorphMesh: HUM_HEAD_BABE8.mmb .... <zMorphMesh.cpp,#376>
00:40 Info:  2 N:     MSB: Loading Model-Script (binary) 'HUMANS_TIRED.MDS' .... <zModelProto.cpp,#4849>

Jezeli usune ze skryptu opcje OnTick to gra nie crashuje ale prucz wyswietlania przez 10sek textury nad hp nic sie nie dzieje. Macie jakis pomysl?
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
2)Buffs wywaliło mi ostatnio tzw. "Przepełnienie stosu" :D

The Buffs package is very new, can you show your code? It's very possible that I made a mistake in the scripts.
Also: You may (if you have LeGo 2.3.5) have to initialise Buffs explicitly, e.g. LeGo_Init(LeGo_All | LeGo_Buffs);

Tak jak Lehona napisał, skrypty mogą zawierać błędy.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
Wiem że mogą występować. Dlatego napisałem posta tutaj :) Niestety nie moge sie zarejestrować na wog bo mi nie dochodzi email z linkiem ehhh może Lehona tutaj zerknie i coś poradzi :) Lehona any news about buffs ? Looks like there is a problem with it :)
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
Wiem że mogą występować. Dlatego napisałem posta tutaj :) Niestety nie moge sie zarejestrować na wog bo mi nie dochodzi email z linkiem ehhh może Lehona tutaj zerknie i coś poradzi :) Lehona any news about buffs ? Looks like there is a problem with it :)

Looks like you were able to register at WoG after all - thanks for posting there. Although I check this forum sometimes, that's not always the case.
I just fixed another bug, but I can look into it now. When I can reproduce the bug and fix it, I'll release a new version :)
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
 


Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Hmm jak zmienić teksturę paska z LeGo ? Próbowałem w następujące sposoby:
healthBars.BarTex = "Bar_Misc.tga";
View_SetTexture(HealthBars,"BAR_MISC.tga");
View_SetTexture(MEM_InstToPtr(HealthBars),"BAR_MISC.tga");
Jednak zawsze wywala grę :/ W LeGo nie ma funkcji za to odpowiedzialnej, więc zacząłem szperać w View...
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

GornWojownik

GornWojownik

Użytkownicy
posty22
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
To zrób 2 paski takie same tylko z inną teksturą i jak trzeba do jeden ukryj i inny pokaż :)
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Nie potrzebne :F
Problem rozwiązany z pomocą pliku Bars.d
Zamieszczam kod, może kiedyś pojawi się w LeGo :F
func void Bar_SetTexture(var int bar, var string B_Tex, var string Bar_Tex) {
if(!Hlp_IsValidHandle(bar)) { return; };
var _bar b; b = get(bar);
View_SetTexture(b.v0,B_Tex);
View_SetTexture(b.v1,Bar_Tex);
};
Może komuś też się przyda :ok:
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

GornWojownik

GornWojownik

Użytkownicy
posty22
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Nie rozumiem dlaczego trzeba podać 2 argumenty(B_Tex i Bar_Tex)
Możesz wyjaśnić?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tekstura ramki i paska.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

GornWojownik

GornWojownik

Użytkownicy
posty22
Propsy4
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Aaa, już wiem. O tym nie pomyślałem. Dzięki. Łapcie propsy.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry